مدت زمان تقریبی مطالعه : 11 دقیقه

بدانید که چه چیزی را در اینستاگرام پست کنید، و مشتری های شما تمایل به دیدن چه چیزی دارند وقتی به قسمت جستجوها در گوگل نگاهی بیاندازیم نشان می دهد که بیش از3000نفر هر ماه در مورد اینکه {چه پستی در اینستاگرام بزاریم؟} سرچ(جستجو) می کنند که اصلا جای تعجب ندارد . شروع و رشد کانال های رسانه های اجتمایی از شور و اشتیاق مشتریان (در برابر لذت های زود گذر) کم کرده است .

مد-اینستگرام

ما بارها و بارها بر اهمیت بازاریابی رسانه ای تاکید کردیم که نقش مهمی در رشد کلی کسب و کار های کوچک ایفا می کند ما بررسی کردیم که چگونه استراتژی های(راهکارهای) رسانه های اجتمایی می تواند تجارت شما را توسعه دهد و همچنین درباره نکات خاص رسانه های اجتمایی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک بحث و گفتگو نمودیم ما همیشه متحد هستیم که به کار آفرین ها کمک کنیم ،تا قدرت رسانه های اجتمایی را در ارتباط با برند های خود_ با خواسته مخاطبان_ درک کنند .ازطریق این مقاله می خواهیم برخی از شیوه های موثر بازاریابی با محتوای خاص اینستگرام را به اشتراک بگذاریم که به شما کمک می کند به سوالات خود -در مورد این که چه چیزی در اینستگرام پست کنید و موفق باشید-, پاسخ دهید

قبل از پاسخ دادن به سوالچه چیزی در اینستگرام پست کنیم باید ببینیم دقیقا چه چیزی رسانه ی اجتمایی اینستگرام را -قدرتی که امروز هست- ساخته؟ وچرا صاحبان کسب و کار های کوچک باید توجه داشته باشند و بیش تر ,در اینجا حضور داشته باشند
طبق آمار , یک کاربر در هر جلسه نزدیک به 3دقیقه دراینستگرام -در مقایسه با 1.5دقیقه در فیس بوک -وقت می گذراند .و اگر این بخش از داده ها که نشان دهنده میانگین زمان مصرف شده بر روی سیستم عامل است, به اندازه کافی قانع کننده نیست کسب یک میلیارد دلار آن توسط فیس بوک در سال 2012باید شما را دلگرم به محبوبیت روزافزون آن در بین مخاطبان جوان تر کند.
پس از استخدام کردن میلیون ها کاربرر اضافی در هر سال- به طور مداوم طی سال گذشته- این کانال -اجتماعیه اشتراک گذاری عکس -,بزودی قصد تعطیل کردن ندارد
.کارشناسان معتقدند که این سیستم عامل به دلیل افزایش تعدادی از ویژگی ها و به روز رسانی های جدید ، محبوبیت خود را در بین مخاطبان حفظ خواهد کرد.
-صاحبان مشاغل کوچک نیز برای تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام میخواهند از قافله عقب نمانند.
تا محصولاتشان را در اینستاگرام تبلیغ کنند. و حق هم دارند. اینستاگرام نه تنها جدول زمانی و داستان شما را از طریق تصاویر منتقل می کند بلکه در ضبط و حفظ تصور مخاطبان بزرگی که همیشه اشتیاق رضایت بصیری را داشته اند، موفق بوده است..
اکنون اینستاگرام نه تنها بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد ، بلکه در انجا برخی از فعال ترین کاربران را نیز دارد که به تولید محتوا و تعامل با مارک ها می پردازند. برخی می گویند 3 برابر بیشتر از نزدیکترین رقیب خود ( توییتر). از طرف دیگر ، شرکت مادر اینستاگرام ( فیس بوک ) به 2.41 میلیارد کاربر فعال ماهانه رسیده است .
این کانال رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب نه تنها مخاطبان خود را شیفته ی ویژگی‌های عکس و اشتراک گذاری ویدیو کرده‌است, بلکه به مالکان تجاری کمک کرده‌است تا برای برند خود یک ارتش از فالوورها ایجاد کنند.
در این پست وبلاگ ، ما می خواهیم سؤالی بپرسیم که صاحبان کسب و کار های کوچک می خواهند درباره این پلتفرم(سیستم عامل) بدانند – چه چیزی باید در اینستاگرام پست شود?
بیایید نگاهی بیندازیم که چه چیزی را در اینستاگرام پست کنیم که جذاب باشد و همواره توجه کاربران را جلب کند و باعث شود محتوای برند شما با آنها طنین انداز شود.
. ما درک کاملی از آنچه که شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار می‌توانید از این پلت فرم (سیستم عامل) رسانه‌های اجتماعی انتظار داشته باشید به شما خواهیم داد . ما همچنین نمونه هایی از پست هایی در اینستاگرام به اشتراک خواهیم گذاشت که باعث می شود مخاطب مورد نظر شما ،سرگرم شود . به طور خلاصه ، ایده های جذاب محتوا را که در اینستاگرام کاربرد دارد ، به شما معرفی می کنیم.

