شما مغازه آنلاین خود را اداره می‌کنید و مشاور SEO به شما گفته‌است که برای هزارمین بار به شما کمک می‌کند یک وبلاگ داشته باشید که در آن به طور مرتب محتوا را ارسال می‌کنید؟

عالی است، اما چطور می‌توانید به طور مداوم ایده‌های جدید را کنار بگذارید و سپس آن‌ها را به متن تبدیل کنید؟ این چیزی است که من می‌خواهم در این مقاله توضیح دهم.

وفور در کلمات نعمتی است که copywriters نمی‌تواند به اندازه کافی از آن بهره‌مند شود. از طرف دیگر، شما می‌توانید کمبود ایده داشته باشید. بدون هیچ ایده‌ای، بدون متن، بدون محتوا، بدون محتوای استراتژی وجود ندارد.

۱. همیشه ایده‌های جدید پیدا کنید

در واقع بسیار ساده است: درباره محصولات خود بنویسید. ممکن است ندانید، اما شما روی یک معدن طلا نشسته‌اید که منتظر شماست تا آن را پیدا کنید: محصولات شما.

این نکته ممکن است خیلی ساده به نظر برسد، اما خیلی سخت نیست. مطمئناً، هزاران فروشگاه آنلاین وجود دارند که همان محصول را به شما عرضه می‌کنند. اما احتمال اینکه حداقل یک محصول در دسترس داشته باشید که شما بتوانید به خوبی در آن قرار بگیرید، احتمالاً ۹۰ درصد است.

چرا این طور است؟

اغلب اپراتورهای فروشگاه‌های آنلاین زمان کافی برای چک کردن کلمات کلیدی بالقوه برای هر محصول، یا ایجاد محتوای منحصر به فرد برای آن ندارند. در عوض، آن‌ها محصولات خود را با یک فایل اکسل به سیستم مدیریت merchandise وارد می‌کنند و تنها صفحه فرود را برای مقوله اصلی بهینه‌سازی می‌کنند.

این جایی است که پتانسیل کشف نشده در آن نهفته‌ است:

کار زیادی خواهد بود، اما ارزشش را دارد. تمام محصولاتی که ارائه می‌دهید را مرور کنید. به کلمات کلیدی نگاه کنید که از آن‌ها استفاده می‌کنید و آن‌ها را از طریق تمام ابزارهای کلیدی که می‌توانید پیدا کنید، اجرا کنید.

توصیه شماره ۱:

برنامه‌ریز کلمات کلیدی گوگل

بیایید بگوییم که شما روی وب سایت خود کاناپه می‌فروشید. تو هنوز به درستی به موضوع نگاه نکردی. شما یک صفحه ورود دارید که برای این کلمه کلیدی بهینه شده‌است و تا کنون شما تمام محصولات “مبل XY” را نام بردیم.

حالا کلید واژه خود را در برنامه‌ریز کلیدواژه گوگل تایپ کنید (trend):

در عرض چند لحظه، شرایط جدیدی را پیدا می‌کنید که برای کاناپه به کار می‌رود: مبل، مبل و مبل راحتی. شما همچنین ایده‌های جدیدی از جمله “طراحی مبل” را مشاهده می‌کنید.

حالا شما نه تنها باید بر روی محصولات خود دوباره‌کاری کنید، به عنوان مثال، یک مقاله در مورد طراحی داخلی، لیستی از ۱۰ کاناپه برجسته، و یک راهنما برای بهترین مبل مبل ایجاد کنید.

به این ترتیب شما ۳ ایده محتوا را تنها با یک کلید واژه ایجاد کرده‌اید.

شماره ۲:

ببینید که گروه هدف شما چه سوالاتی دارد.

احتمالاً درباره گروه هدف خود خیلی فکر کرده‌اید. اما دانستن این که سوالات آن‌ها به شما یک قدم بیشتر در استراتژی محتوای شما خواهد رساند، زیرا وب سایت با بهترین راه‌حل برای سوالات کاربر بیش‌ترین ترافیک را دارد.

