بازاریابی اینترنتی راهی ساده و موثر برای کسب درآمد است . با بیش از ۴ میلیارد نفر که از اینترنت در سال ۲۰۱۸ استفاده می‌کنند ، هیچ کمبودی از فرصت‌ها وجود ندارد .
براساس گزارش اداره بازرگانی آمریکا ، مصرف کنندگان ۴۵۳.۴۶ میلیارد دلار در خرده‌فروشی اینترنت در سال ۲۰۱۷ خرج کردند . یک افزایش ۱۶ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ .
همانطور که می‌بینیم ، تقاضا از خریداران آنلاین وجود دارد .
“فارس‌تر ” پیش‌بینی می‌کند که فروش آنلاین در برنامه خرید ، ۱۷ درصد فروش کلی آمریکا را به خود اختصاص خواهد داد .
روند خرید آنلاین همچنان رشد می‌کند . و …
با توجه به تجزیه و تحلیل استراتژی ، تبلیغات دیجیتال ۳۸ درصد از هزینه‌های تبلیغاتی ( یک افزایش ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته ) را ایجاد کرده‌است .
شرکت‌های بیشتری در حال تمرکز بر روی آوردن پول با بازاریابی آنلاین هستند .
می خو ای جا بری ؟
نه ؟ این طور فکر می‌کردم ! سپس زمانی که ما شما را در طول سفر می‌بریم ، آن را بخوانید که بارها و بارها برایتان مفید خواهد بود .
بازاریابی اینترنتی چیست ؟
پس بازاریابی اینترنتی چیست ؟ این یک عبارت بزرگ است ، اما نیازی به ترسیدن وجود ندارد . بیا بریم پایین .
اینترنت – هر چیزی که آنلاین است .
بازاریابی برای افرادی که در هر کجا بازاریابی می‌کنند بازاریابی می‌کنند .
پس بازاریابی اینترنتی تماما ً در مورد رسیدن به مخاطب هدف تان به صورت آنلاین است .
عالی است. اما شما چطور این کار را می‌کنید ؟
هر چه باشد ، اینترنت جایگاه بزرگی است . به همین دلیل است که تعاریف بسیاری از بازاریابی اینترنتی وجود دارد .

اما ما قبلا ً به شما تعریف درست داده بودیم . چه کسب‌وکار شما بزرگ باشد چه کوچک ، چه محلی و چه بین‌المللی ، بازاریابی اینترنتی برایتان مفید خواهد بود .
چرا ؟
زیرا اکثر مشتریان شما در جایی آنلاین قرار دارند .
و حتی اگر تمام فروش خود را برون‌خط کنید ، حداقل یک استراتژی بازاریابی آنلاین وجود خواهد داشت که افراد بیشتری را به در خانه شما می‌آورد ! و این ارزان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید .
خوب است ؟ سپس اجازه دهید بررسی کنیم که چطور می‌توانید از بازاریابی اینترنتی سود ببرید .
فواید بازاریابی اینترنتی
تبلیغات سنتی و سنتی دیگر کارساز نیست . تو این را می‌دانی ، من می‌دانم ، و همه کس آن را می‌داند .
تبلیغات سنتی
زمانی مردم هیچ کنترلی بر آنچه که تماشا می‌کردند نداشتند و شنیده بودند . ما مجبور بودیم بعد از تبلیغات بی وقفه از این تبلیغات بیرحمانه رنج ببریم .
اما آن روزها رفته . امروزه ما کنترل بیشتری داریم .
فقط برای اینکه چند تا آزادی در اختیار ما قرار دهیم …
ما ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی آزاد تجاری داریم .
ما وب سایت‌های معروف را با subscriptions پرداخت کرده‌ایم که به کاربران مزیت مشاهده تبلیغات را می‌دهد .
و البته ، ما پسوندهای adblocker برای اغلب مرورگرهای وب داریم .
بازاریابی آنلاین این نیست که بگوید همه تبلیغات آنلاین کار نمی‌کنند . تبلیغات پولی هنوز هم جواب می‌دهد .
اما روش سنتی که تبلیغات قبل از کار دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفت . ما در بخش بازاریابی موتورهای جستجو وارد این موضوع می‌شویم .
نکته اینجاست که تبلیغات سنتی خاموش است و بازاریابی اینترنتی در آن قرار دارد .
مزایای اصلی بازاریابی اینترنتی عبارتند از:
دامنه دسترسی – بسیاری از مشتریان برای دسترسی به محصول یا خدمات شما ، ۲۴ ساعت در روز ، هفت روز در هفته در دسترس هستند .
اطلاعات شخصی و موثر تری را فورا ً تحویل بدهید .
نگهداری مشتری بیشتر و ایجاد رابطه از طریق گفتگوی دو طرفه مستقیم .
اکنون با تمام چیزهایی که گفته می‌شود ، بازاریابی اینترنتی آنقدر بزرگ است که می‌تواند به سختی می‌تواند گندم را از چغندر جدا کند .
پس چگونه می‌توان تصمیم گرفت که کدام روش‌ها برای موفقیت بلند مدت برتر هستند و فقط دنباله‌ها یا gimmicks نیستند ؟
انواع بازاریابی اینترنتی
پاسخ آزمون است . قبل از اینکه بیش از حد در یک کانال بازاریابی اینترنتی سرمایه‌گذاری کنید ، باید تست کنید . به طور خاص ، شما باید تست‌های A / B را اجرا کنید .

