مدت زمان تقریبی مطالعه : 11 دقیقه

به عنوان یک کسب‌وکار کوچک ، می‌دانید که باید پول خرج کنید تا کسب درآمد کنید . اما چطور این پول را خرج می‌کنید . هدر دادن پول برای مشخص کردن نحوه افزایش فروش کار آسانی است .خوشبختانه ، برخی استراتژی‌های ثابت شده وجود دارند که تجارت‌های کوچک با کم‌ترین بودجه می‌توانند از مشتریان بیشتری بهره‌مند شوند .این چیزیه که باید بدونید .

معمای بودجه تبلیغات کسب‌وکار کوچک

اگر شما یک کسب‌وکار محلی با یک بیلبورد در خیابان اصلی هستید . هزاران نفر هر روز به محض اینکه کار را ترک می‌کنند ، آن را می‌بینند . اگر موفقیت بازاریابی را فقط در دسترس بودن به تنهایی اندازه‌گیری کنیم ، عالی عمل می‌کنید .اما تعداد فروش دروغ نمی‌گویند . به همین دلیل است که شما می‌خواهید بدانید چطور فروش را افزایش دهید .این چیزی است که با آن بیلبورد اتفاق نمی‌افتد .
چند نفر واقعا ً این بیلبورد را می‌بینند ؟ چند نفر وقت می‌کنند که آن را بخوانند ؟ چند نفر در واقع به چیزی که می‌فروشید علاقه دارند ؟ گفتنش سخته .
هزینه این بیلبورد بستگی به این دارد که چند نفر آن را ببینند . شما برای ۱۰۰۰۰ نفر از مردم پول پرداخت می‌کنید که به احتمال زیاد به این دلیل که از آن خیابان می‌گذرند ، اما امکان دارد مشتری شما نباشند .
به عنوان یک کسب‌وکار کوچک با بودجه تبلیغاتی کم ، اتفاق خاصی برای فروش شما نمی افتد و این را شما احساس می کنید. حق با تو است . این کار موثر نیست و هرچه بودجه شما کوچک‌تر باشد ، کم‌تر موثر است .
شما می‌توانید از یک سکوی تبلیغاتی استفاده کنید که در آن ۱۰۰۰ نفر آن را ببینند . اگر کسی به تبلیغ شما پاسخ دهد شما تنها برای آن ها پول پرداخت می‌کنید .۱۰۰۰ نفر آن را دیدند . تنها ۵۰ نفر پاسخ دادند . شما فقط برای آن ۵۰ نفر پول داده اید نه آن ۱۰۰۰ نفر! .
این طور نیست که همه تبلیغات باید جواب دهند اما اکثر تبلیغات دیجیتال جواب می دهد .
به همین دلیل است که تجارت‌های کوچک با بودجه‌های کم سراغ تبلیغات و بازاریابی دیجیتال می روند . آن‌ها نیازی به پرداخت میلیون ‌ها تومان برای رسیدن به یک میلیون نفر ندارند . بودجه کسب‌وکار کوچک می‌تواند تبلیغات روی یک پلت فرم دیجیتال را تامین کند .
اما برای بازگشت به سرمایه‌ باید بدانید که چگونه آن بودجه کم را گسترش دهید و به بالاترین نتایج دست پیدا کنید . اینکه کدام استراتژی‌ها را اعمال می‌کنید و اینکه چطور از آن‌ها استفاده می‌کنید به مدل کسب‌وکار شما بستگی دارد . این چیزی است که شما باید در مورد نحوه افزایش فروش با بودجه بسیار کوچک بدانید .

۷ روش ساده برای افزایش فروش حتی با یک بودجه کم

۱. هدف های کوچک

اولین و مهم‌ترین چیزی که باید در مورد تبلیغ آنلاین با یک بودجه کم بدانید این است که به دقت هدف را انتخاب کنید .
این واقعا ً برای تمام مدیران کسب‌وکار کوچک مشترک است که سعی دارند همه را هدف قرار دهند . آن‌ها فقط می‌خواهند بدانند که چطور فروش را افزایش دهند . آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند که فروش از کجا می آید . گاهی اوقات آن‌ها از طرح کلی مشتری ایده‌آل می‌ترسند . آن‌ها نمی‌خواهند کسی را محروم کنند .

