اکثر مردم زمانی که یک سوال دارند و یا نیاز به پیدا کردن یک کسب‌وکار دارند ، چه می‌کنند ؟ آن‌ها گوگل هستند . مهم نیست چه نوع کسب و کاری دارید ، داشتن حضور آنلاین کلید و ظاهر شدن در جستجو برای ایجاد مشتریان احتمالی و کسب درآمد به صورت آنلاین بسیار مهم است . اگر یک وب سایت دارید ( که باید ) ) برای نشان دادن نتایج جستجو باید آن را بهینه کنید . انواع مختلفی از SEO وجود دارد که شما بعنوان یک کسب‌وکار نیاز دارید تا مطمئن شوید که یک کسب‌وکار موفق را اجرا می‌کنید .

SEO چیست ؟

قبل از اینکه از انواع SEO صحبت کنیم ، مطمئن شوید که SEO کدام است . اگر با سایت و وبلاگ ما آشنا هستید ، احتمالا ً شما هم اکنون پاسخ این سوال را می‌دانید . اما اگر به یک یادآور نیاز دارید ، SEO مخفف بهینه‌سازی موتور جستجو است . به این شکل است که مشتریان احتمالی شما به طور ارگانیک وب سایت خود را زمانی که برای محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین جستجو می‌کنند ، پیدا می‌کنند . موتورهای جستجو مانند گوگل به طور مداوم در حال خزیدن وب سایت‌هایی هستند که به دنبال بهترین محتوا برای نشان دادن کاربرانی است که کلمات کلیدی را در نوار جستجو تایپ می‌کنند .
اگر واقعا ً برای SEO تازه‌کار هستید ، با یک مثال توضیح خواهیم داد . اگر می‌خواهید به باشگاه ملحق شوید ، اما می‌خواهید قبل از خرید یک عضویت آن را دوست داشته باشید . شما به گوگل و تایپ در کلمه کلیدی ” دادرسی آزاد عضویت باشگاه” می‌روید و در کم‌تر از یک گوگل به ۹۶ میلیون نتیجه رسیده‌است . اگر زمان خود را حفظ کنید ، احتمالا ً در هیچ نتیجه نخواهید رفت . احتمالا ً به چند نفر اول نگاه خواهید کرد . شما حتی در مورد کلیک روی صفحه دوم نتایج فکر نخواهید کرد ، چون این گزینه‌ها دقیقا ً همان چیزی هستند که شما در جستجوی آن بودید . خوب این دقیقا ً همان چیزی است که گوگل می‌خواهد – تا دقیقا ً همان چیزی را که می‌خواهید به شما بدهد . نیس ، ها ؟

این جا است که SEO وارد می‌شود . هر یک از این صفحات برای نشان دادن کلید واژه کلیدی که در گوگل تایپ کرده‌اید ، بهینه‌سازی شده‌است . چندین کسب‌وکار را می‌توان برای یک کلمه کلیدی یک‌سان رتبه‌بندی کرد . فقط مساله این است که چه کسی این کار را بهتر انجام می‌دهد .
روی صفحه SEO
یکی از انواع بسیار شناخته‌شده SEO در صفحه SEO است . این چیزی است که شما می‌توانید به طور فیزیکی در صفحه وب سایت خود مانند متن ، تصاویر و یا کد قرار دهید .

کلمات کلیدی

به طور خلاصه کلمات کلیدی را ذکر کردیم اما مرکز SEO هستند . بدون آن‌ها SEO وجود ندارد بنابراین مهم است که مطمئن شوید شما قبل از انجام هر کاری هستید . شما ممکن است فکر کنید که می‌توانید هر کلیدواژه را که می‌خواهید انتخاب کنید و سایت خود را بهینه کنید تا این کلمات کلیدی را منعکس کنید . اما این مورد برای همه انواع SEO صادق نیست . قبل از اینکه حتی در مورد بهینه‌سازی فکر کنید ، باید تحقیقات کلید واژه‌های کلیدی را انجام دهید . کلمات کلیدی ایده‌آل شما مربوط به برند شما خواهند بود ، حجم جستجوی ماهانه بالایی و رقابت کم دارند . پیدا کردن جای شیرینی برایتان مشکل است ، بنابراین اگر مطمئن نیستید که کجا شروع کنید ، بگذارید یکی از متخصصان SEO در این صفحه اطلاعات کسب کند !