آزمون A / B به معنای مقایسه دو نسخه متفاوت از چیزی است ( یک صفحه وب برای مثال ) تا ببینیم کدام یک نتیجه بهتری را تولید می‌کند .
آزمایش A / B می‌تواند با همه چیز ، حتی تصاویر انجام شود . برای مثال ، کدام رنگ روی دکمه CTA برای مخاطب هدف شما بهتر واکنش نشان می‌دهد ؟
با بسیاری از عوامل ناشناخته ، آزمایش A / B می‌تواند احساس overwhelming کند . کلید شروع به پایه و اساس محکم است . این به معنی انجام تحقیقات عمیق در مورد بازار هدف است .
اول باید بدانید که مخاطب هدف تان کجاست . سپس می‌توانید بازاریابی را مستقیما ً به آن‌ها شروع کنید .
آیا آن‌ها در فیس بوک هستند ؟ اگر اینطور است ، آیا آن‌ها معمولا ً به آن دسترسی دارند ؟ روی موبایل یا کامپیوتر ؟
اگر مطمئن نیستید ، نگاهی به روند وسیع صنعت بیاندازید ، می‌تواند کمی نور به شما کمک کند .
به عنوان مثال ، گزارش شده‌است که ۶۸ درصد زمان صرف‌شده در فیسبوک از طریق دستگاه‌های همراه می‌باشد .
یادگیری این نوع از واقعیت‌ها به شما کمک می‌کند تا عادات مخاطبین هدف خود را درک کنید و به شما اجازه دهید تا یک استراتژی بازاریابی متمرکز بر روی اینترنت را گسترش دهید .
و صحبت از استراتژی‌ها ، موارد دیگری نیز وجود دارند .
بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی
بازاریابی محتوا
SEO
PPC / SEM
بازاریابی ایمیلی
برای یافتن بهترین استراتژی ، باید اهداف داشته باشید .
به عنوان مثال ، اگر هدف شما جذب مشتریان جدید است ، باید بر روی تبلیغات وب سایت‌های ارتباط جمعی تمرکز کرده و طراحی وب سایت خود را بهبود بخشید . طراحی وب سایت شما نباید گیج‌کننده و یا کمکی باشد – که مردم را از وب سایت شما دور کند !
در ادامه این مقاله ، ما به انواع مختلف استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی و چگونگی استفاده از آن‌ها نگاه خواهیم کرد .
ما با بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی شروع می‌کنیم ، که بهترین راه برای کسب یک کسب‌وکار جدید برای شروع تبلیغ آنلاین است .
بازاریابی در وب سایت‌های ارتباط جمعی
در اکتبر سال ۲۰۱۸ ، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به Statista نفر رسید که ۴.۲ میلیارد نفر از کاربران اینترنت فعال بودند و ۳.۴ میلیارد نفر از آن‌ها کاربران رسانه‌های اجتماعی بودند .
۸۰ درصد از کاربران اینترنت در رسانه‌های اجتماعی قرار دارند .
در مورد آن اشتباه نکنید ، بازاریابی رسانه‌ای کار می‌کند و اینجا می‌ماند که بماند .
اما با وجود این تعداد و کسب و کاره‌ای شگفت‌انگیز در رسانه‌های اجتماعی ، بسیاری هنوز آن را در آغوش نکشیده اند .
دلیل اصلی ؟ آن‌ها مطمئن نیستند که آیا آن‌ها بازده خوبی خواهند داشت یا خیر. آن‌ها نمی‌دانند که چگونه فعالیت‌های بازاریابی اجتماعی خود را با فروش مرتبط کنند .
خوشبختانه ما این موضوع را به تفصیل در یک پست دیگر تحت پوشش قرار داده‌ایم . اگر نگران این هستید که چطور موفقیت خود را در رسانه‌های اجتماعی اندازه‌گیری کنید ، آن را بررسی کنید .
وبلاگ ما یک منبع عالی برای همه مسائل مربوط به رسانه‌های اجتماعی است . این یک موضوع بزرگ است و یک پست وبلاگ نمی‌تواند این کار را انجام دهد .
وب سایت‌های ارتباط جمعی مختلف با روش‌های منحصر به فرد خودشان وجود دارد .
برنامه‌های محبوب شامل اینستاگرام ، LinkedIn ، Pinterest ، Twitter ، WeChat ، WhatsApp و YouTube هستند .
و سپس این پلت فرم‌ها همه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند ، مانند گپ Twitter ، اینستاگرام و غیره .
اما در این سمت ، ما می‌خواهیم به صاحبان کسب‌وکار جدید به فیس بوک اشاره کنیم .

