مدت زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه

کالاهایی که اطلاعات محور نیستند

این ها کالاهای فیزیکی مثل لباس، ساعت مچی، مکمل‌های سلامتی و از این قبیل هستند . در اینجا عکس های بسیار باکیفیت کلید کار است و شاید مجبور شوید عکاس حرفه‌ای برای تولید این عکس‌ها را استخدام کنید . برای کالاهای پوشیدنی اضافه کردن عامل انسانی به تبلیغ (شخصی که پیراهن را پوشیده باشد ، مچ دستی که دستبند دور آن بسته شده باشد و.. ) در مقیاس با عکسی که آیتم را به تنهایی نشان می‌دهد تعامل آن بالاتر (و تبدیل های بالاتری به فروش ) را باعث می شود .

 بهتر است حداقل واژه روی عکس ها قرار بگیرد . در بعضی مواقع جمله ها و کلمه های بیش از حد روی عکس گذاشته می‌شود آن را برای بیننده اینستاگرام تحمل ناپذیر می‌کند. این را در تعامل کمتر فالوئرها با عکس‌هایی از من که متن های سنگین داشتم متوجه شدم . یادتان باشد شما در بهترین حالت فقط یک ثانیه وقت دارید که توجه مخاطبان اینستاگرام را جلب کنید .

با تبلیغ زرق و برق دار پر شده از متن خسته شان نکنید . مثلا توجه کردم که عبارت های کوتاه و موثر انگیزشی تعامل را بیشتر می کند. البته این به سبک صفحه اینستاگرام بستگی دارد . چون بعضی از صفحات ها برای این عبارت ها مناسب نیستند. بعضی از آگهی های موفقی که در اینستاگرام دیده می شوند ، از فونت های ضخیم فراوان به انجام دادن یک اقدام استفاده کردند. عکس ها را با فراخوان به انجام دادن یک اقدام به صورت ضخیم طراحی کنید و عکس هایی را با فراخوان به انجام دادن یک اقدام به صورت ظریف طراحی  و امتحان کنید تا متوجه شوید کدامشان بهترین تبدیل و نتیجه را دارد .

قرار است محیط طبیعی در عکس بسازید، ولی نه به قیمت ناتوان شدن فالوئر ها در رمزگشایی از پیام تان یا دور کردن توجه از کالایی که می خواهید بفروشید . شما ترکیب سالم از طبیعی بودن و بازاریابی را در عکستان می‌خواهید. معمولاً دیده ام که گذاشتن مطالب بیش از حد روی شاتوت یا تبلیغ، از نظر لایک شدن ،نظر دادن و انجام فروش به تعامل پایینی منتهی می شود. این خریدار احتمالی را می پراند و شما را از هدف کلی تان ( فروش کالا) دور می کند .

نه متن بیش از حد روی عکس بگذارید نه آنقدر ویرایش گرافیکی اش کنید که پیام اصلی در آن مدفون شود

ترفند ماهرانه

محصول را از زوایای مختلف به نمایش بگذارید . حتی می توانید چند پیام را در یک قاب ترکیب کنید . بعضی از موفق ترین عکس ها در جایگاه های مد و زیبایی این تکنیک را برای تعامل بهتر و تبدیل شدن بیشتر در صفحه فروشان  به کار برده اند . ویژگی تقریبا جدید اینستاگرام که به شما امکان آپلود چند تصویر را روی پست می دهد ، به خریداران بالقوه گزینه‌های زیادی می دهد که آنها را به خرید محصولتان ترغیب می کند .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)
اینو فراموش نکن بخونی
تفاوت نویسنده با کپی رایتر در چیست ؟