بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۹ به اهمیت بیشتری خواهد رسید.

تنظیمات بازاریابی محتوا خوب و استراتژی‌های تولید محتوای در حال تغییر است، و تولید محتوا از کار فردی گذشته و در حال تبدیل شدن به یک مساله تیمی است. سایت های دارای محتوای تعاملی و برندها با تولید محتوا می توانند به یک چهره معتبر و کاربر پسند تبدیل شوند .

ویدیو و پادکست‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا در سال ۲۰۱۹ به شیوه‌ای متفاوت برند را تجربه کنند و در برخی از شرکت‌ها به زودی با تولید محتوا حمایت از مشتریان را به خود اختصاص خواهند داد.

 امسال سالی هیجان‌انگیز خواهد بود 

بازاریابی محتوا یک گام بزرگ به جلو ، از نظر تکنولوژی و UX در سال ۲۰۱۹ به دست خواهد آورد. شرکت‌ها باید با انتظارات مشتریان خود انطباق داشته باشند – آن را در ارتباط با مشتری، ایجاد محتوا یا ارائه در همه کانال‌ها مجازی به کار گیرند . فرمت های صوتی و تصویری در حال افزایش هستند – و آن‌ها باید معتبر، تازه و قابل مصرف در فرمت میان وعده درست، چه بر روی تبلت در خانه و چه بر روی گوشی هوشمند باشند.

برای محتوای متن، هرچه متن بلندتر باشد، به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته می‌شود.

بازاریابی محتوی یک ورزش تیمی است.

کارمندان بخش‌های فردی بهتر می‌دانند که چه چیزی مشتریان را به حرکت در می‌آورد و چه انتظاری دارند. آن‌ها را بیاورید داخل کشتی! هم‌کاری با دیگر شرکت‌ها یا influencers اغلب منجر به ایده‌های بازاریابی غافلگیر کننده، مخاطبان گسترده‌تر، و کانال‌های اضافی برای برقراری ارتباط با کاربر می‌شود.

1 – متن های بلند :

هم موتور جستجو و هم خوانندگان دوست دارند محتوای طولانی داشته باشند. سال ۲۰۱۹ به اصطلاح ” محتوای فرم طولانی – یعنی محتوی با بیش از ۲۰۰۰ کلمه خواهد بود. متون طولانی‌تر به احتمال زیاد به کاربران شما در مورد یک موضوع، ارزش افزوده از منابع قابل‌اعتماد، ارایه می‌دهند. آن‌ها به احتمال زیاد این ها را در محتوای فرم طولانی پیدا می‌کنند، که تنها می‌تواند با تحقیقات و زمان بیشتری ایجاد شود.

2 – بازاریابی ویدئو :

بازاریابی ویدیویی بیش‌ترین پتانسیل را در سال ۲۰۱۹ را ارائه می‌دهد. یک گزارش ۲۰۱۷ از سوی Animoto نشان می‌دهد که ۶۴ درصد از مشتریان بعد از تماشای فیلم‌های مارک دار در فیس بوک یک خرید انجام دادند. براساس این تحقیق، سه نفر از چهار کاربر زمانی که تصمیم به خرید می‌گیرند، تحت‌تاثیر ویدئوها در رسانه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند. ویدئو همچنین مناسب‌ترین راه برای آشنا کردن یک شرکت در وب است.

3 – محتوی صوتی :

سال ۲۰۱۹ هم می‌تواند سال پادکست‌ها باشد. با حدود ۱۰ میلیون نفر جوان و ثروتمند که تمایل خرید به آن را دارند، یک پتانسیل قطعی برای بازاریابی پادکست وجود دارد. برندها می‌توانند به کاربران بیشتری با محتوای صوتی متوسل شوند و نام برند را به وضوح به آگاهی از گروه هدف از طریق تبلیغات در مجموعه پادکست عمومی وارد کنند.

4 – ابزار های اجتماعی :

بازاریابی ابزارهای اجتماعی یکی از سریع‌ترین کانال‌های در حال رشد است و در سال ۲۰۱۹ باید به جایی که کاربران هستند توجه کنیم . یک گرایش قوی از فیسبوک به سمت رسانه‌های سمعی و بصری – تصویری مانند اینستاگرام و Whatsapp وجود دارد. این به ویژه برای مخاطبان جوان (۱۶ تا ۳۰ سال) و همچنین برای influencers صادق است.

۵ – اول تلفن همراه :

سرعت “شاخصه زمان ما” است. اغلب کاربران از یک دستگاه تلفن همراه برای مشاهده ویدئو در اینترنت، خرید ، مطلع ساختن خود و ماندن در تماس با دیگران استفاده می‌کنند. با توجه به مطالعات، در سه سال گذشته ، گوشی‌های هوشمند جایگزین کامپیوتر به عنوان موثرترین راه دستیابی به اینترنت شده اند . بنابراین، تمامی محتوا باید بر مبنای ایده “اول موبایل” اجرا شود. به خصوص در بازاریابی ویدیویی، همه نشانه‌ها حاکی از تحرک هستند، زیرا بسیاری از مردم ویدیو را بر روی یک لوح یا گوشی هوشمند تماشا می‌کنند.

6 – ux پادشاه است :

سال ۲۰۱۹ تماماً در مورد برآورده کردن نیازهای کاربران با فرمت های مختلف، جلب اعتماد آن‌ها و دادن تصویر مثبت به آن است. مهم‌تر از همه، بازاریابی محتوا باید یک چیز را ایجاد کند: یک تجربه کاربر خوب. در آینده، محتوای ملموس به وضوح با قیمت و کیفیت به عنوان ویژگی‌های مهم یک محصول به حساب می‌آید.