فراتر از SEO : روش‌های جدید برای هدایت ترافیک وب سایت
اغلب کسب و کاره‌ای کوچک به خوبی از قدرت بهینه‌سازی موتور جستجو آگاه هستند . وب سایت‌ها و محتوا برای موتورهای جستجو مانند Google ، به هدایت ترافیک به وب سایت‌ها کمک می‌کند و مشتریان احتمالی بیشتری را به برند شما معرفی می‌کند . با این حال ، SEO تنها راه برای افزایش ترافیک وب سایت‌ها نیست .
تاکتیک‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید برای کمک به هدایت ترافیک بیشتر به محل خود و ایجاد روابط با مشتریان و مشتریان استفاده کنید . برخی از آن‌ها ممکن است نیاز به سرمایه‌گذاری در جلو داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر به زمان و انرژی شما نیاز دارند . کلید پیدا کردن این است که کدام تاکتیک برای کسب‌وکار شما بهتر عمل می‌کند و تلاش‌های شما را در آنجا متمرکز می‌کند .
به دنبال راه‌هایی جدید برای افزایش ترافیک سایت خود هستید ؟ ما لیستی از چند روش مورد علاقه خود را کنار هم قرار داده‌ایم تا ترافیک را به وب سایت‌هایی فراتر از SEO ببریم .
۱. محتوای بسیار عالی ایجاد کنید . ( و آن را با هم مخلوط کنید! )
ایجاد محتوای عالی نقش بزرگی در SEO بازی می‌کند . با این حال ، فراتر از آن می‌رود . افراد به احتمال زیاد علاقمند به بازدید از یک سایت با محتوای مفید و به خوبی نوشته شده هستند که نوعی ارزش را ارایه می‌دهد .
آن‌ها همچنین به احتمال زیاد محتوای زیادی را به صورت آنلاین با مخاطبین خود به اشتراک می‌گذارند . که می‌تواند ترافیک بیشتری را به سایت شما بازگرداند . دقت کنید که محتوایی که ایجاد می‌کنید مربوط به علایق و علایق شما باشد .
اگر می‌خواهید ترافیک را به وب سایت خود برانید ، باید آن را زمانی که به دارایی‌های بازاریابی محتوایی تان می‌رسد ، با هم مخلوط کنید . منظور ما این است که علاوه بر پست‌های blog کوتاه‌تر در حدود ۵۰۰ کلمه ، شما همچنین می‌خواهید پست‌های وبلاگ بلندی ایجاد کنید که بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه وجود دارد .
این کار نه تنها به SEO کمک می‌کند ، بلکه برای کسانی که وبلاگ شما را می‌خوانند ، ارزشمند است . هرچه عمق بیشتری داشته باشید ، شانس بیشتری دارید که با مشتری احتمالی ارتباط برقرار کنید .

شرکت‌ها فقط زمان و تخصص لازم برای نوشتن محتوای کیفی را به صورت ثابت ندارند .
که در آن سرویس‌های نوشتاری بلاگ وارد می‌شوند .
اگر می‌خواهید وبلاگ خود را با کیفیت و محتوای بهینه به روز نگه دارید , ممکن است بخواهید از یک آژانس بازاریابی دیجیتالی کمک بگیرید .
2.لیست کارتان را روی دایرکتوری‌های آنلاین فهرست کنید .
فهرست کردن کسب‌وکار خود در شاخه‌های آنلاین و سایت‌های مورد بررسی راهی ساده برای افزایش ترافیک است . بیشتر این سایت‌ها
شاخه کاری شما باید یک پروفایل ایجاد کنید که اطلاعات مهم در مورد کسب‌وکار شما را لیست کند در حالی که شامل یک لینک به وب سایت شما می‌شود . بازدید کنندگان قادر خواهند بود تا هنگام جستجو به دنبال کلمات کلیدی یا محصولات و خدمات مرتبط , شما را در این مکان‌ها پیدا کنند و به وب سایت خود برگردند تا بیشتر یاد بگیرند ( یا حتی تغییر کنند ). )
دایرکتوری‌های موجود مربوط به حوزه یا حوزه شما را پیدا کنید . علاوه بر دایرکتوری‌های صنعت مانند فهرست یا سایت ” انجی ” , می‌توانید سایت خود را در شاخه‌های محلی فهرست کنید . بسیاری از مناطق یک اتاق بازرگانی یا یک دایرکتوری تجاری محلی دارند که می‌توانید کسب‌وکار خود را لیست کنید و شامل یک لینک به سایت خود باشید .
