اغلب کسب و کارهای کوچک با بودجه‌های محدود بازاریابی, کار می‌کنند . این به این معنی است که آن‌ها باید از هر چیزی که در اختیار دارند استفاده کنند تا بیشترین بهره را از بازاریابی شان ببرند.تا درآمد شان را در طول زمان افزایش دهند .وقتی بحث افزایش درآمد می‌شود ، تمام تاکتیک‌های بازاریابی با هم یکسان نیستند . استراتژی‌های پیشرفته بازاریابی دیجیتال که توسط افراد حرفه‌ای در سراسر صنعت به کار گرفته می‌شوند ، برای کمک به کسب و کارها موثر هستند .

مهم است که توجه داشته باشید که تاکتیک های به ظاهر بی پایان و بی نظیری در بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می‌توانید از آن برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید. اما برای این پست، ما تصمیم گرفته‌ایم  روی برخی تاکتیک هایی که بازاریابان حرفه ای برای کمک به کسب و کارهای کوچک در افزایش درآمد استفاده می کنند،  متمرکز شویم  اینها استراتژی های متمرکز و پیشرفته تری هستند اما این به این معنی نیست که این ها تنها تاکتیک هایی هستند که شما می‌توانید برای  بالا بردن فروش خود در طول زمان از آنها استفاده کنید.

خوب، بیایید شروع کنیم …

روش های اثبات شده(موثر) در مورد چگونگی افزایش درآمد برای تجارت{کسب و کار} شما:

  1. بهینه سازی وب سایت

چند وقت است که وب سایت فعلی خود را دارید ؟ زمانی که اولین بار سایت خود را ایجاد کردید ، احتمالا ً تلاش زیادی برای طراحی وب سایت تان کردید تا یک ترکیب‌بندی زیبا ایجاد کنید ، و یک طرح زیبا ، و یک نسخه کامل قرار داده‌اید . اما آخرین باری که تغییراتی در سایت شرکت خود انجام دادید,کی بود ؟

وب سایت شما چیزی است که به راحتی می توان آن را تنظیم و فراموش کرد. با این حال، مهم است که به طور مرتب سایت خود را به روز کنید و به صورت دوره ای آن را در سئو (نام سایت) جستجو کنید. به این دلیل است که روند کلمات کلیدی و بهترین شیوه های طراحی وب با گذشت زمان تغییر می کنند. و اگر می خواهید  در رقابت بمانید، باید مطمئن شوید که سایت شما به روزرسانی و بهینه سازی شده است.

بهینه سازی موتور جستجو یک دسته گسترده از بازاریابی دیجیتال است که می تواند تعدادی از تاکتیک های مختلف بازاریابی دیجیتال را از وبلاگ نویسی گرفته تا طراحی وب پوشش دهد. با این حال، ما قصد داریم در مورد چگونگی ایفای نقش سئو سایت در بهینه سازی محتوای وب سایت و اینکه چرا ضروری است در صورت افزایش درآمد، وب سایت تجاری خود را بهینه کنید، بحث کنیم.

آیا می دانید بیشتر تجربیات آنلاین توسط موتورهای جستجوئی مانند گوگل شروع می شود؟

طبق گفته گوگل، تقریباً هر تجربه آنلاین با یک جستجوی تحقیقی شروع می شود. اگر می خواهید در صفحه نتایج موتور جستجو قابل مشاهده باشید، باید مطمئن شوید که محتوای وب سایت شما برای جستجو بهینه شده است. این شامل تحقیق گسترده ای در مورد کلید واژه ها و توسعه محتوا است که بر کلمات کلیدی و عباراتی متمرکز می شود که مخاطب مورد نظرشما بیشتر از آن برای یافتن برندهایی مانند شما را استفاده می کند.

اگر از قبل یک وب سایت دارید، این احتمال وجود دارد که قبلاً برخی از این کارها را انجام داده باشید. شما ممکن است بر اساس آنچه پیدا کرده اید، برخی از تحقیقات اولیه درباره کلید واژه ها را انجام داده و صفحات وب سایتتان را توسعه داده باشید. با این حال، همه چیز با گذشت زمان تغییر می کند و اگر می خواهید در رقابت باشید، باید مطمئن شوید که به طور دوره ای محتوای سایت خود را به روز می کنید.

