اینستاگرام در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین سیستم عامل (پلتفرم) های رسانه های اجتماعی در شبکه جهانی است. استراتژی بازاریابی اینستاگرام ابزاری ضروری برای بازاریابی کسب و کاری هایی ست که می خواهند از بازاریابی رسانه های اجتماعی خود نهایت استفاده را ببرند. چرا که نه؟

طبق آمار ، این اپلیکیشن محبوب اشتراک گذاری اجتماعی ,ماهیانه دارای 1 میلیارد کاربر فعال است، تعدادی که همچنان در حال رشد است. بنابراین اگر برند شما پروفایل تجاری در اینستاگرام ندارد (در حال حاضر 25 میلیون پروفایل تجاری وجود دارند)، مطمئناً فرصت پول درآوردن را از دست دادید.

بهترين استراتژی بازاريابی اينستاگرام

افزودن یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام به سبد خرید بازاریابی دیجیتال خود نیازی به فکر کردن ندارد. از آنجا که امروزه برند ها می خواهند در معرض دید و دسترسی عموم  قرار بگیرند  و با داشتن یک استراتژی مناسب برای بازاریابی اینستاگرام، دستیابی به مخاطبان موردنظرتان و درگیر کردن آنها به طور منظم نباید دشوار باشد. ایده این است که نه تنها برند خود را بسازید بلکه با داشتن ارزش اجتماعی حقیقی کسب‌وکار بیشتری را ایحاد  کنید .

اگر به آمار مراجعه کنید، خواهید دید که بیش از 50% از کاربران اینستاگرام ملنیال‌ها (نسل هزاره) هستند. به عبارت دیگر، اینستاگرام توانسته است جمعیتی بسیار ارزشمند را بدست آورد که کسب و کار شما می تواند از ان نهایت بهره و استفاده را ببرد. به عنوان یک کاسب، شما به طور مستقیم به تعداد بیشتری از افرادی که مشتاق همکاری با برند های مناسب و خرید از آنها هستند، دسترسی دارید.

با این حال، برای به دست آوردن ارزش واقعی اینستاگرام، مهم است که روی ساختن یک پایه قوی تمرکز کنید. به عبارت دیگر، شما باید فراتر از یک کاربر متوسط در اینستاگرام -حضور داشته -باشید و مانند یک کاسب واقعی فکر کنید. اگر فکر می کنید ارسال عکس ها و تصاویر جذاب تمام کاری است که برای موفقیت در این سیستم عامل لازم است، دوباره فکر کنید. آنچه در نهایت شما را از رقابت متمایز می‌کند و همچنین به شما کمک می‌کند هویت برند خود را تقویت کنید, استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست. داشتن یک هدف به شما اجازه می‌دهد به مسیر درست برسید .

ایجاد استراتژی بازاریابی اینستاگرام با شناسایی مخاطبان مورد نظرتان شروع می شود و سپس به سمت سایر مراحل مانند ایجاد محتوا و درک نتایج می روید.  این فرایندی است که زمانی که شروع به اجرای آن می‌کنید اصلاح می‌شود .حالا بگذارید ما نگاهی به این بیندازیم که شما چطور می‌توانید استراتژی بازاریابی اینستاگرام بی‌عیب و نقصی را پیدا کنید و مطمئن شوید برند شما کارها را متفاوت از بقیه انجام می‌دهد . چون بعد از همه اینها ، این که رویکرد شما چقدر منحصر به فرد است ، بر نوع افرادی که شما جذب می‌کنید تاثیر می‌گذارد .

چگونه یک استراتژی بازاریابی قوی اینستاگرام ایجاد کنیم؟

1: هدف استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بدانید

بازاریابی اینستاگرام می تواند برای هر شغلی کارایی داشته باشد تا زمانی که اهداف آن مشخص باشد. درست است، برای اینکه از اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید، مهم است که ابتدا هدف اصلی خود را تعیین کنید.