3.شاخه آنلاین
علاوه بر کتاب یا دایرکتوری‌های کسب‌وکار محلی , شما نیز باید مطمئن شوید که کسب‌وکار شما در مکان‌های بازبینی مانند نعره لیست شده‌است . بهترین مشتریان خود را به این مکان‌ها تشویق کنید . نه تنها این بررسی‌ها به seo شما کمک می‌کند , اما آن‌ها همچنین آن‌هایی را که به دنبال برندها هستند را نیز تشویق خواهند کرد .
آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی فعال هستند .
فعال بودن در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و همچنین در گروه‌های اجتماعی و هیات‌های پیام , راه عالی دیگری برای افزایش ترافیک به سایت شما است .
ابتدا باید مطمین شوید که پست‌های وبلاگ یا سایر دارایی‌های محتوای مفید را از وب سایت خود در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ می‌کنید . این کار به شما کمک می‌کند تا دوباره به سایت خود بازگردید تا بیشتر و بیشتر یاد بگیرید .
علاوه بر مشارکت در رسانه‌های اجتماعی , شما نیز باید در نظرات خود فعال باشید . به سوالات پاسخ دهید , یک مکالمه را شروع کنید , یا حتی از بخش نظرات شما قدردانی کنید .

کاربران رسانه‌های اجتماعی دوست دارند بدانند که برندها با هم تعامل دارند و در مکالمه شرکت می‌کنند . برقراری ارتباط با پیروان خود در جامعه , آن‌ها را به بازدید از سایت شما تشویق خواهد کرد .
4.وبلاگ مهمان در سایت‌های مرتبط
وبلاگ خودتان تنها مکانی نیست که می‌توانید از طریق محتوای بزرگ به مخاطبین هدف خود برسید . همچنین می‌توانید وبلاگ خود را بر روی دیگر وبلاگ‌ها و یا سایت‌های مرتبط با موضوعاتی که برای مخاطبین شما مهم هستند , بنویسید . زمانی که یک وبلاگ مهمان می‌نویسید , اغلب می‌توانید به سایت خود بازگردید , که به رانندگی بیشتر در صفحات وب سایت یا صفحات سایت خاص کمک می‌کند .
کلید دریافت مهم‌ترین پست وبلاگ مهمان , وبلاگ نویسی درباره سایت‌هایی است که مخاطبان مشابه یا مرتبط دارند .
زمانی که سایت‌های مرتبط را پیدا کردید که پست‌های بلاگ را می‌پذیرند , باید به دقت بررسی کنید که کدام موضوعات برای تبلیغ وبلاگ مهمان مناسب‌تر هستند . نه تنها شما می‌خواهید در مورد موضوعاتی بنویسید که به مخاطبین شما مربوط هستند , اما آن‌ها همچنین باید برای سایت مناسب باشند .
5.لطفا ً دیگران را به وبلاگ مهمان در سایت خود دعوت کنید .
راه دیگر برای افزایش ترافیک سایت شما دعوت دیگران به وبلاگ مهمان در وبلاگ خودتان است . داشتن وبلاگ نویسان مهمان در سایت شما به شما کمک می‌کند که محتوای خیلی بیشتری برای خوانندگان خود فراهم کنید در حالیکه هنوز بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت خود می‌برند . وبلاگ نویس, محتوای خود را در سایت خود و از طریق کانال‌های اجتماعی شان , که قابلیت دید سایت خود را افزایش می‌دهد , تبلیغ خواهد کرد .
اگر تصمیم بگیرید که وبلاگ نویسان مهمان را قبول کنید , باید برخی پارامترها را ایجاد کنید . برای مثال , چه نوع محتوایی را قبول می‌کنید و فرآیند تبلیغ آن چیست ? این دستورالعمل‌ها را در سایت خود روشن کنید تا وبلاگ نویسان بتوانند محتوای آن‌ها را ارائه کنند .
6.استراتژی بازاریابی ایمیل تان را نادیده نگیرید .