اما این جادویی است که وقتی به دقت هدف قرار می‌گیرید رخ می‌دهد :

  • شما پول تبلیغات کمتری برای مشتریان غیر محتمل خرج می‌کنید
  • شما در مکان‌هایی مناسب تبلیغات می‌کنید که مشتریان شما در آن هستند
  • شما نظرات عالی ‌تری دریافت می‌کنید ، چون افرادی که واقعا ً آن را خریداری می‌کنند ، نظرات را ثبت می کنند
  • شما ارجاع بیشتری به اشتراک گذاری و ترفیع مشتری ایجاد می‌کنید
  • شما ارزش مشتری را به عنوان مشتری هدف افزایش می‌دهید

شناسایی چه کسانی که می‌خواهید هدف قرار دهید – بازار هدف
تهیه و نوشتن ویژگی های شخصیتی خریدار برای شروع کار . اکثر کسب و کارهای کوچک عمری در حدود ۵ یا ۱۰ سال دارند . شما باید فقط ۱ نوع مشتری را به مدت ۳ ماه هدف قرار دهید . سه ماه بعد ، اگر بدانید که می‌توانید دو هدف را مدیریت کنید ، یک هدف دیگر نیز اضافه کنید .
شخصیت نه تنها شامل آمار جمعیتی گسترده‌ای مانند سن ، جنسیت ، سطح آموزش و پرورش می‌شود .

این شامل چیزهایی است که می‌توانید برای اتصال به یک سطح معنی‌دار از بازار از آن استفاده کنید :

  • علایق
  • چالش‌ها
  • اهداف
  • وابستگی
  • شغل
  • مکان ( شهر ، محله و غیره )

از آنچه در مورد مشتریان واقعی خود می‌دانید استفاده کنید . اگر این اطلاعات را ندارید , یک فرم نظر سنجی را به بهترین مشتریان خود بفرستید . با فروشندگان صحبت کنید . آن‌ها بینش زیادی خواهند داشت . می توانید یک تحقیقات بازار کوچک را  شکل دهید .

استفاده از ابزار تلگرام 
تبلیغات تلگرام یکی از بهترین مکان‌ها برای یک کسب‌وکار کوچک برای بازاریابی دیجیتال است تا شروع شود . شانس خوبی وجود دارد که مشتریان هدف شما در آنجا حضور داشته باشند و فعال باشند . هنگامی که آگهی‌های خود را تنظیم می‌کنید، به شخصیت خریدار که ایجاد کردید ، نگاه کنید . در حال حاضر ویژگی‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین نحو ممکن است با آن شخصیت همخوانی داشته باشند .
اگر تعداد زیادی از مشتریان از یک کسب‌وکار خاص مانند یک کارخانه یا بیمارستان محلی می‌آیند ، افرادی را هدف قرار دهید که در آنجا کار می‌کنند .
اگر مشتریان شما تمایل دارند در یک کد پستی باشند ، افراد را در آن کد پستی هدف قرار دهید .اگر مشتری هدف شما وزنه‌برداری را دوست دارد ، افرادی را هدف قرار دهید که باشگاه را دوست دارند .اگر شما یک مدرسه خصوصی هستید ، والدین کودکان را هدف قرار دهید .انتخاب‌های خود را بررسی کنید . از این که چطور می‌توانید با تلگرام هدف قرار بگیرید شگفت‌زده خواهید شد .

تبلیغ در اطراف هدف خود
زمانی که مشخص کردید که هدف تان چه کسی است و ویژگی‌های آن‌ها را انتخاب کردید، تبلیغی ایجاد کنید که مستقیما ً با این مخاطب هدف صحبت می‌کند .