برچسب H۱

خانواده ” H ” برای توانایی شان در سبک سبک شناخته می‌شوند اما همچنین برای نشان دادن موتورهای جستجو که در صفحه مهم است و ایجاد سلسله‌مراتب از طریق انواع مختلف SEO به کار می‌روند .
بهترین تجارب برای برچسب‌های H۱ شامل تعیین یک کلید واژه اصلی در هر صفحه و استفاده از آن کلیدواژه به عنوان برچسب H۱ . لازم است که تنها یک برچسب ( H۱ ) در هر صفحه وب سایت شما وجود داشته باشد .
با استفاده از برچسب‌های H۱ برای سبک کردن متن خود اشتباه نکنید . اگر تصمیم بگیرید از برچسب‌های مختلف H۱ در یک صفحه استفاده کنید ، این می‌تواند منفی بر rankings شما تاثیر منفی بگذارد . یک برچسب H۱ را می‌توان در متن سایت شما پیدا کرد ( ملقب به کدی که به زبان HTML معروف به HTML معروف است ) . از برچسب H۲ و یا برچسب H [۳] استفاده نکنید . شما به یک برچسب H۱ در هر صفحه نیاز دارید و اینکه برچسب H۱ نیاز دارد کلید واژه شما مانند so h۱ h۱ > / h۱ > باشد . اگر شما با سبک H شما مشکل داشته باشید ، متخصصان وب سایت ما خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند !
عنوان
درست مانند هر صفحه یک برچسب H۱ دارد که آن‌ها نیز عنوان متا دارند . این عنوان در گوگل به این شکل ظاهر می‌شود :

عنوان گوگل

عنوان شما باید بین ۱۰ تا ۷۰ کاراکتر باشد . کلمات نه . آن را به طور نسبتا ً مختصر نگه دارید ، شامل کلید واژه فوکوس و استفاده از لوله‌ها در صورت نیاز ، یا دونقطه استفاده کنید . عنوان صفحه خانگی LYFE ” بازاریابی LYFE : شرکت مدیریت رسانه‌های اجتماعی ” است . آیا می‌توانید حدس بزنید که برخی از کلمات کلیدی که این صفحه برای شما رتبه‌بندی شده‌است چیست؟ یکی از کلمات کلیدی این صفحه ، شرکت مدیریت رسانه‌های اجتماعی است . توجه کنید که چگونه آن بخشی از عنوان و نیز توصیف متا است . این صفحه ممکن است برای سایر کلمات کلیدی نیز رتبه‌بندی شود ، اما راه‌های دیگری برای رتبه‌بندی مانند اضافه کردن کلمات کلیدی به نسخه یا به عنوان برچسب H۱ وجود دارد .

