SEO به خوبی برای یک سایت موفق ضروری است . اگر نمی‌توانید پیدا کنید ، هیچ مشتری یا خواننده نخواهید داشت . یک هنر برای استفاده درست از SEO وجود دارد ، و ما لیستی از تمام مقالاتی که نیاز دارید مخاطبین خود را هدف قرار داده و نظرات خود را بیان کنید ، تهیه کرده‌ایم .
SEO بیش از یک buzzword است که می‌تواند تفاوت زیادی در نوع ترافیکی که می‌بینید ایجاد کند . اگر شما بتوانید رتبه‌بندی Google ، Yahoo و بینگ را رتبه‌بندی کنید ، رقابت با آن‌ها بسیار مشکل خواهد بود . برخی شرکت‌ها تمام بخش‌های مربوط به SEO هستند . با این راهنما ، شما می‌توانید در هیچ زمانی متخصص شوید و به طور قابل‌توجهی ترافیک و تعامل خود را افزایش دهید .

WordPress ۱۰۱

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم . اگر کاملا ً جدید به ایده SEO هستید و از آن برای سایت خود استفاده نکرده اید ، این مکان شروع است . مهم نیست که چه مهارت‌هایی دارید ، می‌توانید به این راهنما برای یک یادآوری و یا یک دوره سقوط رجوع کنید .
برای شروع ، فهرستی از موضوعات بهینه‌شده و متصل شونده‌های برای کمک به ایجاد سایت شما وجود دارد . سپس به سراغ عناوین ، برچسب‌ها ، فرا خوان ، اسم‌های تصویری ، برچسب‌های alt و چیزهای دیگر شیرجه می‌زند . زمانی که این کار را کردید ، یک بنیاد عالی خواهید داشت .

مقدمه‌ای برای SEO فنی برای WordPress

اکنون که اصول اولیه مورد توجه قرار می‌گیرند ، شما می‌توانید به چیزی بسیار تکنیکی ‌تری وارد شوید . شما همه چیزهای رو به جلو مانند برچسب زدن و کلمات کلیدی را به دست آورده‌اید ، اما این به این معنا نیست که شما این کار را انجام داده‌اید . حالا به چیزهایی که در موردش فکر نمی‌کنید ، بروید . آیا سایت شما سریع‌ترین چیزی است که می‌تواند باشد ؟ مردم در یک مکان آرام پرسه نمی‌زنند . آیا همراه با تلفن همراه هستید ؟ این یکی از روزها است که گوگل در بهار امسال به روز رسانی خواهد شد . آیا معماری سایت شما جایی است که باید باشد ؟
همه اینها به شدت SEO را تغییر خواهند داد و این پست از طریق نحوه شناسایی مشکلات بالقوه و سپس نحوه برطرف کردن آن‌ها ادامه خواهد داشت . اگر چه موضوع مورد بحث بیشتر فنی است ، راه‌حل‌ها وجود ندارد .

متصل کردن SEO

حالا که اصول اولیه و حتی برخی جنبه‌های فنی دیگر SEO برای WordPress را درک می‌کنید ، می‌توانید متصل شونده‌های متصل را دانلود کنید تا کل فرآیند را آسان‌تر کنید . همه – یک متصل شونده‌ها وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد وارد تمام تنظیمات خود شوید و آن‌ها را بهینه کنید . این‌ها شامل Yoast و همه در یک بسته SEO هستند . اگر شما حوزه‌ای که می‌خواهید هدف قرار دهید را بدانید ، مانند رسانه‌های اجتماعی ، متصل شونده‌های مربوط به آن نیز وجود دارد . یکی را دانلود کنید که تمام نیازهای رسانه‌های اجتماعی شما را پوشش می‌دهد ، یا فقط به Facebook یا Twitter اشاره می‌کند .
البته ، شما می‌خواهید بدانید که این کار در حال گرفتن شما است ، و این همانجایی است که گزارش‌های تحلیلی تولید می‌کنند. این ها برای جمع‌آوری بازخورد بسیار مفید هستند و شما باید ایده‌ای از آنچه که کار می‌کند و چه چیزی است را به دست آورید . هیچ ترافیکی از تویی‌تر دریافت نکنید ؟ این ماه تمرکز خود را بر روی آن متمرکز کنید . این ابزار ارزشمندی است که نباید از آن استفاده کنید .

راهنمایی برای استفاده از Yoast

همان طور که در بالا اشاره کردم ، یکی از بزرگ‌ترین سلاح‌های شما در مبارزه برای SEO عالی ، متصل کردن متصل است و SEO توسط Yoast قطعا ً محبوب‌تر است . چون این یک متصل شونده کامل است ، می‌تواند مدتی طول بکشد تا استاد شود. این راهنما دقت می‌کند که شما هر چیزی که نیاز دارید را بدانید . آن با دانلود و فعال کردن شروع می‌شود ، سپس به ویژگی‌هایی مثل رسانه‌های اجتماعی و متا آنالیز حرکت می‌کند . هر بخش یک توصیف گام‌به‌گام از چگونگی استفاده از هر ابزار به کامل‌ترین شکل است .
هنگامی که از نصب اولیه استفاده کردید و راه‌اندازی کردید ، این پست شما را از طریق عملیات روزانه و استفاده از Yoast به کار می‌برد .

بهینه‌سازی تصویر

چیزی که اغلب وقتی فکر کردن درباره SEO به دست می‌آید، بهینه‌سازی تصویر است . اگر SEO به درستی تنظیم شده‌است ، افراد می‌توانند از طریق عکس‌های خود به وب سایت شما دسترسی داشته باشند . این می‌تواند یک منبع بزرگ از دیدگاه باشد . این تصاویر پست‌های شما را جذاب‌تر می‌کنند ، که باعث می‌شود بیننده بیشتری جذب کند و بینندگان بیشتری داشته باشد . گوگل هم واقعا ً تصاویر را دوست دارد . اگر تصاویر خوبی داشته باشید ، بهتر می‌شوید . این مقاله به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید که چطور می‌توانید برچسب خود را اندازه بگیرید و به عنوان مثال ، عکس‌های خود را ذکر کنید .
اگر همه این چیزها را در محل خود داشته باشید، یک مشتری آینده ممکن است تصویر شما را در گوگل جستجو کند و به سایت شما راه پیدا کند . هیچ راه بدی برای جذب بینندگان جدید وجود ندارد .
آیا هیچ یک از مواد منفجره‌ای که ما در این گردهمایی ندیده بودیم وجود دارد ؟ بیایید نظرات زیر را در پایین بدانیم . فراموش نکنید که روش‌های دیگر را در این سری چک کنید .