ایجاد یک صفحه فرود اختصاصی
صفحه فرود فقط صفحه خانگی تان ، صفحه سرویس‌ها و یا صفحه محصول نیست . صفحه‌ای است که به یک هدف اختصاص دارد . هدف این است که فردی را پیدا کنید که اقدامی انجام دهد که آن‌ها را به مشتری شدن نزدیک‌تر می‌کند . اگر قیمت پایین‌تری داشته باشید و گزینه های ساده ای برای خرید داشته باشید ، محصولات شما سریعتر به فروش می رود . اگر محصول یا سرویس شما سریعتر حاضر شود ، این عمل به فرد کمک می‌کند که شما را برای خدمت در نظر بگیرد . صفحه فرود بسیار با تبلیغ و هدف همسو است . هرگز نباید سوالی وجود داشته باشد که شما پاسخ آن را در صفحه فرود نداده باشید . به عبارت دیگر ، هیچ کلیک وجود ندارد .

عملی که می‌خواهید انجام دهند این است :

  • یک کتاب رایگان را دانلود کنید
  • برای یک خبرنامه ثبت‌نام کنید
  • یک محصول رایگان دریافت کنید

۲. شروع کوچک در مقیاس کوچک

چرا تبلیغات دیجیتال برای تجارت‌های کوچک اینقدر عالی است ؟ علاوه بر ساده‌تر کردن هدف کوچک ، شروع کوچک نیز آسان است . بودجه شما فقط باید به اندازه بزرگ باشد که بتوانید به اندازه کافی اطلاعات جمع‌آوری کنید تا ببینید بهترین کار کدام است .زمانی که این کار را انجام دهید ،می توانید میزان فروش را به موثرترین روش افزایش دهید .شما در حال حاضر شخصیت مشتری خود را در اختیار دارید و می‌دانید که چگونه یک صفحه فرود موثر را ایجاد کنید .

برنامه بودجه نمایندگی کوچک‌تر را تنظیم کنید
یک بودجه به اندازه 1 میلیون تومان برای تبلیغ تنظیم کنید . این که کوچک شروع کنید یا نه ، بستگی به چیزی دارد که می‌خواهید به آن دست پیدا کنید و سرعت دست یابی به هدف چقدر باشد .اما بازاریابی دیجیتال با هر بودجه‌ای متناسب است . با کم شروع کنید.

انجام تحقیقات کلیدواژه
با Facebook ، شما ویژگی‌ها و علایق را هدف قرار می‌دهید . با استفاده از تبلیغات گوگل ، شما عبارات جستجوی رایجی که افراد برای یافتن اطلاعات یا محصولات به صورت آنلاین استفاده می‌کنند را هدف قرار می‌دهید .

جست و جویی که افراد انجام می‌دهند می‌توانند چیزهای زیادی در مورد آن‌ها به شما بگویند :

  • چیزی که آن‌ها در حال حاضر به دنبال آن هستند
  • مشکلات آن‌ها چیست ؟
  • از چه زبانی برای جست و جو استفاده می کنند – برای پیدا کردن علایق دیگر کشور ها

کلمات کلیدی را پیدا کنید که به آنچه می‌فروشید مرتبط هستند . گوگل ابزار جستجوی بسیار زیادی به نام keyword planer دارد .با جمله‌ای شروع کنید که فکر می‌کنید فردی ممکن است برای پیدا کردن وب سایت شما از آن استفاده کند . این ابزار به شما خواهد گفت که هر ماه چند نفر به دنبال این اصطلاح می‌گردند . رقابت بروی این واژه چگونه است ؟ تعداد افرادی که روی این واژه تبلیغ می‌کنند چقدر است ؟
اینکه مردم چقدر تمایل به پیشنهاد کار دارند به چند عامل بستگی دارد :

  • آن چه را که می‌فروشید را با دقت شرح دهید . هر چه بیشتر توضیح دهید . احتمال بیشتری وجود دارد که در هنگام کلیک بر روی آگهی شما محصول شما خریده شود افزایش می یابد .
  • رقابت در منطقه شما به چه صورت است . شما باید به درستی منطقه هدف تبلیغ را مشخص کنید ، در سطح ملی و یا فقط در منطقه محلی خود برای فروش محصولات خود تلاش می کنید ؟
  • قیمت فروش محصول / خدمات . اگر یک مورد نهایی را مانند بسته تور تعطیلات یا املاک و مستغلات می‌فروشید ، شانس این است که مردم مایل به پیشنهاد بهتر با قیمت مناسب تر باشند باشند .