فرا شرح

شرح فرا هشیار شما ، درست زیر عنوان شما قرار دارد . این توضیح طولانی‌تر چیزی است که صفحه شما در مورد آن است . باید بین ۱۶۰ تا ۳۰۰ کاراکتر باشد . هر زمان دیگری و گوگل شما را با یک ellipsis قطع می‌کند … و هیچ‌کس نمی‌خواهد وسط جمله‌اش قطع شود .
اگر چه کاربران انسان ممکن است از نزدیک به meta شما نگاه نکنند ، می‌توانید شرط ببندید که موتورهای جستجو انجام می‌دهند . توضیحات فوق باید شامل کلیدواژه ‌ها یا کلمات کلیدی شما برای آن صفحه باشد .
چیزی برای توجه داشته باشید * شما ممکن است توجه داشته باشید که گاهی اوقات عناوین فرعی وجود دارند که با نتایج جستجو به وجود می‌آیند . اینها sitelinks نامیده می‌شوند که پیوندها با subpages را نشان می‌دهند . هدف از این روش‌ها ، کمک به کاربران در حرکت است. شما به عنوان صاحب وب سایت نمی‌توانید sitelinks را به لیست خود اضافه کنید . گوگل تعیین می‌کند که کدام صفحات می‌توانند به کاربران علاوه بر صفحه اصلی به کاربران نشان داده شوند و آن‌ها را به شما اضافه کنند . این تنها دلیل استفاده از انواع مختلف SEO برای بهینه‌سازی کامل سایت شما است ، بنابراین گوگل می‌داند که محتوای شما ارزشمند است و آن را نشان می‌دهد . اگر می‌خواهید sitelinks خود را اضافه کنید ، باید با استفاده از تبلیغ گوگل ، یک کمپین PPC ایجاد کنید .

Image Alt tags

بعضی اوقات افراد از این فکر صرف‌نظر می‌کنند که آن‌ها به اندازه کافی مهم نیستند . دوباره فکر کنید . با اینکه مردم می‌توانند به طور فیزیکی عکس‌ها را در سایت خود ببینند و بدانند آن‌ها چه هستند ، موتورهای جستجو نمی‌توانند . آن‌ها در حال خواندن کد و متن هستند که در هر صفحه قرار دارد . اگر عکس‌های خود را با کلمات کلیدی توصیف می‌کنید ، پس موتورهای جستجو به راحتی می‌توانند به شما بگویند که عکس‌های شما چه هستند . کلمه کلیدی خود را در برچسب‌های قبلی خود استفاده نکنید . کمی زمان بردارید تا در واقع تصاویر خود را توصیف کرده و به کلمات کلیدی اضافه کنید که در آن‌ها منطقی به نظر می‌رسند .
برچسب‌های alt تصویر را می‌توان در جایی یافت که شما رسانه‌های خود را مدیریت می‌کنید . در WordPress این طور به نظر می‌رسد . شما فضا دارید تا عنوانی را برای تصویر خود تایپ کنید تا بتوانید به راحتی آن را جستجو کنید و یک مکان برای متن تصویر خود دارید .

محتوا

محتوای کیفیت مهم است و نقشی در رتبه شما ایفا می‌کند . واژه مهم در اینجا کیفیت است . بیایید بگوییم که وب سایتی که محتوای بسیار زیادی دارد که متوسط است و وب سایت دوم دارای محتوای کمتری است اما کیفیت بالایی دارد . در نهایت موتورهای جستجو به این حقیقت پی خواهند برد که اولین وب سایت ، محتوای sub را تولید می‌کند . نمی‌خواهم این سایت را به کاربران نشان دهم . در عوض ، محتوای وب سایت دیگر را خواهید دید و خواهید دید که کلید واژه کلیدی است ، اما هنوز توجه بازدیدکنندگان وب سایت را جلب می‌کند .
روش جستجوی راه برای موتورهای جستجو مشخص می‌کند که آیا کاربرانی که محتوا را دوست دارند ، با بازتاب و زمان اقامت دارند . یک جهش زمانی است که یک کاربر بر روی یک صفحه وب فرود می‌آید و تصمیم می‌گیرد که محتوای برای آن‌ها مفید نیست و دکمه عقبی را می‌زند . زمان Dwell این است که کاربر چه مدت روی وب سایت شما خرج می‌کند . هر چه زمان طولانی‌تر باشد ، محتوای آن بیشتر خواهد بود .
در هر صفحه وب سایت تان باید حداقل ۳۰۰ کلمه داشته باشید ، اما هرچه کلمات بیشتری داشته باشید ، شانس بیشتری وجود دارد که کلیدواژه خود را در نسخه تان درج کنید . هر چه کلمات کلیدی بیشتری در صفحه خود داشته باشید ، می‌توانید در جستجو رتبه بالاتر را کسب کنید . اگر یک صفحه با ۳۰۰ کلمه داشته باشید ، تنها ممکن است بتوانید کلید واژه خود را ۲ – ۳ بار استفاده کنید تا منطقی به نظر برسد . با نسخه اضافی ، مثلا ً ۱۰۰۰ – ۲۰۰۰ کلمه ، شما برای وارد کردن کلیدواژه خود ۵ – ۱۰ بار یا بیشتر فضا دارید !
به یاد داشته باشید زمانی که یک کپی می‌نویسید تا آن را بنویسید به گونه‌ای که برای بازدیدکنندگان انسانی تان مفید باشد . شما باید مطمئن شوید که کلیدواژه خود را فقط در جایی که منطقی به نظر می‌رسد دارید . کمک متخصصان در حال نوشتن به شما کمک می‌کند تا به شما کمک کنند تا این فرصت حقیقی را که این نوع از SEO به دست می‌آورید ، ثبت کنید .