فیس بوک the پلت فرم وب سایت‌های ارتباط جمعی با over میلیارد کاربر است .
یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران آن را دارد این است که ثبت‌نام آسان است . ایجاد یک صفحه کسب‌وکار فیس بوک سریع و ساده است . شما می‌توانید این کار را در کم‌تر از یک ساعت انجام دهید .
اما من به شما نمی‌گویم که یک وب سایت داشته باشید . داشتن یک وب سایت کاملا ً برای دادن کنترل بیشتر به حضور آنلاین تان ضروری است .
در حقیقت شما باید هم یک وب سایت و هم یک صفحه کسب‌وکار Facebook داشته باشید و هر دو لینک به هم متصل شوند.
داشتن یک وب سایت و حضور رسانه‌های اجتماعی قوی ، اعتبار و اعتبار بیشتری در چشم مصرف کنندگان به شما خواهد داد . همچنین به شما کمک می‌کند که شخصیت “باورنکردنی ” خود را نشان دهید و به شما اجازه دهید که هر کجا که هستند ، مستقیما ً با مشتریان ارتباط برقرار کنید .
دلیل اینکه چرا ما توصیه می‌کنیم که با فیس بوک شروع کنیم ، این است که می‌تواند در تلاش برای تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی چندگانه همزمان باشد .
در حقیقت ، اگر همه شما در بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی شرکت کنید ، کار تمام‌وقت می‌شود !
بنابراین ، توصیه می‌کنیم که چیزهای کوچک و بزرگ را راه‌اندازی کنیم ، مگر این که شما پول لازم برای استخدام یک فرد برای مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را داشته باشید .
و در نهایت برای جمع‌بندی این بخش ، می‌خواهیم به چیزی اشاره کنیم که کسب و کارها ، جدید و قدیمی ، اغلب نادیده گرفته می‌شوند .
صاحبین کسب‌وکار به صورت آنلاین انتخاب می‌کنند که این جنبه از رسانه اجتماعی را نادیده بگیرند . و بله ، وب سایت‌های بررسی آنلاین وب سایت‌های ارتباط جمعی هستند .
آن‌ها به این دلیل آن‌ها را نادیده می‌گیرند که فکر می‌کنند هیچ کنترلی روی آن‌ها ندارند . اما تو کمی کنترل داری !
در حقیقت ، شما می‌توانید به راحتی تعداد نظرات مثبت را به سادگی با پرسیدن از مشتریان خود برای ترک نظرات افزایش دهید .
اگر محصول یا سرویس شما خوب است ، هر گونه نظرات منفی غیر منصفانه توسط افراد مثبت به خاک سپرده خواهند شد .
