اگر برای فروش محصولات و خدمات خود دچار مشکل هستید گوگل برای شما می فروشد ، گوگل به شما کمک می کند بروی تمام محصولات خود برچسب فروخته شد بچسبانید
حتما تا حالا تجریه سرچ در موتور جست و جو گوگل را داشته اید ، به محض اینکه شما کلمه ای را در گوگل سرچ می کنید گوگل اقدام به معرفی چندین سایت به شما می کند که ترتیب قرار گرفتن این سایت ها بستگی به فرآیند سئو یا بهینه سازی آن ها دارد .
اما برخی از این سایت برای قرار گرفتن در صفحه اول و گرفتن ورودی کاربر هدف از گوگل که منجر به خرید تضمینی می شود پول پرداخت می کنند .
به سیستم تبلیغات گوگل ، گوگل ادورز می گویند ، این سیستم به شما این امکان را می دهد که مثلا در کلمه کلیدی خرید کفش در صفحه اول گوگل قرار بگیرید . خب مسلما کسانی که کلمه کلیدی خرید کفش را جست و جو کرده اند جز کاربران هدف و خریداران و علاقه مندان به کفش هستند که اگر وارد سایت شما که فروشنده کفش هستید شوند ، احتمال خرید آن ها بسیار بالاست .
حالا سیستم گوگل ادورز چگونه کار می کند ؟ ابتدا شما مبلغی را در حساب گوگل خود شارژ می کنید و بعد کلمات کلیدی مد نظر خود را به گوگل معرفی می کنید ، حالا گوگل بر اساس امتیاز سایت شما و میزان سختی رقابت بروی کلمه کلیدی شما قیمت گذاری می کند. برای مثال کلمه کلیدی خرید کفش را به میزان پنج هزار تومان قیمت گذاری می کند .
حالا شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرید و آن جا حضور دارید تا زمانی که شارژ شما تمام شود. میزان مصرف شارژ به این صورت است که گوگل به ازای نمایش شما در صفحه اول از شارژ اولیه شما کم نمی کند و فقط در ازای کلیک افراد روی لینک وب سایت شما در کلمه کلیدی خرید کفش که قیمت آن پنج هزار تومان بود ، پنج هزار تومان از روی شارژ اولیه شما کم خواهد شد . میزان حداقل شارژ از سیصدهزار تومان می باشد اگر نیازمند تبلیغات گوگل هستید ، آرت دیزاین کنار شماست 

نکته: شما حتما نیاز ندارید که صاحب وب سایت های گران قیمت باشید برای فروش محصولات می توانید از یک پیج ساده برای شروع کار خود بهره ببرید سوالی دارید ؟؟؟

اگر مایلید آرت دیزاین برای شما تبلیغات گوگل را انجام دهید کلیک کنید