بازاریابی ویدئویی یک راه های موثر برای افزایش دیده شدن  شما در Google است. این 5 توصیه برای بازاریابی ویدیو کمک خواهد کرد که استراتژی ویدئویی خود را برای نتایج بهتر موتور جستجو تعریف کنید .

بازاریابی فیلم یکی از بهترین راههای بهبود رتبه بندی Google شما و ترافیک وب سایت شماست. فیلم ها قانع کننده هستند و مردم از تماشای آنها لذت می برند. آنها اطلاعات را هضم می کنند و آن را با روش جالبی ارائه می دهند.

در نتیجه، آنها یک راه بسیار موثر برای تقویت تعامل، ایجاد لینک ها و افزایش دیده شدن شما در Google هستند. در حقیقت، 82 درصد از کسب و کارها ویدیوهایی را برای استراتژی های بازاریابی خود در نظر می گیرند.

اما پی بردن به مزایای SEO از یک ویدیو ساده نیست. چند ویدیو در YouTube برای ایجاد نتایج خوب کافی نیست. بازاریابی ویدیویی شما نیاز به یک رویکرد متمرکز دارد تا اطمینان حاصل شود که پیام شما با مخاطبان شما تکرار شود.

بیایید نگاهی به چند نکته داشته باشیم که به شما کمک می کند تا استراتژی ویدیوی خود را برای بهبود نتایج جستجوگرها تقویت کنید:

  1. ایجاد فیلم های مفید و آموزنده

بیش از چند نفر نمی توانند ویدیو شما را تماشا و به اشتراک بگذارند در صورتی که هیچ اطلاعات مفیدی یا جالب ارائه نمی دهید. شما باید یک ویدیو یی تولید کنید ،  که مخاطبان خود را با اطلاعاتی که میخواهند یا دوست دارند به آن ها داده شود درگیر کند  .

توصیه می کنم قبل از ایجاد یک ویدیو، ایده های تحقیقاتی را مطالعه کنید. پیدا کردن اطلاعاتی که مخاطبان شما به دنبال آن هستند. اصطلاحات جستجو و کلمات کلیدی مورد استفاده در گوگل را در Google شناسایی کنید. فقط پس از آن شما قادر به تولید یک ویدیو مفید هستید که مخاطبان شما لذت ببرند  .

همچنین، ویدیو خود را محدود نکنید. شما باید تلاش کنید ویدئویی تولید کنید که علاوه بر سرگرم کننده بودن محرک نیز باشد . همیشه تحریک احساسات و جذاب بودن یک ویدئو باعث جذب مخاطبان بیشتری می شود .

برند Home Improvement، Home Depot، ویدیوهای جذاب محصولات خود را در صفحه فیس بوک خود قرار می دهد. به عنوان مثال، یک ویدیو نشان می دهد رنگ های جذاب برای خانه در فروشگاه وجود دارد. این ویدیو با استفاده از تصاویری زیبا و فورا با مخاطبان ارتباط برقرار می کند .

  1. فیلم ها را در وب سایت خود قرار دهید

وب سایت ها یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط و ایجاد روابط با بازدیدکنندگان شما هستند.

مهم نیست که  به چه صنعتی  تعلق دارید، یک ویدیو در وب سایت شما یک راه عالی برای جذب ترافیک است. فیلم ها باعث می شوند بازدیدکنندگان شما برای صرف زمان بیشتری در وب سایت شما بمانند و می توانید محتوی بیشتری را ارائه دهید .از این طریق سیگنالی به موتورهای جستجو  ارسال می شود که سایت شما دارای محتوای با کیفیت است و سزاوار رتبه بندی بهتر است.

فیلم های هیجان انگیز، جذاب و ارزشمند را در وب سایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان منظم به وب سایت شما سر بزنند . این امر اطمینان از مشارکت در کیفیت را تضمین می کند و به شما در ایجاد روابط عمیق تر با آنها کمک می کند.

در حالی که ویدیوها را در وب سایت خود جاسازی می کنید، این دو نکته را در نظر بگیرید:

  • اطمینان حاصل کنید که ویدیوی شما در بالای صفحه خود در صفحه وب قرار گرفته است تا به درستی قابل مشاهده باشد.
  • ویدیوی وب سایت شما باید درک درستی از آنچه برند شما در آن ضمینه فعالیت می کنند  ارائه دهد. اینها می توانند فیلم های محصول، فیلم های “پشت صحنه”، فیلم های تضمین شده یا هر فیلم دیگری باشد که ارزش های تجاری شما را نشان می دهد.

به عنوان مثال، آمازون از فیلم های متحرک در صفحه اصلی خود برای تبلیغ دسته های مختلف محصولات استفاده می کند.

وب سایت تجارت الکترونیک برای مجموعه گسترده ای از محصولات شناخته شده است و فیلم های آنها به تقویت این پیام کمک می کند.

  1. حداکثر سازی تعامل با رسانه های اجتماعی

با آمار 2.6 میلیارد کاربر رسانه اجتماعی در سراسر جهان و 70 درصد جمعیت آمریکای شمالی در رسانه های اجتماعی، می توانید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی هستند.

بنابراین، اگر میخواهید با مخاطبان مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید، بهتر است که آنها را در جایی که هستند مشاهده کنید.

کانال های رسانه های اجتماعی برای ایجاد تعامل با کاربر بالا شکل می گیرند ، فیلم های شما می توانند از طریق این کانال ها ترافیک و لینک های بیشتر را مدیریت کنند که رتبه بندی بهتر در گوگل را تضمین می کند.

شما باید با محتوای ویدیویی خلاقانه برای جذب بیشتر و بیشتر افراد، خلاق باشید.

بسیاری از مارک ها، همکاری های تأثیرگذار را برای ایجاد فیلم های از محصولات خود به کار می گیرند. چنین کمپین ویدئویی می تواند به شما در ایجاد یک صف خرید برای محصولاتتان کمک کند.

یوتیوب ، آپارات ، تماشا

یوتیوب یکی از بهترین گزینه ها برای میزبانی ویدیوها برای به دست آوردن رتبه بندی بهتر است. با بیش از 1 میلیارد کاربر، این پلتفرم دومین موتور جستجوگر است. و از آنجا که گوگل متعلق به آن است، موتور جستجو بیشتر احتمال دارد که ویدیوهای یوتیوب را قبل از فیلم های دیگر در