این فاکتورها می‌توانند به شما کمک کنند تا به شما نشان دهند که این کلیدواژه چقدر به درد شما می خورد .

همسو با جستجوگر
تبلیغ را با قصد فرد جستجوگر هماهنگ کنید .اگر کسی اتومبیلی دارد که می‌خواهند بفروشند , ممکن است در ” نحوه فروش سریع ماشین ” جست و جو کنند . آگهی تبلیغاتی شما می‌گوید : ” فورا ً اتومبیل خود را بفروشید . ” آن‌ها توجه دارند که شما می‌توانید در عرض چند ثانیه یک پیشنهاد داشته باشید و آن‌ها شما را انتخاب خواهند کرد . این آگهی با چیزی که جستجوگر می‌خواهد همتراز است .

افزایش بودجه تبلیغات
پیش از اینکه بودجه خود را افزایش دهید ، بدانید چه کار می‌کنید . همان طور که شروع به بازگشت سرمایه خود می‌کنید ، بخشی از آن درآمد را سرمایه‌گذاری کنید تا فعالیت‌های خود را افزایش دهید و کسب‌وکار خود را رشد دهید .
زمانی که تبلیغ برنده خود را پیدا کردید ، بودجه را افزایش دهید . دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد . شما شاهد اثرات فوری تلاش‌های خود هستید . شما می‌دانید که ارزشش را دارد که آن بودجه را افزایش دهید .با گذشت زمان ، همانطور که فروش کسب و کار بهبود پیدا می‌کند ، هزینه‌ها پایین خواهند رفت .

۳. یک بودجه روشن تنظیم کنید

محاسبه هزینه یک کلیک ساده است و فکر کنید که این تمام چیزی است که باید محاسبه کنید . اما دیدن کل هزینه های فرآیندهای تبلیغ به شما کمک می‌کند به خوبی برنامه‌ریزی کنید و فروش بیشتری داشته باشید .
شما پول را برای موارد زیر پرداخت خواهید کرد :

  • هزینه طراحی آگهی
  • هزینه صفحات فرود
  • هزینه تحقیق و برنامه ریزی
  • هزینه مدیریت تبلیغات
  • هزینه تست تبلیغات
  • هزینه تجزیه و تحلیل

در حالی که تبلیغات دیجیتال ، نحوه افزایش فروش بر روی یک بودجه است ، به موارد بالا نیاز دارد تا موثر باشد .آن را به صورت یک سند چشم انداز تنظیم کنید . یک برنامه داشته باشید و هزینه‌ها را قبل از اینکه شروع کنید در نظر بگیرید .

۴. روابط سرد را به روابط گرم بین خود و مشتری تبدیل کنید

سوال اصلی این است که چگونه می ‌توان فروش را با تغذیه اطلاعات مفید افزایش داد ؟
بیش از ۷۰ درصد از مردم می‌گویند ترجیح می‌دهند یک شرکت اطلاعات مفیدی داشته باشد که هر زمان نیاز به کسب اطلاعات در آن زمینه را داشتند به آن به عنوان یک مرجع رجوع کنند . آن‌ها ترجیح می‌دهند تا زمانی که در آخرین مراحل فرآیند تصمیم‌گیری هستند ، با یک فروشنده صرف کار نکنند .
به ایجاد علاقه ادامه دهید .  سپس مشتریان را تبدیل به یک مشتری وفادار با بازاریابی دیجیتال کنید .
چندین راه برای انجام این کار وجود دارد .