البته seo اگر می‌خواهید ترافیک را به وب سایت‌ها رانندگی کنید , مهم نیست که استراتژی بازاریابی ایمیل تان را نادیده بگیرید . با گنجاندن پیوندهای مرتبط با محتوا و صفحات سایت در محتوای بازاریابی ایمیلی شما می‌توانید ترافیک مربوطه را به سایت خود باز کنید .
اگر در حال حاضر یک لیست بازاریابی ایمیلی ندارید , باید یک لیست تهیه کنید .
با درخواست از مشتریان فعلی خود برای اشتراک لیست ایمیل خود شروع کنید . همچنین می‌توانید از شرکت cta در سایت خود به عنوان راهی برای ارتباط با کسانی که از وب سایت شما بازدید کرده‌اند , استفاده کنید . شما باید مطمئن شوید که چیز ارزشمندی برای ارسال دارید , پس زمانی برای فکر کردن درباره انواع ایمیل‌ها و پیامی که می‌توانید به مشترکین خود ارسال کنید تا ترافیک سایت را تشویق کنید , وقت بگذارید .

پیش از این مثالی از یک خبرنامه ایمیلی است که با محتوای وب سایت ارتباط دارد .
یک راه عالی برای ارتباط مداوم با مشترکین بازاریابی ایمیلی و راه‌اندازی ترافیک وب بیشتر به سایت شما از طریق یک سرویس خبرنامه ‌های الکترونیکی است . زمانی که با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می‌کنید تا خبرنامه‌های الکترونیکی جاری را ایجاد کنید ، می‌توانید مطمئن شوید که شما به طور مداوم با مخاطبین خود تماس می‌گیرید و در بالای ذهن خود بمانید ( و inboxes ) .
۷. از تبلیغات PPC برای تکمیل تلاش‌های ارگانیک استفاده کنید .
در حالی که SEO به رانندگی در وب سایت‌ها نیاز دارد ، تبلیغات جستجو می‌تواند منجر به نتایج فوری ‌تری شود . آن‌ها را به عنوان مکمل ایده‌آل برای تلاش‌های جستجوی اورگانیک استفاده کنید .
آگهی‌های PPC زمانی ظاهر می‌شوند که کاربران موتور جستجو از کلمات کلیدی و عبارات مربوط به نوار ابزار جستجو استفاده می‌کنند . این آگهی‌ها در بالای صفحه نتایج موتور جستجو قرار دارند و قابلیت دید مارک‌های تجاری را افزایش می‌دهند که ممکن است هنوز برای کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی در SEO به کار نرفته باشند .
زمان ، منابع و یا تخصص لازم برای مدیریت تلاش‌های your را ندارید ؟ کار کردن با یک آژانس ادوردز می‌تواند به شما زمان را ذخیره کرده و به شما کمک کند تا برای spend موتور جستجو بیشتر تلاش کنید .
به جای اینکه حدس بزنید چه کاری و هدر دادن پول در این فرآیند وجود دارد ، می‌توانید یک تیم از متخصصان PPC را استخدام کنید تا حساب کاربری خود را تنظیم و مدیریت کنید تا بتوانید نتایج تبلیغاتی را به حداکثر برسانید .
۸. توسعه یک استراتژی تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی .
علاوه بر تبلیغات PPC ، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی یک خیابان بزرگ دیگر برای رانندگی برخی ترافیک جدی به وب سایت شما است . مهم نیست که مخاطب هدف شما چه کسی است ، یک شانس خوب وجود دارد که آن‌ها زمان را صرف برخی از سایت‌های ارتباط جمعی می‌کنند . زمانی که بفهمید آن کانال‌ها چه هستند ، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید تا به مخاطبین خود برسید و ترافیک را از طریق تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به سایت خود منتقل کنید .
فیس بوک یکی از the platforms تبلیغاتی را در آنجا دارد . با ویژگی‌های هدف‌گیری پیشرفته ، می‌توانید مخاطبین خود را محدود کنید تا مطمئن شوید که کسانی که تبلیغ شما را می‌بینند ، افرادی هستند که به احتمال زیاد به برند شما علاقه دارند و آنچه شما می‌خواهید ارائه دهید. شما می‌توانید براساس جمعیت شناختی مانند مکان و سن و یا علایق که مربوط به برند شما هستند را هدف قرار دهید .