طراحی و قابلیت استفاده

باور کنید یا نه طراحی وب سایت تان می‌تواند به SEO کلی شما کمک کند . اگر نقص‌هایی در طراحی وجود دارد و یا قابلیت استفاده می‌تواند بازدیدکنندگان را گیج کند. که می‌تواند باعث bounces شود . و این بازتاب برای همه انواع SEO مضر است . آن‌ها علامتی را برای گوگل ارسال می‌کنند که محتوای آن ممکن است بی‌ربط باشد یا با کلمه کلیدی که کاربر جستجو می‌کند نباشد . به طور خلاصه ، دقت کنید که وب سایت تان به صورت حرفه‌ای طراحی شده‌باشد و برای کاربران آسان است که دقیقا ً همان چیزی را پیدا کنند که به دنبالش هستند .
صفحات تان را روی سکوهای مختلف تنظیم کنید
اگر شما وب سایت خود را اجرا کنید ، ممکن است از نسخه رایگان WordPress ، Wix ، Shopify و یا یک پلت فرم دیگر استفاده کنید و شاید شما کاملا ً مطمئن نیستید که در کجا شروع به بهینه‌سازی سایت خود کنید .
WordPress یک متصل شونده باورنکردنی به نام Yoast SEO دارد . یک متصل شونده شبیه یک app برای وب سایت شما است . Yoast به شما این امکان را می‌دهد که بدانید در صفحه SEO چطور به نظر می‌رسد .

seo به کار رفته اما seo به خوبی خوب است ! جایی برای ویرایش ” ماهی ” یا عنوان و متا توصیف وجود دارد و به شما اجازه می‌دهد چیزهایی مانند چند بار کلمه کلیدی را در سراسر صفحه خود بدانید . اگر شما یک مساله دارید یک نقطه قرمز با چند متن ظاهر خواهد شد . زمانی که این مساله را اصلاح کردید , سبز خواهد شد . اگر تمام نقاط سبز یا بیشتر نقاط سبز را دارید , باید بروید ! بهترین قسمت این است که آزاد است !
بهینه کردن مکان‌های مشابه به نظر می‌رسد . در هر صفحه مکانی برای وارد کردن عنوان و متا توصیف و کلمات کلیدی خواهید یافت . شما باید بتوانید برچسب‌های h1 را در جعبه‌های متنی صفحات خود ایجاد کنید . اگر در کد شما دفن شوند مشکل پیدا می‌کنید . اگر اینطور است , ما افراد حرفه‌ای داریم که آماده برای کشف برچسب‌های پنهان h1 هستند !

