تا الان باید برایتان روشن شده باشد اینستاگرام کاملاً روی محتوای بصری جذاب تکیه دارد با این حال برای پست گذاری عکس هایی که فالوور ها را جذب می کنند و تعامل را بالا ببرند به علم و هنر نیاز داریم .  شما که نمی خواهید عکس های تان مردم را از صفحه اینستاگرام می توان دلزده کند?  شاید اوایل احساس محدود بودن کنید چون منبع اصلی محتوا در اینستاگرام فقط عکس است چیزی که شاید متوجه نباشید این است که شما در این رسانه امکانات بی نهایتی دارید .

روش های زیادی برای به دست آوردن دل مردم و اعتبار و تسلط بر جایگاه خودتان وجود دارد فقط یه عکس می خواهد که احساسی را برانگیزد تا فالوور جدیدی را به سمت شما جذب و او را وادار به تعامل کند . حالا وقتش شده که خارج از چارچوب فکر کنیم و قواعد سنتی گذشته را بشکنید هر پستی که می گذارید باید مثل یک فرصت برای ارتباط با جامعه فالوئر های تان و ترغیب شان به نوعی عمل شود . ( لایک کردن ، نظر دادن ، تگ یا به اشتراک گذاری ).

کیفیت بالا

پیشرفت های سریع تکنولوژی عکاسی در قرن ۲۱ حداقل استاندارد لازم برای کیفیت عکس ها را از همیشه بالاتر برده است همه با این انتظار وارد اینستاگرام می شوند که همه عکس های شفاف و واضح باشد فقط یک تصویر بی کیفیت کافیست تا افراد نیوز فید شان را رد کنند و بلافاصله پستتان یادشان برود من امتحان کردم و این در همه آزمایش ها  صدق می کند . – در این مورد یکی به من اعتماد کنید –

در ضمن اگر شاتوتی را با یکی از افراد تاثیرگذار در اینستاگرام انجام می دهید به نظرتان اگر یکی از عکس های بی کیفیت شما را به اشتراک بگذارند چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ به برندتان آسیب میزنید ولی مهمترین که به برند آنها هم آسیب خواهد زد از این بخش ساده نگذرید . روی یک دوربین با کیفیت سرمایه‌گذاری کنید از نرم افزارهای ویرایش عکس استفاده کنید هر کاری لازم را انجام دهید تا کیفیت تک تک عکس های تان مثل ستاره ها بدرخشد .

فروشندگان محصولات دیجیتال از فروشندگان محصولات فیزیکی یاد بگیرید

حتما دیده اید که محصولات فیزیکی چگونه وارد بازار اینستاگرامی می‌شوند . منظورم از محصولات فیزیکی چیزهایی مثل ساعت ، ماشین ، پیراهن و اینجور اقلام فیزیکی است  . خیلی از کسب و کارها و برندهای مهم در اینستاگرام استراتژی‌های مطرح شده  را به عنوان اهرم و تحلیل‌گر استفاده کردند به سودهای نجومی رسیدند .

این چطور برای شما کاربرد دارد ؟ محصول دیجیتالی برای فروش دارید این می تواند یک دوره ویدیویی یک کتاب الکترونیکی یا هر چیز قابل دسترس دیگری روی وسایل الکترونیکی باشد . به جای پست کردن یک تصویر دیجیتالی که ویرایش شده است یه عکس از محصول در شکل فیزیکی اش بگیرید و از آن به عنوان عکس تبلیغاتی استفاده کنید . مثلاً کتاب الکترونیکی را مثل کتاب چاپی ارائه دهید از جلد کتاب پرینت بگیرید و جلد کتاب الکترونیکی را روی یک کتاب یا مجله بچسبانید .

محصول شنیداری را به شکل سی دی های برچسب ها را ارائه دهید یا جلد سی دی روی صفحه آی‌فون نشان دهید  . دوره تصویری را می توانید به شکل چند قاب دی وی دی یا حتی عکسی از یک آیپد با جلد طراحی شده روی صفحه نشان دهید . غیر منطقی به نظر می رسد مگر اینکه خودتان امتحان کنید . متوجه شدم که بعد از اجرای این استراتژی ترافیک به سرعت به سمت قیف های فروشم سرازیر می‌شود در نتیجه عکس های من به شکل قابل توجهی برترند و تولید شاتوت یا تبلیغ هیچ وقت آسان تر از این به نظر نمی‌رسید است .