رسانه‌های اجتماعی

مردم را از طریق رسانه‌های اجتماعی درگیر کنید . محتوای مفید و یا سرگرم‌کننده را منتشر کنید . کار را با ایجاد ارتباط با دیگر افراد مهم در صنعت خود شروع کنید . به گروه های مرتبط بپیوندید و به نظرات و انتقادات پاسخ بدهید .حضور اجتماعی بر روی یک رسانه مثل اینستاگرام و یا لینکدین یک راه عالی برای گسترش آگاهی از برند شما و جلب توجه افراد است و در نهایت آن‌ها را به جایی هدایت کنید که کنترل بیشتری می توانید بروی آن ها داشته باشید مانند سایت که طراحی کرده اید  .

وبلاگ سایت

از وبلاگ خود برای به اشتراک گذاشتن نکات و اطلاعات مفید استفاده کنید . از تبلیغات مستقیم در یک وبلاگ اجتناب کنید . هدف شما ایجاد اعتماد و علاقه است .

ایمیل ها را جدی بگیرید

ایمیل بهترین مکان برای پرورش مشتریان است . یک خبرنامه ماهانه ایجاد کنید . آخرین مقالات بلاگ سایت خود را به اشتراک بگذارید . تخفیف انحصاری و یا توصیه صنعتی را پیشنهاد دهید . این تعاملات منظم به شما کمک می‌کنند که ذهن مخاطبین خود را درگیر کنید .این تعاملات این شانس را کاهش می‌دهند که یک رقیب می‌تواند رهبری شما را در دقیقه آخر از بین ببرد .
همچنین می‌توانید برنامه‌های ایمیل خود را با ابزارهای چت به هم متصل کنید . چگونه این کار را انجام ‌دهید ؟ ساده است.

این کار را برای مشترکین خود آسان‌تر کنید تا با استفاده از لینک چت شما در محتوای ایمیل تان با شما به راحتی چت کنند . به این ترتیب , مشترکان شما مجبور نیستند که برای دیدن راه های ارتباط سریع با شما دنبال چیزی بگردند .زمانی که ایمیل شخصی را دارید , از ایمیل برای درگیر کردن مداوم این فرد با محتوای بسیار مرتبط با محصولات و خدمات خود  استفاده کنید .

۵. تقسیم کارها

زمانی که بازاریابی خود را شروع می‌کنید ، کنترل و مدیریت همه کارها به صورت دستی سخت است . یا باید کارها را تقسیم کنید و بخشی از وظایف را به  کسی مثل یک متصدی پذیرش ‌دهید که ساعت‌ها کار خسته‌کننده را انجام دهد .اغلب کارها باید انجام شوند . اما آن‌ها مجبور نیستند توسط یک فرد انجام شوند .

۶. داده ها را آنالیز کنید

زمانی که می‌خواهید میزان فروش را افزایش دهید ، آماده باشید تا پاسخ صحیح را به دست آورید . شما می‌توانید از تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات گوگل استفاده کنید . اما آیا برای بررسی گزارش‌های برنامه ای دارید ؟ آیا می‌دانید داده‌های به شما چه می‌گویند ؟
برای همه صنایع ، درک داده‌ها ، نیروی حیاتی موفقیت است .
داده‌ها چیزهایی مثل این را به شما خواهند گفت :

  • چه کسی تبلیغات شما را می‌بیند؟
  • افراد چگونه با تبلیغات تعامل دارند ؟
  • کدام آگهی‌ها بیش‌ترین کلیک را دارند ؟ – از طریق نرخ
  • کدام تبلیغات بالاترین نرخ تبدیل را دارند که تبلیغات در حال افزایش مشتریان هستند ؟
  • چگونه می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید ؟
  • چگونه می‌توانید عملکرد را بهبود بخشید ؟
  • چگونه رقبا را شکست دهیم ؟

داده‌های خود را به طور مرتب و به طور مداوم بررسی کنید . این تاثیر گذار ترین کار برای افزایش فروش است .