بهینه سازی سایت شامل تحقیقات در حال انجام کلمات کلیدی است که می تواند کمی مشکل ساز باشد. این چیزی بیش از ایجاد محتوا در پیرامون کلمات کلیدی و عباراتی است که فکر می کنید جستجوگرها برای یافتن شرکت شما, از آنها استفاده می کنند. همچنین اگر می خواهید موفق باشید،باید در جریان گزینه های مختلف- کلمات کلیدی– باشید و برای آن ها رقابت کنید .

کلمات کلیدی گسترده تمایل به سطح رقابت بالاتری نسبت به کلمات کلیدی  خاص یا طولانی دارند. به عنوان مثال، “چکمه های سواری”از رقابت بالاتری نسبت به چیزی خاصی مانند”چکمه های پیاده روی مردانه ضد آب سیاه”.برخوردار خواهد بود.  زمانی که تحقیق کلیدواژه خود را انجام می‌دهید, باید به رقابت برای هر کلمه کلیدی توجه داشته باشید و به دنبال کلمات کلیدی بگردید که به شما کمک ‌کند ترافیک خاص تر و مرتبط تری را هدف قرار دهید.

در این مورد شکی نیست. سئو نقش مهمی در کمک به برند شما در افزایش درآمد از طریق ترافیک وب سایت دارد. اگر می خواهید در بازار شلوغ دیجیتال, رقابت  کنید، باید به صورت دوره ای سایت خود را برای سئو حسابرسی کنید و محتوای خود را به روز کنید تا آنچه را که از طریق تحقیقات حسابرسی و کلمه کلیدی کشف می کنید، منعکس کند.

  1. (GMB)گوگل برای کسب و کار من

(GMB) یا گوگل برای کسب و کار من, یکی از قدرتمندترین ابزار هایی ست که متخصصان بازاریابی دیجیتال برای کمک به کسب و کار های کوچک, در زمینه افزایش درآمد, از آن استفاده می کنند. گوگل من, یک لیست از مشاغل( کسب و کارهای) آزاد است که وقتی خریداران محلی, مشاغل موجود در موتور جستجوی گوگل  یا  گوگل مپ{نقشه گوگل} را جستجو می کنند، در  گوگل ظاهر می شود.

دریافت صفحه کسب و کار شما آسان و رایگان است، بنابراین توصیه می شود صفحه خود را ثبت کنید. اگر هنوز در مورد آن تردید دارید ، اجازه دهید این آمار شما را متقاعد کند .

  • مشاغلی که در GMB ثبت نشده اند در مقایسه با افرادی که دارای صفحه هستند 24٪ درآمد کمتری دارند.
  •  گوگل هنگام رتبه بندی مشاغل محلی، به انتقادات آنلاین بطور جدی,توجه می کند.
  • مشاغل دارای صفحه ای که در اینجا ذکر شده اند، 35٪ درآمد بیشتری کسب می کنند.

اگر کسب و کار شما دارای یک فروشگاه محلی است و یا شرکت شما اغلب به ترافیک غذای محلی فروشگاه شما بستگی دارد ، پس گوگل کار من , بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کسب‌وکار کوچک شما به حساب می آید . زمانی که در بالاترین نتایج -جی ام بی- قرار می‌گیرید ، شانس برقراری ارتباط با مصرف کنندگان محلی که برای خرید از کسب‌وکار شما آماده هستند را افزایش می‌دهید .

مصرف کنندگان محلی از  گوگل برای یافتن و تحقیق  کسب و کار های کوچک  موجود در منطقه خود استفاده می کنند.

اگر می خواهید دید خود را برای مصرف کنندگان محلی در  گوگل تقویت کنید، باید لیست -جی ام بی- خود را بهینه کنید. در اینجا چند روش وجود دارد که  فقط  می توانید این کارها را انجام دهید:

همه چیز را پر کنید.

اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعاتی را که گوگل  از شما درخواست می کند، از جمله آدرس، ساعت ها و شماره تلفن خود را تکمیل کرده اید. اگر این ها را پر نکنید، شخص دیگری می تواند با دادن پیشنهاد ویرایش به گوگل, بجای شما اطلاعاتی وارد کند، بنابراین مهم است که شما از صحت این اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

پست های -جی ام بی-ایجاد کنید.

می توانید پست های -جی ام بی-ایجاد کنید، که به عنوان تبلیغات کوچک در لیست-گوگل برای کسب و کار من- شما ظاهر می شوند. از این پست ها استفاده کنید تا مصرف کنندگان از فروش ویژه، رویدادهای هیجان انگیز یا حتی پست های جدید وبلاگ و مطالب دیگری که ممکن است مفید یا مرتبط بدانند, مطلع شوند.