به طور شگفت‌انگیز ، فیس بوک تمایل دارد بررسی‌های مثبت ‌تری نسبت به بازبینی‌های منفی ایجاد کند ( یک دلیل خوب دیگر در فیسبوک باشد ) !
از طرف دیگر ، طبق یک نظرسنجی از تحقیقات بعدی ، بررسی‌های منفی معمولا ً از وب سایت aggregator آنلاین مراجعه می‌کنند .
حالا اجازه دهید از رسانه‌های اجتماعی حرکت کنیم و درباره استراتژی بازاریابی اینترنتی بعدی صحبت کنیم که صاحبان کسب‌وکار جدید باید درباره این موضوع بدانند : SEO !
SEO
SEO ، یا بهینه‌سازی موتور جستجو ، تماما ً درباره بهینه‌سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند Google ، بینگ ، Yahoo ! و غیره است .
هدف از بهینه‌سازی وب سایت شما این است که اولین صفحه گوگل را با ارائه بهترین تجربه ممکن برای کاربران گوگل به دست آورید .
نتایج گوگل SERP
این بخش آخر کلید است ، و چیزی که این بخش در مورد آن صحبت می‌کند .
اما اجازه دهید اول یک چیز را انتخاب کنیم – SEO به زمان نیاز دارد . این یک استراتژی بازاریابی اینترنتی بلندمدت است . بر خلاف تبلیغات پرداخت‌شده ، کسب و کارتان قادر به دید فوری نخواهد بود .
در موتورهای جستجو به رتبه بالایی می‌رسد . این کار می‌تواند چند ماه طول بکشد تا یک صفحه وب در صفحه اول قرار بگیرد حتی اگر همه کارها را درست انجام دهید .
اما این دلیل از دست دادن قلب نیست – اگر وبلاگ ما را می‌خوانید و از طریق آنچه تدریس می‌کنید ، وب سایت تان بالاتر خواهد رفت .
و هنگامی که شما در نهایت در صفحه اول قرار می‌گیرید ، فواید آن باور نکردنی هستند !
دسترسی ارگانیک . در زمینه بازاریابی به معنای ” آزاد ” است ، بنابراین رتبه اول به معنی دسترسی آزاد و رفت و آمد به وب سایت شما است .
CTR خوب : در مقایسه با تبلیغات پرداخت شده SEM در صفحه اول ، روی نرخ کلیک کنید .
اعتماد : جستجوگران به طور خودکار به کسب و کارهایی که در صفحه اول ظاهر می‌شوند ، اعتماد می‌کنند . این به این دلیل است که آن‌ها انتظار دارند که گوگل با بهترین تجربه مرور زمان آن‌ها را تامین کند .
پس حالا شما به مزایای SEO فروخته می‌شوید . عالیه !
اما با این همه یادگیری درباره SEO ، از کجا شروع می‌کنید ؟
پاسخ این است که با اصول اولیه شروع کنید . دو نوع SEO وجود دارد که شما باید در صفحه SEO و در صفحه SEO بدانید .
اول باید در صفحه SEO صحبت کنید .

