ساخت تیزر در مشهد،ساخت موشن گرافیک در مشهد

امروزه محتوای ویدئو نقش به سزایی در رساندن پیام شما به مخاطبین و تاثیر زیادی در کمپین های تبلیغاتی ایفا می کند ، محتوا ویدئویی قابلیت انتشار در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های اشتراک ویدئو را دارد . گاهی اوقات یک دقیقه ویدئو یا کلیپ می تواند مفاهیم مهمی از کسب و کار شما را به مخاطب انتقال دهد و کار ده صفحه متن و مقاله را انجام دهد . ضمین اینکه گوگل نیز توجه ویژه ای به پیج های دارای ویدئو و کلیپ می کند .

ساخت تیزر در مشهد و ساخت موشن گرافیک در مشهد توسط آرت دیزاین می تواند برای کسب و کار شما راهگشا باشد و در فروش برند سازی شما نقش مهمی را ایفا کند .

ساخت تیزر در مشهد،ساخت موشن گرافیک در مشهد

ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک چگونه است ؟

ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک یا تصاویر متحرک برای انتقال پیام به مخاطب در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. در عرصه های مجازی و صنعت دیجیتال، تولید محتواهای ویدیویی، تصویری و صوتی تاثیر بیشتری بر مخاطب می گذارد. موشن گرافیک نیز در این زمینه یکی از بهترین روش های جذب مخاطب محسوب می شود. ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک مراحل دقیق و پیچیده ای دارد که برای داشتن عملکرد حرفه ای در این عرصه باید به این مراحل دقت کافی داشته باشید.

داشتن برخی خصوصیات به سازندگان این تصاویر متحرک کمک می کند، این افراد باید حتماً از خلاقیت بالایی برخوردار باشند و به چند نرم افزار کاربردی در این زمینه تسلط داشته باشند. به این ترتیب بهتر می توانند، خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک را به مشتریان ارائه دهند. شما می توانید، از خدمات آن ها در راستای ساخت بهترین محتواهای تصویری استفاده کنید.

در یک موشن گرافیک استاندارد، آموزش های خاصی به مخاطبین داده می شود؛ توضیحاتی پیرامون کاربرد برخی محصولات، خدمات و… نیز در هر یک از این تصاویر متحرک هویدا است. به این ترتیب ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک بیشترین بازدهی را در کسب و کار شما بر جای می گذارد.

تعرفه ساخت موشن گرافیک

 

ابتدایی ترین مرحله ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک چیست ؟

ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک در وهله اول نیاز به کمی تحقیق و بررسی دارد. برای آماده سازی این طرح ها باید از چند سوال ساده شروع کنید. برای ساخت موشن گرافیک ابتدا یک متن خام آماده کنید و در این متن به برخی از سوالات ذهنی خود پیرامون ارائه یک طرح خوب پاسخ دهید.

در نظر داشته باشید که هر موشن گرافیک و یا تصویر متحرک بسیار کوتاه است و زمان آن نهایتا به 30 ثانیه می رسد. بنابراین خلاصه کردن طرح اولیه یک اصلی اساسی است و باید آن را در ابتدای کار خود مد نظر قرار دهید. طرح شما باید شفافیت لازم را برای ارائه در یک بازه زمانی محدود را داشته باشد، به این ترتیب بهتر می تواند، هدف خود را به مخاطب برساند.

برای ساخت این تصاویر به مخاطبین خود نیز دقت داشته باشید و بر این اساس داستان طرح خود را تکمیل کنید. در نظر گرفتن این که مخاطبین شما در چه رده سنی هستند، جنسیت آن ها چیست و… کمک شایانی در ارائه یک طرح ناب خواهد کرد. در نظر داشته باشید که هدف شما از ساخت موشن گرافیک انتقال چه احساساتی است و په پیام هایی را در قالب این تصاویر ارجاع می دهید.

نقش Straight Ahead and Pose To Pose در ساخت موشن گرافیک چیست ؟

ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک با استفاده از قابلیت های به روز و جدید در این عرصه همراه می شود و به این ترتیب بهترین و باکیفیت ترین تصاویر متحرک تولید خواهند شد. یکی از مهمترین برنامه هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند پوز تو پوز و یا سیستم فریم به فریم است. در این برنامه شما ابتدا از فریم اول آغاز می کنید و سپس به فریم دوم می روید و سپس وارد فریم سوم خواهید شد. این روش برای ساخت انیمیشن هایی با موضوع آب پاشیدن و یا شعله ور شدن آتش به کار می رود.

استفاده از Follow Through and Overlapping Action در ساخت موشن گرافیک چگونه است ؟

ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک از طریق این قابلیت بسیار ساده انجام می گیرد. هر یک از این برنامه ها برای ساخت موشن گرافیک های خاصی به کار می روند و فرایند ساخت برخی از این تصاویر را ساده تر می کنند. با استفاده از این روش، قابلیت پرواز برای برخی تصاویر ایجاد می شود، تکان دادن دم یک حیوان نشان داده می شود و بسیاری از قابلیت ها فعال می گردد. استفاده از آن برای ساخت برخی انیمیشن های طبیعی کارایی دارد.