راهی بهتر از اینکه فرد تاثیرگذار در اینستاگرام شخصی محصول شما را با داشتن پرچم فیزیکی آن توصیه کند . وقتی داری تصویر را برای یکی از افراد تاثیرگذار در اینستاگرام طراحی می کنید که در صفحه اش قرار دهد مطمئن شوید روی کتاب یا دی وی دی یا سی دی در تصویر به نحو برجسته تاکید شده باشد . کالا باید قابل دیدن و مستقیم جلوی چشم مشتری باشد برای مرحله بعدی کاری کنید که شاتوت یا تبلیغ دیده شود . عکس از کتاب الکترونیکی خود بگیرید یادتان باشد از جمله آن پرینت بگیرید و روی یک کتاب واقعی بچسبانید . گرفتن عکس از کتاب الکترونیکی در کنار اقلام رایج مثل لپ‌تاپ، تلفن، ساعت مچی یا هر چیزی که فکر کنید اصالت بیشتری به آن عکس می دهد باید انواع مختلف روش‌های را امتحان کنید تا بفهمید کدامشان بالاترین صرافی را به وبسایت یاقوت و فروش تان جذب خواهد کرد .

با آزمایش کردن و تحلیل نتایج آن ادامه دهید در نهایت ایمیل های زیادی جمع خواهد کرد و از این استراتژی ماهرانه سود پیش‌بینی شده نصیبتان می‌شود من سه تبلیغ داشتم که بی اندازه موفق شدند و نتایج فوق العاده ای برای من داشتند . دوم شامل چکیده یک صفحه از کتاب چاپ شده با یک عبارت به یاد ماندنی بود . مردم متوجه شده‌اند که این یک کالای واقعی و تعامل من با فالوئرها سر به فلک گذاشت تبلیغ یا شاتوت سوم ظاهر فیزیکی کتاب و یک میز پر از متون چاپ شده در کنار این کتاب را نشان می داد . مردم مجانی نگاهی به کتاب می‌انداختم و مطالبه داخلش را حدس می زدند نگران این نباشید که افراد فکر کنند این یک محصول فیزیکی است .

اگر محصول تان کاملاً دیجیتالی باشد می توانید در صفحه فروش این مطلب را به اطلاع ایشان برسانید با وجود این نرخ مرجوعی محصولات من خیلی پایین است کمتر از دو درصد و این استراتژی‌ها تا امروز باعث شکست من نشده . وقتی پای تبلیغ محصولات دیجیتال در میان باشد عملی است و مردم واقعاً با‌چه‌چیزی تعامل می‌کنند شما همیشه باید آگهی های اینستاگرامی تان را تحلیل و اصلاح کنید ولی یکی از بهترین چیز ها در مورد اینستاگرام این است که در واقع فقط لازم است حدود 2 میلیون تومان برای تنظیم درست تبلیغات شاتوتی تان بدهید .

جنبه تاریک شبکه های اجتماعی

آیا شبکه های اجتماعی گرگ در لباس بره هستند ؟ آیا مردم به لپ تاپ گوشی های هوشمند و آیپدها معتاد شده اند ؟ و نمی توانند بدون آنها زندگی کنند . در کره جنوبی تاثیر بازی های ویدیویی مشکل بزرگی بود تا جایی که تعدادی از شیفتگان بازی ویدیویی در این راه مردند زیرا وقت کافی برای خوردن آشامیدن داشتن دولت کره جنوبی اقدام به تاسیس شبکه به عنوان اردوگاه چکمه برای تهدید معتادان به اینترنت کرد . در ایالات متحده آمریکا امکانی به نام شروع دوباره در شهر واشنگتن و خدمات مشابه را به بیماران ارائه می دهد .

مانند کسانی که تمام ساعات بیداری خود را به بازی وارکرافت می گذراند و شکست از دانشگاه آیوا را به عنوان یک نتیجه می دانند این نوع از اعتیاد حتی در یکی از قسمت های سریال تئوری بیگ بنگ هم مشخص شد جایی که شلدون مربی پنی نی در هنر بازی های اجتماعی اخلاق پژوهش نشان داده که زندگی بدون رسانه چقدر برای شهروندان دیجیتال دشوار می باشد .

در دانشگاه مریلند از دانشجویان خواسته شده برای ۲۴ ساعت این اسباب بازی های خود را تحویل دهند فقط یک روز و یک شب بدون پیامک ، لپ تاپ بدون وی چت ، بدون توییت ، بدون اسنپ چت و بدون اینستاگرام .

یکی از دانشجویان اعتراف کرد من به وضوح معتاد هستم و این وابستگی مشمئز کننده است اصل شبکه‌های اجتماعی در روابط بین دو نفر نمایان می شود که معمولاً به انزوا و کسالت منجر می شود . حتی اگر افراد در دانشکده‌های شلوغ زندگی کنند فردی نوشت من احساس تنهایی و انزوا از زندگی می کنم من قادر به برقراری ارتباط با هرکسی از طریق فناوری غیرقابل تحمل نیستم .