دقیقا برای چه کاری می‌خواهید از اینستاگرام استفاده کنید؟یک پاسخ رایج برای این سوال این است: بازاریابی. اما این بسیار مبهم است

شما باید روی یک هدف خاص تمرکز کنید که می‌خواهید با کمک اینستاگرام به آن دست پیدا کنید. برند شما باید بیش‌ترین شفافیت را در مورد استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود داشته باشد. این امر نه تنها در مورد کسب وکار تازه در اینستاگرام بلکه در مورد برندهایی که مدت هاست از این سیستم عامل استفاده می کنند نیز صدق می کند. بنابراین قبل از این که وارد این کار بشوید و از اینستاگرام استفاده کنید تا کسب‌وکار خود را رشد دهید، از خودتان بپرسید …اینستاگرام چه تفاوتی -در برنامه بازاریابی کلی شما-در مقایسه با سایر شبکه های مجازی مانند  فیس بوک و توییتر، ایجاد خواهد کرد؟

  • آیا انتشار محتوای تصویری با بازاریابی آنلاین شما همسو است و آیا مطابق با تصویر برند شما مطابقت ندارد؟
  • آیا مخاطب موردنظر شما به طور فعال از اینستاگرام استفاده می کند؟
  • آیا کسب و کار شما شامل میلنیال ها{ نسل هزاره}که اکثر کاربران اینستاگرام را تشکیل می دهند است؟
  • آیا می خواهید از اینستاگرام فقط برای تبلیغ برند استفاده کنید یا همچنین می خواهید فروش بیشتری داشته باشید؟
  • آیا بازاریابی در اینستاگرام در مقایسه با سایر سیستم عامل های رسانه اجتماعی که از آنها استفاده می کنید، به خوبی پیش می رود؟

دلایل زیادی وجود دارند برای اینکه چرا از کسب و کار اینستاگرام استفاده کنیم اما دستور کاراصلی مشابه است ، استفاده از محتوای تصویری برای ارتباط با مخاطبان خود از یک یا چند طریق . چه با ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر و یا عکس‌های محصولات باشد ، همه چیز در مورد همسو کردن برند با محتوای تصویری است که شنوندگان تان  آن را جذاب می‌یابند .

برای مثال – طلسم و کولی- یک فروشگاه لباس آنلاین مدرن است که بعد از استفاده از اینستاگرام برای ارتباط با مخاطبان موردنظرخود محبوبیت کسب کرد . آن‌ها یک پروفایل اینستاگرام جذاب دارند که در آن آن‌ها لباس‌های زنانه زیادی موجود است.همچنین به نظر می‌رسد که با فالوران خود ارتباط صحیح و سالمی دارند . که نهایتا ً منجر به فروش می‌شود . 

یکی از دلایلی که چرا اینستاگرام به این سرعت پیشرفت کرد این است که به قدرت تلفن همراه به عنوان یک پلت فرم (سیستم عامل) ثابت اشاره دارد. مردم برای ثبت تصاویر دیدنی درهر لحظه و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با فالورانشان شروع به استفاده از اینستاگرام کردند . به عنوان یک برند ، اگر شما این موضوع را درک کنید و روی ساخت تصاویری که طبیعی‌تر و یهویی هستند تمرکز کنید ، این امر به شما کمک خواهد کرد تا یک ارتباط واقعی با فالوران خود ایجاد کنید . به همین دلیل است که داشتن تعدادی هدف که با اهداف اصلی شما همخوانی دارند ، منطقی به نظر می‌رسد .

استراتژی بازاریابی در اینستاگرام می‌تواند بر روی اهداف گوناگونی -از جمله ایجاد آگاهی از برند ، پشت صحنه در شرکت شما ،  نمایش  محصولات مختلف ، اخبار شرکت-تمرکز کند. یا  فروش بیشتری ایجاد کند .