بطور کلی ،اینستاگرام درباره نمایش خلاقانه برند شماو نحوه جذب مخاطب مورد نظرتان با ارسال مداوم مطالب جذاب است.

1.استفاده از تصاویر و فیلم های با کیفیت به میزان کافی برای دستیابی به پست های شما کافی خواهد بود .

به زودی خواهید دید که کاربران با برند شما تعامل دارند.. مؤثرترین عکسها دارای عرض حداقل 1080 پیکسل با نسبت ابعاد بین 1.91: 1 و 4: 5 هستند . برای فیلم ها ، وضوح حداقل 1920 * 1080 مؤثر است صرف نظر از ابعاد ، عکس ها به صورت یک میدان مرکزی در شبکه عکس در نمایه شما ظاهر می شوند. بنابراین حتماً تصاویری را منتشر کنید که در این قالب هنوز هم از نظر بصری خوشایند هستند..
2. به آن‌ها نشان دهید که چه کار می‌کنید، اما به شیوه‌ای خلاقانه
به یاد داشته باشید که تجارت شما در اینستاگرام برقرار شده است تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید نه اینکه به سختی محصولات خود را به آنها بفروشید . آنها را وادار کنید که- مسیر مارک تجاری -شمارا دنبال (فالو)کنند به جای اینکه فقط در- ظاهر- برای حمایت از دنبال کننده(فالور) هاییشان در اینستاگرام حضور داشته باشند، با نگاهی به برخی از آمار اخیر، تقریباً درصدی از کاربران اینستاگرام تحقیقات مربوط به محصولات را در رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند و تعلق خاطر { تعلق خاطر: (دلبستگی و یا وابستگی) یک مصرف کننده به یک برند} یک کاربر 10 برابر بیشتر از هر کانال رسانه اجتماعی دیگر است.
با نوآوری‌های جدید که به سیستم کسب‌وکار آی جی مربوط می‌شود، اکنون می‌توانید تصاویر قابل خرید را پست کنید.
شما به سادگی محصولات محبوب خود را در یک تصویرذکر می کنید و کاربران می توانند برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد محصول ، روی تصویر ضربه بزنند. با ضربه زدن به آن اطلاعات ، آنها به وب سایت شما منتقل خواهند شد، همه در حالی که هنوز در رابط کاربری اینستاگرام هستند و به آنها امکان خرید می دهند. این ویژگی به کسب و کارها این امکان را می دهد تا درآمدشان را افزایش دهند و گزینه های جدیدی را در رابطه با پست کردن در اینستاگرام ، به آنها می دهد در حالی که به محیط خلاق اینستاگرام وابسته‌اند .