دکمه رزرو را درج کنید.

-جی ام بی- دارای ویژگی دکمه رزرو است که به شما امکان می دهد که بتوانید دکمه ای را در اختیار داشته باشید تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند, تا مستقیماً از طریق لیست -جی ام بی- خود یک قرار ملاقات را با شما رزرو کنند. با درج این دکمه، می توانید مطمئن شوید که لیست -جی ام بی- شما مملو از جمعیت است.

پیام رسانی را روشن کنید.

یک راه دیگر برای بهینه سازی نمایه شما این است که به مشتریان بالقوه اجازه دهید مستقیماً از لیست -جی ام بی-شما پیام دهند. این یک روش عالی برای تشویق ارتباطات و تماس مستقیم با لید ها و مشتریان از طریق موتور جستجو است.بررسی های -جی ام بی- خود را بهبود بخشید.

آیا می دانید که 97٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید، نظرات آنلاین را برای مشاغل محلی می خوانند؟

اگر می خواهید از مشخصات .جی ام بی- خود نهایت استفاده را ببرید، اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را تشویق  می کنید تا نسبت به  نظرات آنلاین- موربوط به تجارت کوچک شما- در  گوگل بی تفاوت باشند.

اگرچه لیست -جی ام بی-  شما رایگان است،اما برای بهینه سازی نمایه تان  لازم است کارهایی, انجام دهید. با بهینه سازی لیست-گوگل برای کسب و کار من-، می توانید شفافیت شما را در موتورهای جستجو؛ به ویژه برای مصرف کنندگان محلی بهبود بخشید. این امر به افزایش  ترافیک, در محل فروشگاه فیزیکی شما کمک می کند، که به نوبه خود درآمد شما را با گذشت زمان افزایش می دهد.

3.تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یکی دیگر از تاکتیک های پیشرفته بازاریابی دیجیتال است که متخصصان, از آن برای کمک به مشاغل کوچک برای افزایش  شفافیت آنلاین و افزایش درآمد استفاده می کنند. در هر ثانیه که می گذرد، بیش از 40،000 جستجوی تحقیقی در  گوگل تایپ می شود. کمپین های تبلیغاتی  گوگل, بهترین راه برای استفاده از این جمعیت بزرگ هستند ، زیرا برند شما را در مقابل مشتریان  قرار می‌دهند. به طور متوسط، این فعالیت‌ها باعث افزایش درآمد تا ۲ دلار ,به ازای هر  ۱ دلار،و دو برابر کردن سرمایه‌ شما می‌شوند!

توجه به این نکته مهم است که روش های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید از آنها  برای بهبود ترافیک جستجوی ارگانیک خود استفاده کنید. با این حال، سئو؛ مدت زمان زیادی طول می کشد تا جادوی خود را انجام دهد. در حالی که تبلیغات گوگل, می تواند با افزایش سریع  ترافیک در سایت شما، کمک کند. این بدان معنی است که برای بسیاری از کسب و کار های کوچک، تبلیغات گوگل به بخشی اساسی از استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال آنها تبدیل شده است.

از این آمار، مشخص است که چرا بسیاری از {کسب و کار های} کوچک به تبلیغات گوگل اعتماد می کنند تا با هدایت ترافیک بیشتری به  سایتشان؛به آنها کمک کند.حتی از طریق تبلیغات, گوگل هنوز هم قصد دارد مناسب ترین و مفیدترین نتایج جستجو را به کاربران خود ارائه دهد. این بدان معنی است که شما باید هنگام ایجاد تبلیغات  گوگل از بهترین شیوه ها استفاده کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای تبلیغاتی شما به کلمات کلیدی مورد نظر شما اختصاص دارد و اینکه هر تبلیغ, کاربران را به یک صفحه فرود مرتبط  با آن بفرستد. همه این عوامل در کیفیت تبلیغات شما تأثیر می گذارد.

نمره کیفی بر این پیشنهاد تاثیر می‌گذارد که شما باید برای تبلیغ خود هزینه کنید . هرچه امتیاز شما بالاتر باشد قیمت دهی پایین‌تر است . این امر برای شرکت‌های کوچک ضروری است تا مرتبط ‌ترین تبلیغات گوگل را ایجاد کنند . هرچه محتوای شما بیشتر باشد ، شما به طور بالقوه مجبور به پرداخت -هزینه ی- تبلیغات خود خواهید بود . علاوه بر این ، هرچه محتوای تبلیغی شما بیشتر باشد ، ترافیک بیشتری به سایت شما ارسال خواهد شد.