اول، باید به forums پیرامون موضوع خود نگاه کنید و به سوالاتی که کاربران در مورد کلیدواژه خود دارند نگاه کنید. همچنین باید نگاهی به پورتال‌های مورد نظر مثل Quora داشته باشید.

همچنین می‌توانید به بررسی محصول توسط مشتریان در صفحات رقبا، و البته، Amazon. شما می‌توانید اطلاعات مهم در مورد رفتار کاربر را از سوالات و بررسی‌های مشتری کسب کنید.

استراتژی محتوای شما باید به موضوعات برخورد کرده و به آن‌ها به شکل یک پست وبلاگ مفصل پاسخ دهد. همچنین من صفحات مانند AnswerthePublic یا Seorch را توصیه می‌کنم، که می‌تواند سوالات را از طریق عملکرد خودکار موتورهای جستجو در یک مرور خوب ارایه دهد.

اگر شما قبلاً یک سوال در ذهن دارید، می‌توانید از کارکرد خودکار گوگل استفاده کنید تا ببینید آیا در حال حاضر در فهرست قرار دارد یا نه. برای این کار، تنها نوع در سوال و پیشنهادها به طور خودکار ظاهر خواهند شد. اغلب این پرسش‌ها یک گنجینه پنهان هستند که می‌توانید برای تولید ترافیک از آن استفاده کنید.

اگر شرایط بسیار زیادی در صفحه خانگی خود دارید که به یک توضیح نیاز دارند، ممکن است بخواهید واژه‌نامه یا یک واژه‌نامه ایجاد کنید و بهترین تعاریف را اضافه کنید. ۱۰۰۰ کلمه، حداقل است. به این ترتیب، این می‌تواند برای توصیفات محصول شما نیز انجام شود.

شماره ۳:

استفاده از کلمات مرتبط

توصیه ۱ و ۲ باید شما را برای ماه‌ها پر مشغله نگه دارید، اما در برخی موارد یک وقفه ایجاد خواهد شد. بنابراین این نکته‌ای است که همیشه برای پیدا کردن کلمات کلیدی جدید برای شما مطرح خواهد شد: طیف خود را گسترش دهید.

به احتمال زیاد گروه هدف شما به طور انحصاری به یک موضوع علاقه‌مند نیست. پس شروع به نوشتن درباره موضوعات مربوطه کنید. اگر در صنعت نساجی هستید، می‌توانید در مورد محیط‌ زیست و پایداری صحبت کنید، اگر ملزومات تناسب داشته باشید، می‌توانید در مورد تغذیه ورزشی مطالبی بنویسید. ابزارهایی مانند as یا گوگل correlate به شما کمک خواهند کرد تا عبارات جستجوی مرتبط، انجمن‌های کلامی و رونده‌ای مرتبط را در درخواست‌های جستجو بیابید.

هرچه گروه هدف خود را بشناسید، بهتر می‌توانید آن‌ها را با محتوای مربوطه تامین کنید.

شماره ۴:

محتوای خود را ایجاد کنید

خب، پس من می‌خواستم در ۳ نکته آن را ترک کنم، اما شاید حالا به اندازه کافی به اندازه دیر شده و از هم اکنون هر ایده کلیدواژه را بررسی کرده باشید. به همین دلیل است که شماره ۴ این است: محتوای خود را ایجاد کنید.

با چیزی منحصر به فردی که هنوز در آنجا نیست بلند شوید. بیایید فرض کنیم که گروهی از افرادی را هدف قرار می‌دهند که در یک عصر یکشنبه، یک فیلم ترسناک را تماشا می‌کنند، و شما لوازم جانبی فوتبال را می‌فروشید. چرا یک فیلم هیجان‌انگیز فوتبال که به طور منظم در صفحه شما منتشر می‌شود را شروع نمی‌کنید؟

این به استراتژی محتوای شما کمک بزرگی خواهد کرد. نه تنها به این دلیل که شما به طور مرتب قادر به ارائه محتوا هستید، بلکه به این دلیل که استراتژی فروش به طور کامل تغییر خواهد کرد. به طور ایده‌آل، خوانندگان شما همیشه به شما باز خواهند گشت و پست‌های خود را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهند داد.