اگر نیاز به کمک دارید ، بیشتر در مورد خدمات تبلیغاتی فیس بوکی ما و اینکه چگونه می‌توانند به شما کمک کنند نتایج بهتری از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی خود کسب کنید ، یاد بگیرید .
۹. از LinkedIn برای پیدا کردن ارتباطات و ایجاد روابط استفاده کنید .
LinkedIn می‌تواند یک پلت فرم قوی برای کمک به شما برای هدایت ترافیک به وب سایت‌ها باشد . به عنوان محبوب‌ترین پلت فرم وب سایت‌های ارتباط جمعی برای افراد حرفه‌ای ، LinkedIn به کاربران این فرصت را می‌دهد تا با دیگران در صنعت خود و همچنین استخدام‌های بالقوه و مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند . فعال بودن در LinkedIn می‌تواند به شما کمک کند تا شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهید در حالی که ارتباط با مشتریان احتمالی را ایجاد کنید.
یک راه که شما می‌توانید از LinkedIn برای هدایت ترافیک به محل خود استفاده کنید ، با انتشار محتوای روی سکو است . فراتر از به روز رسانی ‌های وضعیت و یا افکار و بینش خود بروید . شما در واقع می‌توانید از پلت فرم انتشار LinkedIn برای ارسال محتوای وبلاگ خود استفاده کنید که ارتباط شما ممکن است مرتبط یا جالب باشد .
این راهی خوب برای ایجاد قدرت در صنعت تان است در حالی که ترافیک را از طریق لینک‌های داخلی به سایت خود باز می‌گرداند .
یک راه دیگر برای استفاده از LinkedIn برای هدایت ترافیک به وب سایت‌ها به سادگی با اتصال و تعامل با دیگران روی سکو است . آیا شرکت شما یک وبلاگ نوشت که فکر می‌کنید برخی از ارتباطات شما ارزشمند خواهند بود ؟ چرا یک پیغام برای آن‌ها بنویسید و لینک را به اشتراک بگذارید ؟ این نه تنها ترافیک بیشتری را به سایت شما می‌آورد بلکه اطمینان می‌دهد که ترافیک مربوط به زمانی است که شما می‌دانید این ارتباط به موضوع علاقه‌مند خواهد بود .
همچنین می‌توانید لینک‌هایی را با سایت خود و یا در گروهه‌ای LinkedIn به اشتراک بگذارید . مهم است که در مورد به اشتراک گذاری لینک در نظرات در پست یک فرد و یا در یک گروه تمرکز نکنید .
اگر مرتبط باشد و کاربر محتوای مفید را پیدا کند ، تنها یک لینک را به اشتراک بگذارید . علاوه بر این ، سعی کنید در خارج از لینک‌های ورودی فعال باشید . پاسخ سوالات ، ارائه بازخورد ، و ارائه مشاوره . تمام این اعمال به طور مثبت بر روی شما به عنوان یک متخصص حرفه‌ای و حرفه‌ای منعکس می‌شوند .
۱۰. پاسخ به سوالات مربوط به Quora .
پاسخ به سوالات در مورد Quora راهی خوب برای آزاد کردن تبلیغات آنلاین تجاری است که ترافیک را به وب سایت‌ها هدایت می‌کند . Quora یک سوال و پلت فرم است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در مورد هر موضوعی سوالاتی بپرسند . کاربران دیگر پاسخ‌ها را همراه با شناخت منحصر به فرد در پلت فرم ارائه می‌کنند تا به این سوالات پاسخ دهند .
Quora مکان خوبی برای ارتباط با مشتریان احتمالی با ارائه پاسخ‌ها و بینش و بینشی است که آن‌ها برای پرداختن به بزرگ‌ترین چالش‌ها به آن‌ها نیاز دارند . علاوه بر ایجاد اعتماد با مخاطبین خود از طریق نشان دادن تخصص خود در سایت Quora ، می‌توانید ترافیک را از طریق لینک‌هایی به مطالب مرتبط در سایت خود هدایت کنید .

Quora یک سکوی بزرگ برای اتصال با مشتریان بالقوه با پاسخ دادن به سوالات آن‌ها است .
