این خطا معمولا زمانی رخ می دهد که عکس هایی که شما در سایت خود آپلود کردید بهینه نیستند . این عکس ها می تواند عکس های استفاده شده در قالب سایت شما باشد ، عکس های محصولات و یا نوشته ها باشد . معمولا جی تی متریکس برای شما در خطای Optimize images لیست و آدرس این عکس ها را نشان می دهد البته اگر تعداد این عکس ها زیاد باشه مرحله به مرحله چند تا از آن ها را نشان شما می دهد .

برای رفع این مشکل ابتدا روی هر کدام از آدرس های نمایان شده در خطای Optimize images کلیک کرده تا در تب جدید در مروگر باز شود سپس عکس را بروی کامپیوتر خود ذخیره کنید .

رفع خطای Optimize images در جی تی متریکس

سپس به سایت imagecompressor.com رفته و عکس ذخیره شده داخل این وب سایت اپتیمایز کنید

رفع خطای Optimize images در جی تی متریکس

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید به شما درصد اپتیمایز شدن عکس قبلی را نشان می دهد . حالا بروی دانلود کلیک کنید تا عکس جدید برای شما دانلود شود .

نکته : دقت کنید که عکس جدید تغییر نام یافته و باید شما نام این عکس اپتیمایز شده را به نام عکس اصلی که روی سیستم خود ذخیره کرده اید تغییر دهید .

حالا وارد هاست شوید و به مسیر عکسی اولیه که از داخل جی تی متریکس دانلود کرده اید برید ، مسیر عکس در یوآرال مرورگر شما مشخص است ، وارد پوشه مربوط شوید و عکس جدید را آپلود کنید .

رفع خطای Optimize images در جی تی متریکس

اگر مسیر را درست رفته باشید به هنگام آپلود عکس در هاست پیغام جایگزینی با عکس قدیمی را می دهد . با جایگزینی عکس جدید بروی عکس قدیمی می توانید مجددا تست سرعت بگیرید و مشاهده کنید که دیگر این عکس در لیست خطا نمی باشد .

با حوصله برای بقیه عکس ها این مسیر را بروید و در انجام این کار عجله نکنید ، انجام این فرآیند تاثیر به سزایی در سرعت لود شما و مثبت شدن گرید شما در جی تی متریکس خواهد داشت .