۱. یک ساختار برای محتوای خود ایجاد کنید

اگر در نوشتن خلاقانه از کلمه حرکت خوب نیستید، ابتدا باید یک ساختار برای متن خود ایجاد کنید. به این ترتیب، شما می‌دانید در هر پاراگراف از چه چیزی صحبت می‌کنید، و چیزی که باید آن را پوشش دهید.

اگر شما بیش از اندازه مطمئن نیستید که چطور این کار را انجام دهید، به آنچه دیگران انجام می‌دهند نگاه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید به جداول محتوا در کتاب در مورد موضوع نگاه کنید یا مسیری را بر روی Udemy انتخاب کنید و به دایرکتوری آن‌ها نگاه کنید. کپی را کپی نکنید، به دنبال انگیزه باشید!

در صورت نیاز، می‌توانید از سوالات متداول در مورد موضوع به عنوان انگیزه برای ساختار خود استفاده کنید.

۲. سر خود را با کلمات پر کنید

برای نوشتن کلمات، باید کلمات را بخوانید. پس به دنبال گزارش‌ها تخصصی، کتاب‌ها و یا پست‌های وبلاگ خود بگردید که موضوعی را که می‌خواهید پوشش دهید را پوشش می‌دهند. سرتان را با محتوای درست پر کنید، و این کار با آنچه که تولید می‌کنید، شگفتی خواهد کرد. تنها چیزی که در متن خوانده بودید را منتقل نکنید، ممکن است تنها مطالب دیگری را تکرار کنید. قبل از نوشتن متن خود کمی زمان بگذارید.

۳. آنچه را که می‌بینید توصیف کنید.

یک حقه بیرون از مدرسه ابتدایی، اما در سطح موافق. در زمان رسانه‌های اجتماعی و محتوای تولید شده کاربر، ثروت ایده‌ها به صورت آنلاین یک گنجینه واقعی برای copywriters است.

این روشی است که شما این خلاقیت را مهار کنید:

بیایید بگوییم شما مقاله‌ای درباره “اتاق نشیمن” می‌نویسید، اما قوه تخیل شما با شکست مواجه خواهد شد. حالا شما تنها باید برای پیدا کردن ایده‌های بیشتر در اینستاگرام، YouTube و Pinterest به آنجا بروید.

در حال حاضر، شما ایده‌های نامحدودی در شکل تصاویر و ویدئو دارید که در حال حاضر فقط باید به کلمات انتقال دهید تا پست خود را تکمیل کنید. شما فقط آنچه را که می‌بینید، توصیف می‌کنید.

۴. شروع به نوشتن

گاهی تنها چیزی که مانع از نوشتن یک وبلاگ خوب می‌شود تنبلی خودتان است. فقط نوشتن را شروع کنید، حتی بدون یک برنامه یا ساختار – هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد را بنویسید. ساختار دنبال خواهد شد.

نتیجه‌گیری: متن بلند، هدف بلند مدت

اگر ایده‌های این مقاله را در نظر بگیرید، شما نه تنها در هنگام ایجاد متون، پول واقعی را پس‌انداز خواهید کرد، بلکه به یک مشاور بهتر مشتری نیز تبدیل خواهید شد.

برخورد انبوه با محصولات و موضوعات در این روش، شما را به یک متخصص تبدیل می‌کند. علاوه بر این، شما نیازی به اتکا به demotivated، کپی – چسباندن متن SEO از اینترنت نخواهید داشت.

در حال حاضر چه کسی این متون را می‌خواند؟ شما ارایه‌دهنده هستید، شما محصولات را می‌شناسید و می‌توانید به لطف خودتان با ارزش افزوده واقعی به مشتریان تان خدمت کنید.

فروشگاه آنلاین یک ماشین ایده است که به طور مداوم ایده‌های محتوای جدیدی را ارایه می‌دهد. شما فقط باید آن‌ها را پردازش کنید. من برای تلاش‌های خلاقانه شما، و ایده‌های خیلی زیادی آرزو می‌کنم!