با هدایت ترافیک بیشتر به سایت خود، تبلیغات  گوگل به افزایش درآمد کسب و کار کوچک شما کمک می کند. نکته کلیدی برای بهره برداری بیشتر از بودجه تبلیغات گوگل  و افزایش بازده سرمایه گذاری، درک چگونگی عملکرد پلتفرم{سیستم عامل} تبلیغات گوگل و چگونگی استفاده از آن برای ایجاد تبلیغاتی که متغیر باشند.

شایان‌ ذکر است که  تبلیغات گوگل می تواند کمی پیچیده شود. این امر به ویژه در صورتی که با بودجه کمتری کار می کنید و سعی می کنید این بودجه را به مرور زمان به دست آورید، صدق می کند. مگر اینکه یک متخصص  تبلیغات گوگل در بین کارمندان خود داشته باشید، ممکن است در نظر بگیرید که با یک آژانس تبلیغاتی  -پی پی اس{تبلیغات کلیکی یاپرداخت به ازای هر کلیک}-کار کنید که می تواند به شما کمک کند از تبلیغات  گوگل خود نهایت استفاده را ببرید.

  1. پرورش ایمیل

اگرچه ممکن است شما با خدمات بازاریابی ایمیل آشنا باشید، پرورش ایمیل شامل استراتژی خاص خودش است. با ارسال ایمیل مناسب به مصرف کنندگان در زمان مناسب، می توانید برای تأسیس مشاغل خود به عنوان یک متخصص قابل اعتماد تلاش کنید و همزمان آنها را به بر داشتن گام بعدی در –قیف فروش– تشویق کنید. ساختن کمپین های پرورش ایمیل، یک تاکتیک خاص و متمرکز است که می تواند به شما در ایجاد روابط قوی تر با لید ها و مشتریان فعلی کمک کند.

ایده اصلی در زمینه پرورش ایمیل این است که شما بطور خودکار محتوای الکترونیکی مربوطه را بر اساس اقدامی که انجام می دهند، برای  لید هاو مشتریان ارسال می کنید. به عنوان مثال، بیایید بگوییم مشتری از یکی از رویدادهای شرکت شما بازدید می کند. آنها آدرس ایمیل خود را در این رویداد به شما می دهند. سپس ممکن است شما برای بازدید کنندگانی که به این رویداد  سر می زنند؛یک کمپین پرورشی ایجاد کنید.

در این کمپین، شما ممکن است محتوایی را ارائه می دهید که به پاسخگویی, به برخی از سؤالاتی که در این رویداد, بیشتر از همه پرسیده اند، کمک می کند. زمانی که مطالب مرتبط و مفیدی را در فعالیت‌های  پرورش ایمیل تان ارائه می دهید، در حال تلاش برای ایجاد ارتباط با این مشتریان احتمالی هستید. این پیام ها به شما کمک می کند تا در ذهن مشتریانی باشید که از قبل به برند شما علاقه نشان داده اند، در ذهن  شان ماندگار شوید. هر نامه الکترونیکی در کمپین پرورش نیز, به نزدیک‌تر شدن بیش تر و بیشتر مشتری کمک می‌کند.

نکته اصلی در مورد تأثیرگذاری ایمیل، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع اقدامات باعث ایجاد یک کارزار پرورش می شود. در نظر بگیرید که کدام اقدامات ممکن است نشانگر علاقه مندی بازدید کننده یا لید ها به برند شما باشد. این ممکن است به سادگی این باشد که آنها در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند یا نامحسوس تر, مانند بازدید کننده ای, چندین بار به صفحه قیمت گذاری شما نگاه کنند.

با این وجود ,یکی دیگر از عناصر مهم پرورش ایمیل، محتوایی است که در پیام ایمیل ارسال می کنید. هنگام انتخاب محتوای مناسب برای کمپین های پرورش ایمیل تان، به علایق مخاطبان و همچنین –اینکه آنها در-مرحله -سفر خریدار{روندی است که خریداران برای آگاهی یافتن، ارزش گذاری و خرید یک محصول یا خدمات تازه , طی می کنند}- هستند؛توجه کنید. اگر محتوایی در دسترس ندارید که از آن در کمپین پرورش استفاده کیند، ممکن است مجبور شوید محتوای جدیدی تهیه کنید.