در صفحه SEO به ارائه بهترین تجربه ممکن برای کاربران در صفحه وب سایت خود می‌پردازیم . این نام ” روی صفحه SEO است. به جای صفحه SEO که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود که می‌تواند SEO را بهبود بخشد ، مانند ترویج وب سایت‌های ارتباط جمعی ، وبلاگ نویسی ، backlinking ، و غیره .
عوامل زیادی وجود دارند که در صفحه SEO وارد می‌شوند . ما تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها را در اینجا لیست می‌کنیم ، و بعد شما می‌توانید از آنجا بروید .
وب سایت بهینه : وب سایت شما چقدر آسان است ؟ به اندازه کافی سریع هست ؟ این چیزها به این شکل هستند که گوگل چطور آن را رتبه‌بندی می‌کند .
اگر فکر می‌کنید که چیزهای زیادی برای ثبت در وب سایت شما وجود دارد ، پس نگران نباشید چون ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم .
نشانی اینترنتی وب سایت خود را آسان کنید : این توصیه نیز در هر نوع نشانی اینترنتی شامل نشانی‌های اینترنتی صفحه فیس بوک نیز اعمال می‌شود .
کلمات کلیدی : اینها کلماتی هستند که به کسب‌وکار شما مربوط می‌شوند.
برای مثال ، اگر کار شما یک سرویس شستن خودرو در آتلانتا ، جورجیا است ، یکی از کلمات کلیدی هدف شما خواهد بود : سرویس شستن ماشین در آتلانتا .
این کلمات کلیدی کلماتی هستند که مردم در گوگل جستجو می‌کنند .
بنابراین شما می‌خواهید کسب‌وکار شما در اولین صفحه زمانی ظاهر شود که کسی به دنبال آن کلمات کلیدی خاص بگردد .
بهینه‌سازی کلیدواژه : همه اینها در مورد بهینه‌سازی کلمات کلیدی شماست ، اساسا ً آن‌ها را به مکان‌های مناسب در وب سایت تان وصل کنید .
این موضوع می‌تواند کاملا ً گسترده باشد ، اما برخی از قسمت‌های کلیدی که می‌خواهید کلمات کلیدی را بیان کنید در سرخط خبره‌ای شما ، subheaders ، meta ، متن تصویر ، نوار ناوبری شما ، و همه در تمام محتوای شما هستند ( اما بدون صرف بیش از حد ) .
سرخط و subheaders : قرار دادن کلیدواژه ‌های مرتبط با تی‌تر شما به کاربران کمک خواهد کرد تا محتوای شما را آسان‌تر بخوانند ، آن‌ها را با تجربه بهتر و بهتر کردن صفحه SEO به آن‌ها کمک کند .
فوق توضیح : این شرحی است که در زیر یک لینک در نتایج جستجو ظاهر می‌شود .
شرحی متا
قرار دادن کلیدواژه ‌های خود در شرح متا آن را برای افرادی که به دنبال آن کلمات کلیدی می‌گردند ، جذاب‌تر می‌کند . این کار باعث بهبود CTR شما خواهد شد و در نتیجه رتبه شما را در طول زمان بهبود خواهد بخشید و افراد بیشتری بر روی وب سایت شما کلیک خواهند کرد.
کلیدواژه : این به این معنی است که کلمات کلیدی شما را در محتوای شما قرار می‌دهد . این یک تاکتیک ارزان برای شکست الگوریتم گوگل و رتبه‌بندی محتوای کیفیت پایین‌تر است .
اما گوگل از آن زمان به شدت الگوریتم خود را بهبود بخشید ، و هر وب سایتی که تلاش کند این کار را انجام دهد ، در رده‌بندی جستجو مجازات خواهد شد .
درسی که می‌خواهیم از شما بگیرید این است که استفاده از کلمات کلیدی فقط برای این کار SEO را بهبود نخواهد بخشید .
دلیل این که چرا استفاده از کلمات کلیدی در مکان‌های مناسب ( مانند شرح فرا شما ) این است که می‌توانند عوامل رتبه‌بندی غیرمستقیم مانند CTR را بهبود بخشند .
اما استفاده از کلمه کلیدی شما در هر جایی زیاده‌روی نکنید .
همیشه خودتان را در موقعیت جستجوگر قرار دهید – آیا می‌خواهید همان کلمات کلیدی را بارها و بارها زمانی که برای درک محتوا ضروری نیست بخوانید ؟
در پایان ، هنگامی که SEO به نظر می‌رسد ، هیچ روش جادویی برای رتبه‌بندی سرعت # ۱ وجود ندارد . این به این دلیل است که گوگل به تجربه کاربر در طول زمان نگاه می‌کند . مگر اینکه یک وب سایت دارای قدرت بالا مانند سی ان ان داشته باشید ، پس از آن در صفحه اول قرار نگیرید ( یا در همه آن‌ها شاخص گذاری شده ) برای کلمات کلیدی شما درست نیست .
حالا اجازه بدهید به پسر عموی paid – SEM نگاه کنیم .
SEM
SEM برای جستجوی موتورهای جستجو است . و در مورد این عبارت گیج نشوید – به سادگی به تبلیغات پرداخت‌شده در موتورهای جستجو اشاره می‌کند . رایج‌ترین شکل تبلیغات پرداخت‌شده به ازای هر کلیک ، اغلب به عنوان PPC PPC نامیده می‌شود .