بازیابی صفحه / در ادامه

seo مخفف بلاگ نویسی , آدرس دهی و ارتباط داخلی است . وبلاگ نویسی برای seo بسیار مهم است . این روش محتوای کیفی بالایی برای موتورهای جستجو برای خزیدن به سایت شما می‌دهد . می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهید و اگر بدانید چه کار می‌کنید , رتبه‌بندی خود را افزایش دهید . اگر نمی‌خواهید , خوشبختانه ما یک تیم برای آن هم داریم .
نوشتن وبلاگ‌ها به رتبه در seo شامل تحقیق کلیدواژه و محتوای کیفی است . کلمه کلیدی شما باید در کپی شما ظاهر شود و برای موضوع شما منطقی باشد . اگر یک وبلاگ در مورد انواع seo می‌نویسید , باید حول آن موضوع نوشته شود که انواع مختلف seo را نشان می‌دهد . تا زمانی که به موضوع و کلیدواژه خود پایبند باشید و محتوای کیفی تولید کنید , یک وبلاگ خواهید داشت که کاربران را جذب کرده و آن‌ها را باز نگه می‌دارد .
این اساسا ً شبیه توصیه وب سایت دیگری است که می‌گوید سایت شما کیفیت بالایی دارد و منبع خوبی برای اطلاعات است. این یک پیوند از یک سایت به سایت دیگر است . با ایجاد روابط با شرکت‌های دیگر در صنعت و یا صنایع دیگر که برای برند شما منطقی است به دست می‌آید . اگر شما یک شرکت تمیز کننده هستید , اگر در تمیز کردن رستوران تخصص داشته باشید , از یک رستوران نیاز نخواهید داشت .
ارتباط داخلی به ایجاد سلسله‌مراتب صفحه در سایت شما کمک می‌کند . می‌توانید با یک صفحه اصلی از یک صفحه اصلی ارتباط برقرار کنید . این امر به موتورهای جستجو می‌گوید که صفحات از مهم‌ترین آن‌ها هستند . همچنین به کاربران کمک می‌کند در سایت خود حرکت کنند . آن‌ها می‌توانند از صفحه به صفحه دیگر بروند و اطلاعات بیشتری کسب کنند . ارتباط داخلی می‌تواند به کاربران کمک کند تا درک بهتری از شرایط آن‌ها داشته باشند . برای مثال , شما در حال نوشتن یک وبلاگ هستید که در آن باید از یک واژه فنی استفاده کنید که مردم ممکن است ندانند . می‌توانید این کلمه را به صفحه‌ای دیگر در سایت تان متصل کنید که آن را توضیح می‌دهد .
محلی
seo محلی یکی از انواع seo است .
این یک گروه محلی است . گوگل گزینه‌های محلی را در نزدیکی شما نشان می‌دهد .