به عنوان مثال ، اجازه دهید بگوییم که با یک سوال برخورد می‌کنید که مربوط به کسب‌وکار شما است ، مانند ” یک عکاس عروسی چقدر هزینه دارد ؟ ”
به عنوان صاحب یک کسب‌وکار عکاسی کوچک ، شما می‌توانید این فرصت را برای پرداختن به این سوال در حین ارتباط دادن به یک پست وبلاگ مرتبط که در مورد این موضوع نوشته بودید ، به دست آورید . نه تنها کاربر اصلی که این پرسش را ارسال می‌کند پاسخ شما را خواهد دید ، اما هر کس دیگری که به دنبال پاسخ مشابهی به Quora باشد .
۱۱. محتوای ویدیویی بیشتری ایجاد و به اشتراک بگذارید .
ما قبلا ً کمی درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم که چطور می‌توانید ترافیک سایت خود را با محتوای کیفیت افزایش دهید . با این حال ، مهم است که فراتر از مطالب نوشته شده گسترش پیدا کنید . پست‌های بلاگ ، eBooks و دیگر انواع مطالب نوشته شده به شما این امکان را می‌دهد که در مورد موضوعات خاص به تفصیل صحبت کنید و به شما کمک می‌کند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید .
اما این ویدئو می‌تواند یک سرمایه مفید نیز باشد که شما را قادر می‌سازد تا توجه مخاطبین خود را جلب کنید و آن‌ها را به بررسی بیشتر برند خود تشویق کنید .
مطالعات نشان داده‌اند که افراد تمایل دارند اطلاعات را در زمانی که در یک فرمت دیداری ارایه می‌شود ، حفظ کنند . این حقیقت باعث می‌شود که بازاریابی ویدئو یک ابزار قدرتمند برای برندهایی باشد که می‌خواهند توجه مخاطبین خود را جلب کنند و آن را نگه دارند .
نه تنها به شما کمک می‌کند ترافیک بیشتری را به سایت خود برانید ، اما هنگامی که از سایت خود استفاده می‌کنید ، می‌توانند به نگه داشتن مخاطبین خود در صفحه کمک کنند ، که SEO را افزایش می‌دهد و منجر به نرخ‌های تبدیل بالاتر می‌شود .
توجه کنید که کدام موضوعات ممکن است به بهترین شکل در یک فرمت ویدئو ارائه شوند . سپس ، فیلم‌های کوتاه و ساده‌ای ایجاد کنید که مرتبط باشند و برای مخاطبین خود جذاب باشند مانند ما با فیلم‌های LYFE Tip انجام داده‌ایم .

این ویدیوها را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود و از طریق بازاریابی ایمیلی به اشتراک بگذارید و در نهایت به سایت خود لینک دهید تا ترافیک بیشتری ایجاد کنید .
۱۲. مصاحبه با رهبران و influencers های صنعت .
یک راه برای رانندگی ترافیک به وب سایت‌ها این است که به کاربران بهانه‌ای برای بازدید از وب سایت بدهد . زمانی که با رهبران و influencers صنعتی فکر می‌کنید و محتوای وبلاگ خود را پست می‌کنید ، در حال تلاش برای ایجاد اعتماد با خوانندگان موجود خود و نیز آوردن خوانندگان جدید به سایت خود هستید .
این دقیقا ً نوعی از محتوا است که وبلاگ شما را محبوب می‌کند در حالی که به برند شما در ایجاد قدرت در صنعت خود کمک می‌کند .
اگر فکر می‌کنید که این نوع مصاحبه‌ها فقط برای برند یا وب سایت‌های معروف هستند ، دوباره فکر کنید . شما شگفت‌زده خواهید شد که بسیاری از influencers و متخصصان صنعت مایل به چت کردن هستند اگر فقط بپرسید .
یک لیست از influencers و افراد حرفه‌ای در حوزه کاری خود تهیه کنید که می‌تواند به مقدار ارزش برای راضی کردن شما کمک کند . سپس ، از طریق ایمیل یا وب سایت‌های ارتباط جمعی با آن‌ها تماس بگیرید و از یک مصاحبه در یک موضوع خاص درخواست کنید .