با SEM ، مهم نیست که در اولین صفحه ظاهر شوید ، مانند SEO است . اگر این کار را انجام بدهید ، این یک مساله است .
گوگل چندین مطالعه موردی انجام داده‌است که صاحبان کسب‌وکار جدید را تشویق به امضای روی سکو کرده‌اند . این مطالعات موردی نشان داد که ROI برای برخی از کسب و کارها بالاتر از هر گونه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است : ۵ x ، ۱۰ x ، و حتی ۲۰ x هزینه صرف‌شده در تبلیغات .
عالی به نظر می‌رسد ؟ خوب ، PPC چگونه کار می‌کند و چگونه می‌تواند برای همه کار کند ؟
راه تبلیغات PPC این است :

  • شما یک تبلیغ ایجاد می‌کنید
    قیمت خاصی را پیشنهاد می‌کنید که به مخاطبین هدف تان نشان داده شود .
    شما هر بار که کسی روی آگهی شما کلیک می‌کند به شما پول پرداخت می‌کند .

دو نوع تبلیغات PPC وجود دارد : تبلیغات نمایش و تبلیغات جستجو .
نمایش تبلیغات در هر جایی در اینترنت به افراد نشان داده می‌شود . مزیت این نوع تبلیغ این است که می‌تواند افراد را حتی در هنگام نگاه کردن به کسب‌وکار شما معرفی کند .
شما با تبلیغات جستجو ، کلید واژه‌ها را برای تبلیغ خود انتخاب می‌کنید . بنابراین وقتی کسی به دنبال آن کلمات کلیدی بگردد ، تبلیغ شما در بالای نتایج جستجوی آن‌ها ظاهر خواهد شد . گوگل و بینگ دو عامل اصلی جستجو در جستجوی گوگل هستند .
با تبلیغات در جستجوی کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی پیشنهاد خواهید شد . بنابراین اگر کلمات کلیدی هدف شما به شدت رقابتی باشند ، پس باید پول بیشتری را سفارش دهید تا تبلیغ شما به همه نشان داده شود . و زمانی که تبلیغ شما کلیک می‌شود ، باید مقدار نزدیک به چیزی که برای آن پیشنهاد می‌کنید را پرداخت کنید .
فرآیند PPC
بنابراین بسته به این که صنعت تان چقدر رقابتی است ، PPC می‌تواند بسیار گران باشد . برخی کلمات کلیدی رقابتی می‌تواند برای هر کلیک چند صد دلار هزینه داشته باشد!
بنابراین شما باید بتوانید هزینه‌های تبلیغ خود را به سرعت جبران کنید ، چون هزینه‌ها می‌توانند بالا بروند .
توصیه ما برای اغلب کسب و کارها : اگر هنوز در مرحله آغازین تلاش برای ایجاد یک مخاطب هستید ، پس با PPC شروع نکنید .
چون اگر مراقب نباشی ، قبل از اینکه بازده خوبی داشته باشی از پول فرار می‌کنی .
اما اگر شما احساس آمادگی برای تبلیغ PPC را دارید ، پس توصیه می‌کنم پست جدید خود را به PPC بفرستید .
اگر واقعا ً می‌خواهید با PPC succeed، پس باید فراتر از ” تبلیغات سرد ” فکر کنید ، یا ایده نشان دادن آگهی خود برای همه به امید فروش برخی از آن‌ها .
برخی روش‌های هوشمندانه استفاده از PPC عبارتند از :
سپس به آن‌ها دستور داد تا کلمات کلیدی رقابتی را که به طور ارگانیک به صورت ارگانیک طبقه‌بندی می‌شوند، بررسی کنید .
دسترسی به افرادی که از قبل وب سایت شما را از طریق جستجوی اورگانیک پیدا کرده‌اند .
انجام تست‌های A / B برای مشاهده این که کدام تبلیغ به بهترین شکل کار می‌کند و سپس آن را برای یکی از صفحات فرود خود استفاده می‌کند .
احتمالات مربوط به PPC، با تنها محدود بودن کیف تان ، بی‌حد و حصر هستند .