2: تدوین استراتژی محتوا

استراتژی بازاریابی شما در اینستاگرام نیازمند یک پایه قوی برای ایستادن {پشتوانه} است . چون بدون آن ، مانند این خواهد بود که شما فقط در تاریکی عکاسی می‌کنید . به همین دلیل است که تدوین یک استراتژی محتوای صحیح ، برای موفقیت بازاریابی در اینستاگرام شما ضروری است . اساسا ً، افرادی که در اینستاگرام در حال مرور هستند همیشه دنبال محتوایی هستند که همزمان مرتبط و گیرا باشند . یک استراتژی محتوای موثر به شما این امکان را می‌دهد که مسیر خود را در جنگل بازاریابی اینستاگرام حک کنید و به شما شفافیت لازم برای ایجاد محتوای تصویریی را می‌دهد که مخاطبان شما برای آن ارزش قائل خواهند شد .

بهترين استراتژی بازاريابی اينستاگرام

اگر شما اینستاگرام را مرور کنید و حساب‌های ویژه‌ای که توسط برند های بزرگ و کوچک مدیریت می‌شوند را بردسی کنید, خواهید فهمید که تمام مطالب ارسال‌شده به سایت یک‌سان نیست . انواع مختلفی از محتوای ارسال‌شده برای مخاطبان مختلف وجود دارد .

بنابراین اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است :

  • که چه نوع محتوایی می‌خواهید پست کنید ؟
  • چه چیزی-طبق گفته شما- به مخاطبانتان پاسخ داده خواهید شد ؟

هر تصویری که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید , باید تاثیر مثبتی بر مخاطبین شما , به ویژه فالوران شما داشته باشد. پس قبل از هرتصمیمی خوب فکر کنید . در اینجا چند نوع محتوای بصری وجود دارد که می‌توانید در اینستاگرام پست کنید . دوباره-جهت یادآوری- , هر چیزی که انتخاب می‌کنید هم به اهداف وهم به مخاطبین شما بستگی دارد .

محتوای دیجیتال

وقتی بحث -ایجاد یک استراتژی بازاریابی با نتیجه در اینستاگرام می‌شود، تمرکز کامل بر روی محتوای متمرکز روی محصول است. که چیزی جز عکس و محتوای ویدئویی نیست که بر روی محصولات شما موجود است. هیچ دانش فضایی با محتوای متمرکز بر محصول وجود ندارد، زیرا هیچ دستور کار پنهانی وجود ندارد. این یک روش ساده بازاریابی است که محصولات خود را در معرض دید مخاطبین خود قرار میدهید. این در مورد استفاده از تصاویر فریبنده برای محصول تان است تا نشان دهید که در کجا ایستاده‌اید و چه چیزی باعث می‌شود محصول شما از بقیه متفاوت باشد. این ممکن است منجر به فروش نشود، اما این یک راه عالی برای افزایش تبلیغات برند است.

نشان دادن لباس  برندی  که از اینستاگرام به طور درخشانی  استفاده می‌کند تا محصولات خود را متمایز کرده و مستقیما ً به مخاطبان مورد نظر خود متصل شود. این نوعی رویکرد است که در نهایت می‌تواند به شما کمک کند تعداد فروش خود را در طولانی‌مدت بهبود بخشید .

فرهنگ محتوا

و چی می شود اگر شما یک شرکت مستقر در خدمات یا یک شرکت نرم افزاری باشید که کالاهای فیزیکی را نمی فروشد ؟ پس از آن چطور می‌توانید از اینستاگرام -برای پست محتوای مناسب-  استفاده کنید؟

خوب ، شما ممکن است دسته‌ای از محصولات براق و جدیدی برای عکس گرفتن نداشته باشید . اما برند شما هنوز می‌تواند چیزی بیشتری برای ارائه داشته باشد . چرا به مخاطبین خود نشان نمی‌دهید که فرهنگ شرکت شما چقدر خوب از ابزارهای تصویری استفاده می‌کند ؟ این می‌تواند یک عکس پشت‌پرده از نحوه کار شما و یا هم‌کاری باشد . یا فقط عکس‌های گروهی از گردش‌های تیم را انتخاب کنید . هر چیزی که به نوعی فرهنگ شرکت را نشان دهد ، می‌تواند به اشتراک گذاشته شود .