3. آنها را با پست های مورد علاقه خود سرگرم کنید
مردم همیشه نسبت به چیزهایی که دوست دارند،هیجان زده هستند. بنابراین در مورد دوران مورد علاقه شان، طعم‌ها، حافظه کودکی و غیره صحبت می‌کند بعد از کمی تحقیق در مورد هدف ایده آل -مخاطب-خود ، بیشتر خواهید فهمید که چه چیزی را در اینستاگرام خود منتشر کنید که مخاطبان شما دوست داشته باشند .شما می‌توانید پست‌هایی را ایجاد کنید که در مورد کسب‌وکار شما و علایق مورد علاقه آن‌ها صحبت کند .
برای مثال، این پست استارباکس را در نظر بگیرید. آن‌ها بسیاری از حامیان خود را در استارباکس می‌شناسند، اما شما می‌توانید یک اسموتی{نوعی نوشیدنی} سالم بخرید.آنها با موفقیت علائق مخاطبان و محصولاتشان را با هم تلفیق کردند و تعامل در این پست نشان می دهد که مشتریان محتوا را دوست دارند!.**

4. آموزش ها و تظاهرات
همه ی افراد فیلم گرفتن را دوست دارند . آن‌ها(فیلم ها) راهی خوب برای جلب توجه مخاطب ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره محصولات شما و ایجاد تعامل کاربر هستند . اگر به عنوان مثال شما یک هنرمند آرایشگر’یا صاحب سالن هستید ، احتمالاً با سؤالات “چگونه به” از طرف مشتریان در محل کار روبرو شده اید. اگر مشتری های شما این سؤالات را می پرسند ، پس هزاران نفر دیگر هم در رسانه‌های اجتماعی این سوال را دارند.
از اینستاگرام به عنوان یک شانس برای پاسخ به این سوالات و نشان دادن یک مدل مو و یا محصول جدید به افراد خود استفاده کنید. این پست‌های آموزشی تنها یکی از راه‌هایی هستند که می‌توانید تجربه مشتریان خود را در هنگام استفاده از محصول خود بهبود بخشید. این به خودی خود می‌تواند یک پاسخ بسیار موثر باشد زمانی که شما- در مورد این که چه چیزی در اینستاگرام پست کنید- شروع به فکر کردن می کنید.

5- به پشت صحنه بروید
اگر شما یک کسب‌وکار را اداره می‌کنید، شما موظف به شرکت در اتفاقات مختلف هستید: از طریق آزمایش محصول و راه اندازی بازاریابی گرفته تا تجربیات مشتری . این که آیا شما یک مشتری با کسب‌وکار و یا یک ارایه‌دهنده خدمات_ B2B_هستید،
، احتمالاً شما هم دوست دارید سازماندهی رویدادهایی را کنید که مشتری ، صاحب کار و کارمندان را به طور یکسان درگیر می کند. این منابع محتوای فوق العاده ای را ایجاد می کنند که می توانید از آن برای استخدام طرفداران خود در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. به تمام روش‌های خلاقانه ای فکر کنید که می‌توانید بوسیله انها این رویدادها را تحت پوشش قرار دهید و با آن‌ها روبرو شوید.
در پشت صحنه نمایش , یک محصول یا یک اتفاق را نشان دهید. عکس را ویرایش کرده و یا صرفاً از کارمندان بخواهید که برای عکس ژست بگیرند. اگر ممکن است,دزدکی عکس بگیرید. دفترتان را به جای مرتب کردن به همان اندازه که همیشه عادی است نشان دهید. هدف شما در اینجا نشان دادن نگاهی گذرا به هوادارانتان.- راجع به آنچه در پشت آنها انجام می دهید- است. آن را طبیعی و صادقانه جلوه دهید زیرا این همان چیزی است که مشتریان در یک برند به بهترین شکل تحسین می کنند. 
اینها را درقسمت استوری( داستان) خود- در اینستگرام -قراردهید و بعد از اتمام استوری ، برای پست های محتوا, مجدداً مورد استفاده قرار دهید.
هرچه بیشتر طوفان-مغزی برپا کنید بیشتر متوجه می شوید که تعداد زیادی محتوا برای ارسال در اینستاگرام دارید.