بازاریابی محتوا

و در نهایت ، ما به روش بازاریابی آنلاین می‌رسیم که باعث ایجاد همه همهمه بازاریابی در حال حاضر می‌شود .

انجام بازاریابی محتوی به معنی ایجاد محتوای عالی با هدف رساندن مخاطب هدف تان به وب سایت تان است.
اگر افرادی که از محتوای شما خوششان می‌آید ، بیشتر و بیشتر به آن نگاه خواهند کرد .
دلیل اینکه چرا این روش بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد این است که به معنای واقعی و آینده بازاریابی اینترنتی است .
بازاریابی محتوا به طور کامل با نسل امروز ادغام می‌شود . این مساله به نقاط درد ما رسیدگی می‌کند و وقتی به آن نیاز داریم ، در مورد تقاضا وجود دارد .
در حقیقت ، واژه بازاریابی محتوی اغلب به جای استفاده از بازاریابی اینترنتی به کار می‌رود زیرا این که چقدر موثر است !
اما با وجود این که این کلید بازاریابی اینترنتی است – این سخت‌ترین روش است . به این دلیل که ایجاد محتوای خوب و با کیفیت سخت است . ایجاد محتوایی که الهام‌بخش ، آموزش ، یا حل مشکلات دشوار باشد ، کار آسانی نیست .
اما دنیا به آن نیاز دارد ، و به همین دلیل است که بازاریابی محتوی همیشه کارساز خواهد بود.
پس بدون دردسر بیشتر ، بیایید نگاهی به روش‌های مختلف بازاریابی محتوی بیندازیم که برای ایجاد یک مخاطب و در نهایت فروش بسیار عالی عمل می‌کنند .

بلاگ نویسی

اگر در مورد بازاریابی اینترنتی جدی هستید ، پس داشتن وبلاگ خود و حفظ آن اجباری است .
وبلاگ شما اساس همه مطالب و پست‌های شما خواهد بود ؛ همه آن‌ها به وب سایت شما باز خواهند گشت .
با استفاده از وبلاگ خود ، می‌خواهید انواع مختلف مطالب را منتشر کنید تا به افراد بیشتری در اینترنت دسترسی پیدا کنید . این به این معنی است که با لیستی از کلمات کلیدی هدف و ایجاد یک وبلاگ یا صفحه وب برای هر یک از آن‌ها تهیه کنید .
به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی هدف شما ” خانه‌های آتلانتا ارزان ” باشد ، شما ممکن است بخواهید یک پست با عنوان ” پیدا کنید ” که شما می‌توانید خانه‌های ارزان آتلانتا را بخرید ” و شما نکاتی را که در بخش SEO نوشته بودید دنبال کنید .
وبلاگ نویسی فقط یک راه عالی برای آوردن مشتریان جدید نیست . همچنین راهی برای نشان دادن مخاطب هدف تان است که وب سایت شما هم مفید و هم فعلی است .
داشتن یک وبلاگ رتبه‌بندی کلی وب سایت شما را افزایش خواهد داد . به عنوان مثال ، یکی از پست‌های وبلاگ شما ممکن است بالاتر از صفحات ذخیره شما باشد . اما در طول زمان پست وبلاگ شما می‌تواند به کشیدن رتبه‌بندی تمام صفحات وب سایت تان کمک کند !
بعد از این که وبلاگ خود را راه‌اندازی کردید ، وقت آن است که به این فکر کنید که بهترین روش‌های بازاریابی برای کسب‌وکار شما چه هستند . ما چند تا از آن‌ها را اینجا خواهیم فرستاد .