خب , شما ممکن است دسته ای از محصول جدید براق داشته برای عکس گرفتن نداشته باشید . اما برند شما هنوز می‌تواند چیزی بیش برای پیشنهاد داشته باشد . چرا نشان نمی‌دهید که فرهنگ شرکت شما چقدر از جلوه‌های بصری استفاده می‌کند ? این می‌تواند یک عکس پشت‌پرده از نحوه کار یا هم‌کاری شما باشد . یا عکس‌های گروهی از گردش‌های تیم خود . هر چیزی که به نوعی فرهنگ شرکت را نشان دهد , می‌تواند به اشتراک گذاشته شود .

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

این یک استراتژی است که میتواند بسیار موفق باشد اگر در حال حاضر یک مخاطب ثابت داشته باشید که درباره برند ، محصول و یا خدمات شما صحبت می‌کند . از زمانی که افراد در اینستاگرام خواستند درگیر -ماجرایی-شوند ویا بخشی از چیزی باشند ، این همیشه یک ایده عالی است که بجای محتوای خودتان ، محتوای – به خصوص ساخته شده توسط مشتریان- را پست کنید .

حالا , واضح است که این یک تاکتیک ساده برای پشت سر گذاشتن است اگر استارباکس یا نایک , اما به عنوان یک کسب‌وکار کوچک , ترک آن آسان نیست . به همین دلیل است که شما ممکن است بخواهید وقت بیشتری روی را روی سیستم عامل بگذارید و برای ایجاد فالوران وفادار تمرکز کنید . اما اگر کمی وقت بدهید این کار شدنی است . بسیاری از شرکت‌های کوچک و کسب وکارهای کوچک این کار را انجام داده‌اند , پس چرا نه ؟

3: بهترین رسانه خود را بسازید

جای تعجب نیست که اینستاگرام یک پلت فرم است که برای ایجاد و ارسال محتوای شگفت‌انگیز به شما جایزه می‌دهد . شما بیشتر درگیر می‌شوید ، فالوران بیشتری به دست می‌آورید و در نهایت کسب و کارتان بیشتر رونق می‌گیرد . اگر به طور استراتژیک در حال ایجاد محتوا هستید ، خواهید دید که شما در اینستاگرام پاسخ زیادی دریافت خواهید کرد . به همین دلیل است که برای ایجاد محتوای ارزشمند به تمرکز می پردازند .محتوایی که مخاطبان شما دوست دارند و با دیگران به اشتراک میگذارند . بنابراین چه قدر طول می‌کشد تاچنین محتوایی  برای ایجاد شود ؟ چگونه محتوایی تولیدکنید که به دل فالورانتان بنشیند ؟ در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این کار وجود دارد .

تمرکز روی کیفیت

اینستاگرام دارای چندین فیلتر جورواجو برای متمایز کردن رسانه شما از بقیه است . اما این کافی نیست . وقتی می‌گوییم کیفیت , منظور ما کیفیت تصاویر و همچنین کیفیت پیام ها ست .بنابراین حتی اگر با -گوشی-آیفون عکس می گیرید , دقت کنید که کیفیت را به حداکثر برسانید و به فالوران خود چیزی فرا تر از حد انتظارشان ارائه بدهید . زیاده روی کلید جلب توجه مخاطبین موردنظر شماست .

تا زمانی که تصاویر خود را متمرکز نگاه دارید و آن‌ها را در محیطی خوب نوردهی کنید , بهتر از دیگران خواهید بود . تا آنجا که به متن و پیام عکس مربوط می‌شود , ببینید که چیزی -که قرار است پست کنید- مرتبط با مخاطبان موردنظر شما باشد . به یاد داشته باشید که ارائه کیفیت راهی طولانی است پس -قبل ارائه-روی کارتان وقت بگذارید .