۷. استفاده از استراتژی‌های مربوط به کاهش هزینه‌های اکتسابی بر زمان

به عنوان یک کسب‌وکار کوچک , شما قطعا ً باید نحوه افزایش فروش را بدانید . این درآمد اثباتی بر مفهوم است . به شما این امکان را می‌دهد که بدون ماندن در وضعیت قرمز , مجموعه خود را حفظ کنید . اما برای سودآور بودن , شما باید roi-نرخ بازگشت سرمایه را به حداکثر برسانید . این یعنی هزینه‌های برش و افزایش درآمدها همزمان .می‌توانید هر دو را انجام دهید ؟ آیا می‌توانید هم فروش داشته باشید و هم هزینه‌ها را در طول زمان بر روی یک بودجه محدود کسب‌وکار کوچک کاهش دهید ؟
بله . اما باید در مورد آن باهوش باشی و یک‌بار دیگر بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند این کار را بکنید .

آغاز ارزش ویژه برند
ممکن است قبلا ً متوجه کسب و کارهایی نشده باشید که در تبلیغات در جستجوی کلمات کلیدی ما ظاهر می‌شوند . اما شاید ندانید . این یک برند ملی است که بیشتر مردم احتمالا ً می‌شناسند . اما چگونه به این وضعیت رسیدند ؟
همه تعاملات مثبت به چیزی اضافه می‌شود که ما ” ارزش ویژه برند “ می‌نامیم . در طول زمان , ارزش ویژه برند بر قدرت تبلیغات شما می‌افزاید .
مردم اغلب روی آن کلیک می‌کنند زیرا ” برند را می‌شناسند “ . آن‌ها علاقه  بیشتری برای خرید از آن ها دارند زیرا ” نامی است که آن‌ها می‌شناسند و به آن اعتماد دارند. هر مبارزه تبلیغاتی شما ممکن است کاملا ً مستقل باشد . اما همه باید با هم‌کار کنند تا این آگاهی از برند را ایجاد کنند که عملکرد آگهی را افزایش دهد .
می‌توانید این کار را با موارد زیر انجام دهید :

  • فونت ها
  • سبک ها
  • طرح‌های رنگ
  • الگوها
  • طراحی سایت
  • انواع تصویر
  • تعامل با مردم در رسانه‌های اجتماعی
  • اینکه چگونه به وبلاگ نویسی و یا فیلم سازی نزدیک می‌شوید
  • زبانی که از آن استفاده می‌کنید
  • نام دامنه شما

این عناصر راهنمای سبک شما می‌شوند . آن‌ها پتانسیل برند را افزایش می دهند و باعث می شوند مشتریان فورا ً تشخیص ‌دهند و شما را به خاطر بسپارند .

بهینه‌سازی موتور جستجو – سئو سایت
seo یک روش دیگر است .که شامل بکارگیری استراتژی‌های ویژه و هدفمند در هنگام ساخت و نگهداری یک سایت است .این استراتژی‌ها در جستجو برای کلمات کلیدی که می‌خواهید هدف قرار دهید , بیشتر نمایان می‌شوند . آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا مشتریان بالقوه بیشتری را از طریق نتایج جستجو جذب کنید .زمانی که در نتایج جستجو قابل‌رویت هستید , می‌توانید هزینه کمتری برای هر کلیک پرداخت کنید . رتبه‌بندی موتورهای جستجو و تبلیغات شما مثل یک تیم غیرقابل توقف با هم‌کار می‌کنند . این نحوه افزایش فروش و به حداکثر رساندن سود است .

نحوه افزایش فروش در یک بودجه کسب‌وکار کوچک
این کاری است که باید انجام شود . با هدف محدود و با بودجه کم شروع کنید. اما به سرعت مقیاس بندی کنید . یک بودجه نوشته شده داشته باشید . و نگاه بلند مدت داشته باشید .آیا شما در تشخیص نحوه افزایش فروش بر روی یک بودجه کم مشکل دارید ؟  امروز با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم کسب‌وکار خود را رشد – 09152454612 سایت ساز آرت دیزاین

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2.5 (2 رای)
اینو فراموش نکن بخونی
آشنایی با برخی از مفاهیم سئو