بازاریابی تصویر / تصویر

بعد از وبلاگ نویسی، بازاریابی تصویری و تصویری دو مورد از رایج‌ترین روش‌های بازاریابی اینترنتی هستند . این به این دلیل است که مصرف آن‌ها آسان است ، سرگرم‌کننده و تماشا کردن است ، و از توجه به کسری توجه که همه موج سواران در آن دارند ، درخواست می‌کنند .
با بازاریابی تصویر ، infographics وجود دارد . اینها صحنه‌های سرگرم‌کننده و بصری ، نمودارها ، تصاویر و یا تصاویر هستند ، بسیار شبیه آنچه که در اینجا ایجاد شده‌است .

Podcasts
برای کسانی از شما که ایده نوشتن زیاد در مقالات عمق را دوست ندارند ( مانند این یکی ) ، پس ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که پادکست‌ها را انجام دهید .
اگر شما یک گوینده خوب هستید ، پس این یک راه عالی برای شما است که در صورت تمایل به گوش دادن به پادکست‌ها ، اطلاعات را با مخاطبین هدف خود به اشتراک بگذارید .
مطالعات موردی
یک مطالعه موردی ، نگاهی عمیق به عملی است که به موفقیت قابل‌اندازه‌گیری دست یافته‌است . پس اگر یک مطالعه موردی را بنویسید که مربوط به کسب‌وکار شما است ، پس آن یک راه عالی برای ایجاد اعتماد با مخاطبین است .
یک مطالعه موردی می‌تواند دستاوردهای کسب‌وکار شما یا دیگران در حوزه کاری شما باشد .
هنگام نوشتن یک مطالعه موردی ، باید موارد زیر را مورد بحث قرار دهید :

  • ” چگونه این اتفاق افتاد ”
    ” چراهای ” برای شروع پروژه
    نتایج و آمار قابل‌اندازه‌گیری

انتشار اینترنتی برخط

با انجام یک پخش رسانه‌ای آنلاین ، شما تحت پوشش سایر خروجی‌های رسانه‌ای قرار خواهید گرفت و نوردهی بیشتری را برای کسب‌وکار خود به دست خواهید آورد .
marketingFurthermore آنلاین ، صفحه نتایج موتور جستجوگر شما ( SERP ) به طور مثبتی تحت‌تاثیر قرار خواهد گرفت .
و در نهایت ، شما می‌توانید به مخاطبان دیگر رسانه‌های محلی دسترسی پیدا کنید ، که اگر یک کسب‌وکار محلی را اجرا کنید ، می‌تواند بسیار مفید باشد .
۵. بازاریابی ایمیلی
منصفانه بودن ، بازاریابی ایمیلی هنوز هم بخش عظیمی از بازاریابی اینترنتی است و به بخش خودش نیز نیاز دارد . اما برای یک تازه‌کار بازاریابی اینترنتی چیزی نیست که به درون آن بپرید ، بنابراین ما فقط شما را با پست وبلاگ خود در این جا مرتبط می‌کنیم .
نتیجه‌گیری
خوب ، این طور ! ما از بخش‌های اصلی بازاریابی اینترنتی عبور کرده‌ایم . اکنون شما می‌دانید که بازاریابی آنلاین ، تبلیغات سنتی انجام می‌شود ، و هر روش بازاریابی اینترنتی برای اهداف مختلف مناسب است .
شما باید از این پست وبلاگ به عنوان یک منبع و راهنما برای تقسیم‌بندی کسب‌وکار خود به دنیای آنلاین استفاده کنید . لینک‌های زیادی در این پست وجود دارند که به شما در انجام این کار کمک می‌کنند .
اگر آماده اید یکی از این روش‌ها را وارد عمل کنید ، امروز به ما یک تماس بدهید . ما آماده کمک هستیم !