6. ثبت تغییرات مختلف
با وجود فیلمبرداری و عکاسی در پایگاه خود ، اینستاگرام می‌تواند یک زمین برای پرورش انرژی خلاق باشد. پست های تجاری خود را تغییر ندهید. کاربران عاشق دیدن تصاویر و فیلم هایی هستند که حالت های مختلفی را ضبط می کنند. اگر این چیزی است که به آنها مربوط می شود ،شما اینجایید تا تحت‌تاثیر قرار بگیرید و در عوض به زودی شاهد افزایش خرید و فروش خواهید بود.
حالات و لحظه های مختلفی را از کارمندان یا مشتریان خود ضبط کرده و داستان محصولتان یا ارزش های تجاریتان را فاش کنید.
به طور مثال, زمانی که استارباکس مزه جدید نوشیدنی خود را- در روز عید- به راه انداخت, بعضی از کارمندان لباس هایی تازه با گوش‌های خرگوشی ‌پوشیدند. این نوع سرگرمی می‌تواند تعهدات پست و خرید و فروش برند شما افزایش دهد.

7. پروژه‌های خودتان را -در کنار محصولات و خدمات- خودتان بسازید
لگو بعنوان یک برند همیشه می‌خواست با کودکان ارتباط برقرار کند تا محصولات جدیدی با لگو بسازند.آن‌ها کودکان را دعوت کردند و اجازه دادند کودکان هر چه در ذهن داشتند با ارائه و خلق محصولات ازاد کنند . پروژه های خودتان( که خودتان می‌توانید انجام دهید) این توانایی را دارند که با مخاطبان همیشه کنجکاو ارتباط برقرار کنند . کشف کنید که چگونه محصولات شما می‌توانند توسط یکی از مخاطبان خودتان استفاده شوند و اگر تطابقی پیدا کردید ، یک پروژه_مشابه_ در اینستاگرام ایجاد کنید.
همچنین می‌توانید از پست‌هایی که در انها مخاطبینتان شمارا تگ کرده‌اند استفاده کنید . مردم عاشق اینند که آثار خود را در رسانه های اجتمایی به نمایش بگذارند و حتی بیش تر عشق می کنند وقتی برندی که دنبال می کنند متوجه تلاشهایشان بشود. این تکنیک راهی خوب برای تسخیر تخیل آدمی است . این نتیجه به خودی خود از پاسخ به این سوال طفره می رود – چه چیزی در اینستاگرام پست شود .

مشتریان ما در اینستاگرام دنبال چه چیزی هستند؟

8.از لوازم عکاسی در پست‌ها استفاده کند
از ریسندگان معتبر گرفته تاپوکِمون گو از نظر ما جالب است که چگونه پست های اینستاگرامی یک مارک با جدیدترین روندهایی که به افراد مربوط می شوند می توانند باعث افزایش اشتغال در پست ها شوند. اینستاگرام هنوز یک پناهگاه امن برای مشاغلی است که نمی خواهند مبلغی بپردازند ،- مانند سایر بازیگران بزرگ ، دیده می شوند.- در تجربه خود ما ، پست های ارگانیک اینستاگرام معمولاً 3 برابر بیشتر از سایر کانال های رسانه های اجتماعی سرگرم کننده هستند.
به عنوان مثال یک مغازه شیرینی‌فروشی در منهتن که بصورت اینترنتی کار می کند تصاویر کارمندانش را به صورت شخصیت های پوکِمون گو{نام یک بازی‌ ویدیویی} درست کرد  این نه تنها ایده ای هوشمندانه برای مخاطب نوستالژیک بود ، بلکه راهی عالی برای پیگیری الگو فعلی آنها در زمینه ارائه برندهای تجاری بود.

9. تبلیغات هایی در اینستاگرام که مشتریان شما می خواهند ببینند
یک مطالعه جدید در رابطه با اینستاگرام نشان داده که استفاده از تصاویر رنگی در محتوای شما ، تمایل مردم را به مشارکت بیش از 65 افزایش می دهد. حتی اگر از راهکار های مخصوص تبلیغات در اینستاگرام استفاده می‌کنید ، مطمئن شوید که نه تنها ازهدف مخاطب مورد نظر بلکه گرافیکی که در پست های خود استفاده می کنید اگاهید, از اراستن تا رنگها در درجه اول، هنگام تصمیم‌گیری در مورد این که چه چیزی در اینستاگرام پست کنید و چه چیزی را نباید در اینستاگرام پست کنید، یک قانون کلی{ قانونی که همیشه رعایتش میکنیم }بسازید.
شما نمی توانید با تصویری که برند تان راخوبی به نشان نداده کنار بیایید دوم، از تماس‌های مرتبط با پست‌های خود استفاده کنید.لازم نیست برای هر پست فراخوان عمل داشته باشید(از تماس های مربوطه استفاده کنید). اما اگر می‌خواهید ارتباط برقرار کنید و با مخاطبین خود مکالمه داشته باشید , توصیه می‌شود . هم چنین شما می‌توانید تعداد پست‌ها را در اینستاگرام افزایش دهید, که ویژگی‌های مختلفی از تماس را نشان می‌دهد . می‌توانید یک گپ رایگان با تیم خود درباره نحوه رشد کسب‌وکار تان با استفاده از تاکتیک‌های اورگانیک اینستاگرام برنامه‌ریزی کنید .