زمانی که لیستی از افرادی که با یک مصاحبه موافقت کرده‌اند را دارید ، می‌توانید تهیه فهرستی از سوالاتی را آغاز کنید که به شما کمک می‌کند تنها به یک نوع بینش و توصیه که بازدیدکنندگان سایت شما به دنبال آن هستند ، برسید . سپس می‌توانید مصاحبه را در وبلاگ خود منتشر کنید و یا از نقل‌قول از قطعه برای توسعه پست خود در یک موضوع خاص استفاده کنید .
اخراج افرادی که در این صنعت به خوبی شناخته شده‌اند ، به تقویت اعتبار سایت شما کمک خواهند کرد . چیزی که بیشتر است این است که به شما کمک می‌کند ترافیک سایت خود را افزایش دهید . نه تنها به این خاطر که مردم می‌خواهند بشنوند که این فرد چه چیزی باید بگوید ، بلکه به این دلیل که شانس خوبی وجود دارد که رهبر یا رهبر فکری مصاحبه یا مقاله خود را در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت خود به اشتراک بگذارد . این باعث ترافیک بیشتر و مرتبط با وب سایت شما می‌شود .
۱۳. نان مقدس به موضوعات با ارزش و مرتبط تقسیم می‌شود .
Webinars راه عالی دیگری برای رانندگی در وب سایت‌ها هستند . مردم یاد گرفتن یاد می‌گیرند ، به خصوص وقتی که آزاد است ! Webinars راهی ساده و راحت برای به اشتراک گذاشتن بینش و دانش شما با مخاطب هدف هستند .
حتی اگر شما میزبان webinar خود بر روی یک سکوی خارج از وب سایت خود هستید ، می‌توانید با ثبت‌نام در آنجا و برقراری ارتباط با سایت خود در محتوای بصری webinar ، هنوز هم می‌توانید ترافیک را به سایت خود باز کنید .
عجیبه که چی ؟ webinar را در اینجا بررسی کنید : webinar فروش خود را سه برابر کنید.
اگر تصمیم بگیرید که یک webinar برای برند شما مناسب است ، این مراحل را دنبال کنید تا یک webinar موفق داشته باشید :
زمانی را در نظر بگیرید که چه موضوعاتی را انتخاب کنید تا در مورد آن صحبت کنید ، و موضوعی را انتخاب کنید که مرتبط باشد ، جالب باشد، و برای مخاطب هدف تان مفید باشد .
تصمیم بگیرید که کدام سکوی webinar استفاده خواهید کرد و سپس برای برنامه‌ریزی و توسعه مطالب تصویری که نیاز دارید مخاطبین را در حین ارائه خود نگه دارید ، کار کنید .
یک صفحه مخصوص فرود ایجاد کنید که در آن می‌توانید registrations را برای webinar خود جمع‌آوری کنید، از جمله رشته‌هایی برای نام ، آدرس پست الکترونیکی و هر رشته مرتبط دیگر .
تبلیغ خود را بر روی رسانه‌های اجتماعی و از طریق بازاریابی ایمیلی با لینک به صفحه ورود ثبت ثبت‌نام، ارتقا دهید .
برای اینکه بیش‌ترین کشش را از webinar خود بگیرید ، مطمئن شوید که به وب سایت خود لینک می‌دهید و کمی درباره برند خود در طی برنامه صحبت کنید . اگر چه شما نمی‌خواهید خود را به عنوان هدف of آموزش دهید ، بیشتر webinars شامل برخی اطلاعات اساسی در مورد شرکتی که قرار است آن‌ها را بر روی آن قرار دهد ، هستند . یک webinar که ما با SCORE در اینجا انجام دادیم را بررسی کنید :

همچنین باید از طریق ایمیل یا وب سایت‌های ارتباط جمعی دنبال کنید تا ببینید آیا شرکت کنندگان سوالات بیشتری دارند یا خیر.
شرکت کنندگان در کنفرانس‌های صنعتی شرکت می‌کنند .
فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما چه صنعتی است , شانس خوبی وجود دارد که تعدادی کنفرانس‌ها یا قراردادهای مربوط به کسب‌وکار شما وجود داشته باشد . کنفرانس‌ها فرصت خوبی برای پی‌گیری با آخرین در حوزه کاری شما هستند و هم چنین فرصتی را برای شبکه با سایر متخصصان و شرکا و مشتریان بالقوه فراهم می‌کنند . وقتی با دیگران کار می‌کنید , یک فرصت برای پیدا کردن کلمه از کسب‌وکار خود دریافت می‌کنید که می‌تواند به افزایش ترافیک کمک کند .