شما می‌خواهید که کسب‌وکار شما در سه نقطه برتر ظاهر شود . شما می‌توانید این کار را با بهینه‌سازی سایت خود انجام دهید بلکه نظرات خوبی در مورد گوگل به دست آورید . هر چه بیشتر برای مشتریان احتمالی و موتورهای جستجو مناسب‌تر باشد . مشتریان به نظرات آنلاین اعتماد دارند ، زیرا آن‌ها به توصیه‌های خانواده و دوستان اعتماد دارند . اگر بررسی‌های خوب متعددی داشته باشید ، احتمال بیشتری وجود دارد که کسب‌وکار خود را امتحان کنید . اگر ۵ بررسی خوب داشته باشید ، افراد ممکن است به کسب‌وکار شما اعتماد کنند . اما داشتن نظرات زیاد می‌تواند به مشتریان نشان دهد که شما در جامعه پذیرفته و مورد اعتماد هستید .
شما همچنین باید یک حساب تجاری گوگل داشته باشید اگر بخواهید به طور محلی رتبه دهی کنید ( یا اگر بخواهید به همه رتبه بدهید ) . این امر مشتریان و موتورهای جستجو را نشان می‌دهد که شما در آن قرار دارید . اگر کسی به دنبال بهترین دونات های گوگل بگردد ، به آن‌ها نشان خواهد داد که در کجا بهترین دونات هایی را که در حال حاضر در آنجا قرار دارند ، به دست آورند . اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کسب‌وکار شما در تمام زمینه‌ها مثل گوگل و کسب‌وکار من یک‌سان است . انجام این کار باعث افزایش شانس شما برای رتبه‌بندی خواهد شد . زمانی که ادعا می‌کنید کسب‌وکار خود را در مورد GMB ادعا می‌کنید ، باید تمام اطلاعاتی که گوگل از آن‌ها می‌خواهد را پر کنید .
eBook آزاد : رتبه اول در گوگل از طریق SEO
بارگیری
یک راه دیگر برای ارتقای رتبه SEO محلی این است که هر جا می‌توانید آنلاین فهرست کنید . شما می‌توانید از سایت‌هایی مانند Yext برای گرفتن کسب‌وکار خود در سراسر وب استفاده کنید . تصور کنید که محصول شما در یک مغازه آجر و ملات است . حالا تصور کنید که محصول شما در ۱۰۰ مغازه آجر و ملات است . این به محصول و برند شما کمک می‌کند و شانس بیشتری برای فروش بیشتر به شما می‌دهد . برنامه شما را در سایت‌های مختلف لیست کنید .
موبایل
از تمام انواع SEO ، این گزینه واقعا ً یک گزینه نیست . این لزوما ً به یک ضرورت تبدیل شده‌است . سایت تان برای موبایل در دنیای دیجیتال امروز بسیار مهم و حیاتی است . هر جا که نگاه می‌کنید ، کسی به گوشی هوشمند خود Googling . SEO به روش موبایل روی یک دسکتاپ عمل می‌کند ، اما برخی از تاکتیک‌ها وجود دارند که شما می‌خواهید در سایت موبایل خود اجرا کنید تا شانس رتبه‌بندی آن‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه افزایش یابد .
از popups استفاده نکنید . خارج شدن از دستگاه‌های همراه دشوار است و گاهی اوقات می‌تواند به طور متفاوت از نسخه دسکتاپ ظاهر شود . اگر شما یک واشو در سایت خود دارید معمولا ً یک گزینه برای خاموش‌کردن آن در نسخه موبایل وجود دارد . این به بازدیدکنندگان سیار شما اجازه می‌دهد تا تجربه کاربر بهتری داشته باشند .
menu را ببندید . اگر نوار ناوبری شما شامل دسته‌ای از صفحات است ممکن است عاقلانه باشد که منوی خود را بر روی دستگاه‌های همراه بازسازی کنید . شما می‌توانید menus جداگانه‌ای بسازید که روی موبایل و دسکتاپ ظاهر شوند .
سرعت صفحه برای کاربران تلفن همراه بسیار مهم است . هیچ‌کس نمی‌خواهد در یک وب سایت منتظر بماند تا مهم نیست که چه نوع دستگاهی است . کاربران برای بار سنگین بار به خصوص بر روی دستگاه‌های همراه خود آمده‌اند . سایت موبایل خود را امتحان کنید تا مطمئن شوید که به سرعت کار می‌کند . شما تعداد of سایت را کاهش داده و فروش خود را افزایش خواهید داد .
SEO سفید در برابر SEO مشکی
این یکی از انواع SEO است . SEO به این معنا نیست که ما تا کنون درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم . استفاده از کلاه سفید SEO به این معنی است که شما قوانین را دنبال می‌کنید . اگر از این قوانین استفاده کنید ، موتورهای جستجو به شما در رتبه‌بندی خوب پاداش خواهند داد .
تمرکز کلاه سیاه بر روی دست دیگر همه قوانین SEO نامیده می‌شود. وب سایت‌ها ممکن است از این تکنیک‌ها برای استفاده از موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی آن‌ها در جستجو استفاده کنند . همانطور که قبلا ً گفتیم ، موتورهای جستجو می‌خواهند که کاربران انسانی را با نتایج جستجوی کیفیت فراهم کنند . و وب سایت‌هایی که از کلاه سیاه استفاده می‌کنند معمولا ً در جستجوی موتورهای جستجو با کیفیت بالا نیستند . ما قصد داریم تاکتیک‌های مختلفی را توضیح دهیم ، اما تحت هیچ شرایطی از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم . شما باید از کلاه سیاه و یا SEO آگاه باشید تا بتوانید از آن اجتناب کنید .
این نوع SEO هستند که شما نباید از آن‌ها استفاده کنید . آن‌ها رتبه‌بندی‌ها را نابود می‌کنند یا سایت شما را در لیست سیاه قرار می‌دهند .