10. استفاده از هشتگ های محبوب
هشتگ هنوز هم یکی از رایج‌ترین شکل های تگ کردن است که برای افراد و تیم‌های کسب‌وکار در پست های اینستاگرام استفاده می شود. قدرت این تگ ها(برچسب ها)در کلمات کلیدی پست ها بسیار ارزشمند است و به نمایانگر شدن پست های شما در حلقه های روند( مد روز) کمک می کند. یک جنبه مهم از پست‌های نوشتاری برای کسب‌وکار شما باید شامل تحقیق در مورد هشتگ های جذاب باشد که مخاطب مورد نظر شما آن را دنبال می کند.
سپس آن هشتگ هارا به عنوان کلمات کلیدی در پست‌ها بکار ببرید . برای مثال زمانی که تاکو بل (یکی از رستوران های فست فود زنجیره ای در آمریکا) یک منوی ? دلاری را راه‌اندازی می‌کرد، آن‌ها از یک هشتگ پرمخاطب استفاده کردند که توسط مخاطبان مورد نظر انها فالو شده بود #صبحانه.
هشتگ ها همچنین به طور قدرتمندانه توسط جنبش های اجتماعی مانند- #من هم همینطورو #زمان به پایان رسیده- اخیر مورد استفاده قرار گرفته اند.

11. با دیگران همکاری و گفتگو کنید
اگر کاسب جدیدی هستید که تازه کار را شروع کرده اید یا واقعاً نمی دانید چه چیزی را در اینستاگرام پست کنید ،شما قطعاً می‌خواهید چیزی فراتر -از آنچه که سایر برندها انجام می‌دهند -باشید. مهمه که درک کنید چرا برای شروع به یک استراتژی(راهکار) اجتماعی نیاز دارید. هر کسب‌وکاری منحصر به فرد است ، با یک مجموعه منحصر به فرد از مشتریان و شناسه‌های لازم . نقاط قوت خود را تقویت کنید و در عین حال کمی تفریح کنید ..
هم‌کاری و هشتگ زدن یک راه عالی دیگه برای مشارکت با مخاطبین موردنظر است .این راهی برای به دست آوردن پروفایل ‌های موجود است که قوی هستند و در نهایت می‌تواند باعث افزایش بازدید شما شود وهمینطور در دستیابی به بازاریابی محلی نیز به شما کمک خواهد کرد.
برای مثال، هنگامی که نایک در حال راه‌اندازی طیف جدیدی از کفش‌های ورزشی نوجوان بود، آن‌ها برای اولین بار آن‌ها را در اینستاگرام خود پست کرد و هنرمندان نوجوان مشهور را تگ کرد و از آن‌ها نظرشان را پرسید،
این یک راه عالی برای استفاده ازپروفایل های قبلاً تاسیس شده است اما مطمئن شوید که در حد امکان مرتبط باشد و محتوای شما به اندازه کافی جالب باشد که آنها بتوانند با شماارتباط برقرار کنند.