در حالی که شرکت در این نوع از رویداده‌ای صنعتی یک شروع بزرگ است , صحبت کردن در این رویدادها راهی بهتر برای دستیابی بیشتر به برند شماست . زمانی که در یک موضوع صنعتی صحبت می‌کنید و بینش خود را فراهم می‌کنید, می‌توانید با ایجاد دید بیشتر برای وب سایت شرکت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود کار کنید .
شریک زندگی با دیگر کسب و کارها .
راه دیگر برای افزایش ترافیک به سایت شما , شریک شدن با کسب و کاره‌ای بزرگ‌تر است که ممکن است به محصولات یا خدمات شما علاقمند باشند . البته , شما نباید با یک رقیب شریک شوید . در عوض , شریک با یک بنگاه یا شرکت محلی که برای یک ترفیع لو دادن به شما احترام می‌گذارد .
اگر می‌خواهید مشارکت ارزشمند باشد , باید بخواهید چیزی به میز بیاورید . اگر بخواهند چیزی از ارزش دریافت کنند , مردم تمایل بیشتری به لو رفتن دارند . در نظر بگیرید که چه چیزی می‌توانید در بخشش شریک مشارکت کنید و مطمئن شوید که شریک شما هم چیزی ارزشمند فراهم می‌کند . سپس تصمیم بگیرید که چگونه برنده را انتخاب کرده و او را تحویل دهید . اگر می‌خواهید ترافیک بیشتری را به سایت خود رانندگی کنید , باید او را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود و همچنین در سایت و کانال‌های شریک خود تبلیغ کنید . این در حالی است که بازدیدکنندگان جدید بیشتری را به سایت شما می‌آورند .
سندیکای مطبوعات را به رسانه منتقل کنید .
استفاده از محتوا در سایت‌های دیگر راهی خوب برای افزایش ترافیک است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که به گروه جدیدی از خوانندگان وارد شوید . رسانه یک سایت محبوب است که بسیاری از مردم از آن برای یافتن محتوای اطلاعاتی و اطلاعاتی استفاده می‌کنند . تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا کلمه لغت تان را روی سکو بگذارید تا خوانندگان رسانه بتوانند آن را ببینند .
بسیاری از کاربران محتوای رسانه‌ای را مطالعه و درگیر می‌کنند .
زمانی که پست تان در محیط زندگی می‌کند می‌توانید آن را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید . این کار به افزایش تعامل در پست کمک می‌کند تا رسانه متوجه مشارکت شود و شروع به تبلیغ آن در پلتفرم خود کند . زمانی که در سکو ارتقا پیدا کرد , شروع به دیدن ترافیک بیشتری خواهید کرد که به سایت شما در پست رسانه شما می‌رسد .
این به هیچ وجه فهرست جامعی از روش‌هایی برای رانندگی در وب سایت‌ها نیست . اگر شما برخی از این کارها را انجام دهید – این عالی است ! این بدین معنی است که شما باید مسیر درست را انتخاب کنید تا ترافیک را به سایت خود افزایش دهید . سعی کنید چند نکته دیگر را امتحان کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است . با ترکیب تعدادی از این تاکتیک‌ها با یک استراتژی جامع seo , شما باید برای رانندگی بیشتر و تغییر در هیچ زمانی استفاده کنید !
اگر هنوز نتایجی را که امیدوار بودید بعد از چند مورد از این تاکتیک‌ها نداشته باشید , به این معنی است که استراتژی seo به اندازه شما قوی نیست . متخصصان موتور جستجو در بازاریابی آنلاین برای کمک اینجا هستند ! تیم ما حسابرسی seo را برای شناسایی حوزه‌های فرصت در حین توسعه و اجرای برنامه‌ای برای بهبود انجام می‌دهد . ما همچنین خدمات seo را ارایه می‌دهیم تا به شما در رتبه‌بندی موتورهای جستجو مانند گوگل کمک کند .
آمادگی برای دیدن ترافیک با کیفیت بالا در سایت خود دارید ? امروز برای مشاوره seo تماس بگیرید .