نکات مهم ساخت موشن گرافیک چیست ؟

تا به این جا با برخی از تکنیک های حرفه ای ساخت موشن گرافیک آشنا شدید. این فرایند بسیار ساده به نظر می آید، اما در نظر گرفتن برخی نکات و قوانین برای افزایش بازدهی تصاویر شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید، هر یک از این تصاویر را به صورت حرفه و تخصصی بر اساس نوع سفارشات ارائه شده تولید کنید. به شرط آن که سه اصل زیر را در حین ساخت موشن گرافیک در نظر بگیرید:

  • در ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک به الهام بخشی تصاویر دقت داشته باشید. در این زمینه به تصویری بیندیشید که ایده ای را در شما خلق کند، به این ترتیب بهتر می توانید، به اشیا جان ببخشید و حرکت را در تصاویر ساده به وجود آورید.
  • ابزارها در ساخت موشن گرافیک نقش اساسی دارند. برای استفاده از ابزارهای گوناگون در این زمینه باید کمی تمرین و تکرار داشته باشید تا برای استفاده از آن ها تسلط کافی به دست آورید. در نظر داشته باشید که چندان اهمیت ندارد که از کدام ابزار استفاده می کنید، مهم این است که چگونه آن را به کار می برید.
  • یادگیری در زمینه ساخت موشن گرافیک، حرف اول را می زند؛ در صورتی که مهارت کافی برای فعالیت در این عرصه را نداشته باشید، خیلی زود کنار زده می شوید و بهترین موقعیت های کاری را از دست می دهید. به همین سبب باید با مطالعه در سیستم گوگل و خواندن کتاب های متعدد، مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید تا ساخت موشن گرافیک را به گونه ای حرفه ای تر انجام دهید.

جنبه های ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک کدام است ؟

برای ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک باید برخی از جنبه های استفاده از این تصاویر بررسی شود. شما می توانید، در این خصوص از یک محتوای متنی متحرک نیز استفاده کنید. به این ترتیب پیام های خود را بهتر به مخاطبین انتقال می دهید. به علاوه در آماده سازی و ساخت موشن گرافیک در موقعیت هایی مانند نمایش تجاری استفاده از این متون تولید شده تاثیر گذاری بیشتری بر جای می گذارد و شما را به نتیجه دلخواه می رساند. شما می توانید، از داستان سرایی نیز در این زمینه استفاده کنید.

استفاده از صداگذاری ساخت موشن گرافیک نیز یک راهکار بسیار مطلوب برای بهبود بازدهی این تصاویر به شمار می رود. شما می توانید، با استفاده از افکت های صدا، موسیقی و…. استفاده کنید. برخی از طراحان موشن گرافیک در همان ابتدا از تصاویر مصور استفاده می کنند و در پس زمینه این تصاویر صداهایی را نیز پخش می کنند که در ارائه بهتر مفهوم تصویر تاثیر گذار می باشند و یا جذابیت محتوای گرافیکی را افزایش می دهند.

افکت هایی از شخصیت های کارتونی، صداهای ضبط شده توسط صدا پیشه ها و… هر یک می توانند در ساخت موشن گرافیک استاندارد شما مورد استفاده قرار بگیرند و کیفیت کار شما را افزایش دهند. در این زمینه یافتن صدای برند شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بهتر است که از صدایی استفاده کنید که مخصوص برند و نام تجاری شما باشد تا بهتر در ذهن مخاطبین نقش ببندد.

ساخت استوری بورد در پروسه تولید موشن گرافیک 

ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک با آماده سازی یک استوری بورد استاندارد و اصولی تکمیل می شود. با استفاده از این قابلیت پروسه ساخت این تصاویر متحرک نیز بهتر و تخصصی تر انجام می گیرد. در این مرحله شما تصاویر مورد نیاز را طراحی کرده و مشخص می کنید و نوبت به صداهای مربوط به متن تصویر شما می رسد. در این بخش به چهار چوب سبک تصاویر متحرک شما نیز توجه می شود و بر این اساس طراحی های مورد نظر اعمال می شوند.

 در این مرحله یک سبک کلی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک از نظر طراحی متن، طراحی تصاویر و موزیک مورد نظر و…. تعیین می شود و پس از آن کلیه مراحل تولید و ساخت موشن گرافیک بر این اساس پیش می روند. سپس ایده های طراحی جدیدی ایجاد می شوند و بر مبنای آن ها پروژه طراحی تکمیل خواهد شد.

ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک در مرحله سوم به تبدیل استوری بوردها به طرح انجام می شود. کلیه رنگ ها، مدل ها و کلیه نکات تصویری طرح اولیه بررسی شده و یک طرح ایده آل ایجاد خواهد شد. سپس در صورت نیاز طرح های نهایی به انیمیشن تبدیل می شوند.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک چیست ؟

همه می دانیم که ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک تاثیر شگفت انگیزی در عرصه بازاریابی و فروش بر جای می گذارد. اما دلایل بسیاری برای تاثیر گذاری این تصاویر در پیشرفت شما وجود دارند که در این بخش به بررسی آن ها می پردازیم. برخی از مهمترین مزیت های استفاده از این طرح های گرافیکی به شرح زیر می باشند.

ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک برای ارائه مفاهیم

یکی از مهمترین مزایای استفاده از تصاویر متحرک، انتقال مفاهیمی است که در حالت عادی ساعت ها زمان می برد تا آن ها را به مخاطبین انتقال دهید. این تصاویر ایده های پیچیده کارفرمایان را به زبان ساده و قابل فهم ارائه می دهد. این تصاویر در زمان بسیار کوتاهی پردازش می شوند و به همین خاطر نیز تاثیر گذاری آن ها بسیار بالاتر است.

تاثیر گذاری در کوتاه ترین زمان

یکی دیگر از مزایای استفاده از این تصاویر، تاثیر گذاری سریع و ساده آن ها است. بر اساس آمار به دست آمده از عرصه های تبلیغاتی ویدیوهای کمتر از دو دقیقه تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطبین دارند. به همین خاطر این تصاویر متحرک در مدت بسیار کوتاهی مخاطب را درگیر کرده و مطالب مورد نظر را انتقال می دهد. ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک برای درک بهتر مطالب آموزشی نیز موثر واقع می شود. شما می توانید، در کلاس های درس خود نیز از این تصاویر استفاده کنید. به این ترتیب بازاریابی و تبلیغات شما در مدت زمان کوتاه تری بازدهی خواهد داشت.

برقراری ارتباط عاطفی تصاویر متحرک

ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک بین بیننده محصول و ارائه دهنده آن ارتباط برقرار می کند. به این ترتیب مخاطب بهتر می تواند، مفاهیم هر تصویر را درک کند. این تصاویر بخشی از تخیل و سرگرمی را با هم ترکیب کرده و به این ترتیب یک تصویر باکیفیت از مطالب مورد نظر شما ارائه می دهد. حتی مشاهده اعداد و ارقام نیز با استفاده از این تصاویر بسیار جذاب تر خواهد بود.

مزیت ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک چیست ؟

این تصاویر برند مورد نظر شما را به خوبی معرفی می کنند. هر گونه آمار پیچیده ای با استفاده از این آمار و ارقام، به سادگی ارائه می شوند و مخاطب اهمیت استفاده از خدمات شما را بهتر درک می کند. آمار و اطلاعات اخیر ثابت کرده اند که محتواهای تصویری تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطبین بر جای می گذارد. این مسئله به برند کمک می کند که بیشتر بدرخشد.

در نظر گرفتن زمان بندی در ساخت تیزر تبلیغاتی با موشن گرافیک چگونه است ؟

یک مسئله مهم در زمینه ساخت و تولید موشن گرافیک، تعداد فریم هایی است که در یک حرکت مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از حرکت های تصویر مورد نظر شما در زمان به خصوصی انجام خواهد شد. به این ترتیب در نظر گرفتن زمان بندی مورد نظر در موشن گرافیک بسیار اهمیت دارد و یکی از اصول حرفه ای کار محسوب می شود.

هر چقدر حرکت مورد نظر شما کندتر باشد، فریم ها با فاصله بیشتری از هم قرار می گیرند. هر چقدر هم حرکت ها سریع تر انجام شوند، فریم ها به هم نزدیک تر هستند. در ساخت یک انیمیشن مناسب نیز باید به زمان بندی کار خود توجه داشته باشید. برای ساخت انیمیشن از ایده های مختلف موجود الهام بگیرید. قبل از این که تصمیم بگیرید، طرح و ایده نهایی تصویر شما چیست، این تصاویر به هر شکل و مدلی قابل تبدیل خواهند بود.

شما می توانید، برای شکل ظاهری هر یک از این تصاویر از خلاقیت خود بهره بگیرید. شما می توانید، برای خلق هر کاراکتر از اینترنت نیز بهره بگیرید و برخی از ایده ها را از این فضا به دست آورید. بهتر است در این مرحله به طرح های پیچیده فکر نکنید. طرح ها و محتواهای خیلی پیچیده، پیام شما را به خوبی منتقل نمی کنند. وقتی ایده های شما کامل شدند، نوبت به طراحی کاراکتر اصلی فیلم است. با استفاده از نرم افزارهای کاربردی و تکنیک های موجود در این زمینه، طراحی این کاراکترها چندان کار پیچیده ای نخواهد بود.

جمع بندی

بسیاری از بازاریابان و صاحبین کسب و کارها از فضاهای اجتماعی برای ارائه خدمات خود بهره می برند. در این فضاها استفاده از انواع محتواهای تصویری و موشن گرافیک از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. آرت دیزاین برای شما تیزر های حرفه ای می سازد .