12. هدایا و مسابقات
یک تاکتیک موثر دیگر، این است که شروع کنید به فکر کردن درباره اینکه چه چیزی در اینستاگرام پست کنید تا شرایط رقابت کردن و هدیه گرفتن را برای مشتریانتان محیا سازد. به تمام راه‌هایی که مشتریاننتان می‌توانند از طریق انها درگیریک رقابت اینستگرامی شوند فکر کنید که پیشنهاد هدیه در ازای پست کردن عکس های جالب می دهد.نمونه‌های زیادی از برندها هستند که این کار را انجام می‌دهند. آنها با موفقیت مخاطبان مورد نظر خود را با کسب و کار خود در اینستاگرام سرگرم می کنند. دقیقاً مثل اینکه چگونه یک مارک کوکی تصمیم به جذب کاربر گرفت تا از برندش استفاده کنند ومیزان آگاهی از برندش را از طریق یک مسابقه- که جایزه ی ان یک پیراهن رایگان از طریق مسابقه بود،- افزایش دهد.

13.ویدیوهای زنده
اینستگرام توانایی ساخت ویدئوی زنده را در خود دارد ‌که به کاربران اجازه می‌دهد تا در طول روز ویدئوهای زنده ای از فعالیت خود به اشتراک بگذارند .این می‌تواند توسط برندها برای صحبت در مورد حوادث و راه‌اندازی استفاده شود. در سال 2019، تحقیقات نشان می‌دهند که 65 درصد از مصرف کنندگان احتمالاً پس از دیدن یک ویدیو زنده، یک بلیط کنسرت می‌خرند و 70 درصد ترجیح می‌دهند فیلم را تماشا کنند،برای مثال در مقابل خواندن یک پست بلاگ این آمار را نمی‌توان نادیده گرفت و نشان داد که فیلم‌های زنده باید قطعاً در انبار محتوای اینستاگرام شما گنجانده شوند.

14. بازاریابی آنفلوانزا
این بیشتر پیش می اید که مشتریان شما از نظر اجتماعی تحت‌تاثیر قرار بگیرند ، و یا حتی یک هم‌کار اینستاگرام را بپرستند – ما در مورد افراد مشهور و ستاره‌های فیلم صحبت نمی‌کنیم -. آن‌ها را به شرکت‌های بزرگ مانند نایک و پایتخت واگذار می‌کنیم . تعدادی از مردم عادی مثل ما هستند که یک گروه قوی را در ارتباط با رسانه‌های اجتماعی به وسیله محتوای سرگرم‌کننده، جالب، و با کیفیت به وجود آورده‌اند. این نمونه های کم را می‌توان بعد از یک تحقیق کوچک پیدا کرد.
همیشه ایده خوبی است که با آن‌ها شریک شوید تا در مورد محصولات خود از طریق یک عضو قابل‌اعتماد از مخاطبین هدف خود صحبت کنید. شانس آن‌ها در مورد محصول شما بیشتر از زمانی است که شما در مجموعه تنظیمات خود پست می‌کنید. و این می‌تواند یک تاکتیک خوب برای شما باشد

15. فضای شادی جشن‌های تعطیلات ملی را گسترش دهید 
چه روز شکرگزاری یا روز سنت پاتریک همه عاشق برندی هستند که تعطیلات مورد علاقه انهارا به همراه آنها جشن می گیرد .به عنوان یک کاسب(صاحب کسب و کار) می توانید به راحتی از این جشن های سالانه برای تجارت‌های کوچک بصورت آنلاین استفاده کنید . در مورد تبلیغات ویژه ای پست بگذارید که کسب و کار شما شما ممکن است در این روزها میزبان باشد و یا فقط روز را با طرفداران خود از طریق محتوای داغ جشن بگیرید .

ارتباط با مشتریانتان در این جشن های معمولی یک ترفند مؤثر است که می توانید از ان در اینستاگرام به عنوان پست استفاده کنید..

ما امیدواریم توصیه های ما در مورد “چه چیزی را در اینستاگرام پست کنیم“برایتان مفید بوده باشد استفاده از این روشها باعث می شود برند و استراتژی{راهکار}محتوا شما افزایش یابد تا نتایج بهتری را ببینید. کارمندان ما همیشه حاضرند در مورد آینده شغلی شما در اینستاگرام بحث کنند. وقت بگذارید تا با ما صحبت کنید و یاد بگیرید که شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی ما چگونه می تواند به رشد چشم چشمگیر برند شما دررقابت دیجیتال امروز کمک کند

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)
اینو فراموش نکن بخونی
اینترنت و سرمایه‌ی اجتماعی