سرشار از کلمات کلیدی

تصور کنید که شما با کسی صحبت می‌کنید که از نام شما در هر جمله استفاده کرده یا حتی یک جمله را به شما می‌دهد . این چیزی نیست که ما صحبت کنیم . اگر شما کاری مشابه با موتورهای جستجوی سایت خود انجام دهید این کار را انجام خواهید داد ! شاید نه بلافاصله , اما ارزش آن را ندارد . اگر واقعا ً می‌خواهید این وبلاگ پست شود , بیایید کمک کنیم ! ما تحقیق کلید واژه را انجام می‌دهیم و مطمئن می‌شویم که محتویات شما هم برای موتورهای جستجو و هم انسان قابل‌قبول است .
متن پنهان
علاوه بر کلمات کلیدی , برخی از مالکان سایت کلمات کلیدی را در فضای سفید یا پس‌زمینه صفحات خود پنهان خواهند کرد . ممکن است کسی این کار را انجام دهد اگر آن‌ها نمی‌خواهند زمان را برای افزودن محتوای کیفی صرف کنند . در عوض آن‌ها کلید واژه را چند بار تایپ کرده و آن را پنهان می‌کنند تا کاربران انسانی بتوانند آن را ببینند اما موتورهای جستجو می‌توانند . شاید بتوانید مدتی با این مساله کنار بروید اما موتورهای جستجو هوشمند هستند و در نهایت شما را خواهند گرفت .

محتوای تکراری

اگر به محتوای بیشتری برای دور زدن سایت خود نیاز دارید , محتوای سایت را از هر سایت دیگر کپی نکنید . این باعث می‌شود که گوگل محتوای کپی شما را افزایش دهد . برای محتوای کیفی بالا تلاش کنید .

چاقوی قلابی

اگر شما یک توصیف متا دارید و به مشتری احتمالی که می‌خواهد روی چیزی شگفت‌انگیز کلیک کنید و سپس آن را تحویل ندهید , این کار قلابی است . شبیه به کسی است که بهترین ساندویچ را در رستوران خود داشته باشد و بعد فقط غذای معمولی کیک را سرو کند . این ناامیدی و آن فرد قطعا ً باز نمی‌گردد . حریم قانونی مشروع تنها تا زمانی که شما به وعده و تسلیم نیستید , عالی است . مردم می‌توانند روی سایت شما کلیک کنند .
اینها فقط برخی از تاکتیک‌های سبک seo هستند . استفاده از آن‌ها در رتبه‌بندی‌ها می‌تواند باعث دردسر شما شود . شما خطر هرگز نمی‌توانید در جستجوی گوگل رتبه دهید تا ایمن باشید و تنها از کلاه سفید seo استفاده کنید .
زمان زیادی صرف ایجاد یک کمپین seo می‌شود . این نوع از seo به شما کمک می‌کند تا سایت خود را بهینه کنید تا بتوانید به آن برسید . آیا می‌خواهید به یک کمپین seo دسترسی داشته باشید که به طور خاص برای کسب‌وکار شما طراحی شده‌است ? تیم ما مشتاق ساخت بهترین استراتژی seo است .