در حالی که SEO یک مسیر بزرگ ترافیک به وب سایت شما است، بسیاری از افراد فعالیت های سئو بروی محتوا وب سایتشان را بیش از حد انجام می دهند و  این کار باعث می شود تا موتورهای جست و جو نتوانند رتبه بندی ارکانیگ از وب سایت را به وجود آورند .

کارهایی که مانع از رتبه بندی ارگانیک محتوی وب سایت ما می شود :

  • اضافه کردن کلمات کلیدی به هر قیمتی به جملات محتوا
  • ساختن  لینک های کم کیفیت برای فریب دادن گوگل برای القا ارزشمندی محتوا

هر قطعه ای از محتوا که شما به اشتراک می گذارید باید برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد، اما اولویت اصلی باید بر اساس محتوای شخصی شما باشد.

همیشه به یاد داشته باشید که اگر محتوا شما برای  برای مخاطبان ارزشمند نیست، برای موتورهای جستجو هم ارزشمند نیست اگر در غیر این صورت بیاندیشید اشتباه کرده اید .

موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند تا بدانند که یک مدیر وب سایت چه زمانی تلاش می کند محتوای خود را به سایت های خوب با رتبه بندی بالاتر ارتقاء دهد .

اگر شما احساس می کنید این موقعیتی نیست که می خواهید در آن باشد. در عوض، باید اجازه دهید که SEO به عنوان یک دستیار در کنار شما باشد و تمرکز بیشتر بروی کاربران وب سایت شما باشد که قرار است چه تجربه ای ازکار کردن در وب سایت شما کسب کنند .

در حال حاضر اگر خطا را کشف کرده اید، باید قادر به بازگرداندن و تغییر استراتژی خود باشید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ مشکلی در آینده وجود ندارد.