خوب ویرایش کنید

عکس گرفتن تنها بخشی از کار است , بخش مهم دیگر ویرایش آن‌ها برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای به گونه ای که افراد از یک برند انتظار دارند است . این به این معنی نیست که شما باید در ویرایش زیاده روی کنید و تصویر خود را خراب کنید . در رویکرد خود زیرک باشید واینکه دقت کنید فقط روی عناصر مهم تمرکز کنید . از فیلترهای فانتزی اجتناب کنید -درصورتی که احتیاجی نیست- . اگر فیلتری پیدا کردید که خوب کار میکند , به آن بچسبید . این همچنین به شما کمک می‌کند تمام عکس‌های خود را با حساب کاربریتان  مطابقت دهید .

بهترين استراتژی بازاريابی اينستاگرام

کپشن(متنی که زیر پست می نویسند) های قوی

در یک کسب‌وکار ، در برخی موارد شما شروع به تبلیغ محصولات خود را در اینستاگرام می‌کنید . بنابراین هنگامی که درباره ترویج محصولات خود با عکس‌های با کیفیت بالا پیش می‌روید ، مطمئن شوید که کپشن خوبی را به کارتان اضافه خواهید کرد .

اگر از کپشن های قوی در اینستاگرام استفاده نکنید ، به خصوص وقتی که محصولاتی را تبلیغ می‌کنید ، در واقع پول خود را هدر داده اید. این ایده خوبی است که فالوران/ بازدیدکنندگان خود را به صفحه فرود یا صفحه فروش بفرستید وجایی که می‌توانند در مورد محصول شما و یا حتی خرید آن اطلاعات بیشتری کسب کنند . دقت کنید که تعادل روشنی بین پست‌های تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی وجود داشته باشد .

استفاده از هشتک های مناسب استفاده کنید

هشتک ها در دنیای رسانه‌های اجتماعی رایج هستند ، اما اینستاگرام آن‌ها را حتی مفیدتر ساخته‌است . فقط پست کردن محتویات با کیفیت در اینستاگرام کافی نیست ، بلکه علاوه بر آن شما احتیاج دارید که تعداد بیشتری از جدیدی آن ( محتویات شما ) را کشف کنند . مخاطب شما ممکن است از قبل در حال سرچ{جستجو } با استفاده از هشتگ های خاص باشد ، پس چرا با آن‌ها ارتباط برقرار نکنید و آن‌ها را در معرض محتوای خود قرار ند هید ؟

از استفاده از هشتک هایی که بسیار محبوب هستند اجتناب کنید زیرا محتوای شما ممکن است در میان مطالب مشابه به چشم نیاید. بااینحال ، هشتک های مربوط به محصول و هشتک های محلی به شما برای گرفتن تعامل بیشتر در کار کمک می‌کنند .

مطمئن نیستید که باید از چه هشتک هایی -برای یک پست- استفاده کنید ؟ پس می‌توانید برخی از ابزار های آنلاین رایگان مانند- کیبورد تول- را امتحان کنید . تنها با وارد یک کلیدواژه مرتبط با پست خود می‌توانید از پیشنهاداتی که این ابزار به شما خواهد داد استفاده کنید . یا می‌توانید از جستجوی خود اینستاگرام استفاده کنید . تنها درباره یک هشتک مرتبط تایپ کنید و این هشتک چند پست جدید و مطابق با این هشتک را به شما نشان خواهد داد . همچنین کسب بیش از حد با هشتک یک مسئله سخت است – نه به این خاطر که می‌خواهید مردم از آن‌ها-هشتک ها- آگاه باشند .- و در آخر ، پست خود را هشتک بارون ( در استفاده ار هشتگ زیاده روی ) نکنید .

4 : کمی هوشیار باشید

بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی فقط در مورد افزایش آگاهی از برند و افزایش تعداد فالورانتان نیست . به عنوان یک کاسب , شما در واقع می‌توانید از اینستاگرام برای اضافه کردن سود و زیان{ جمع کل درآمد شرکت که در گزارش سالیانه ذکر می‌شود و سود هر سهم برحسب آن تعیین می‌گردد} به وب سایت خود استفاده کنید . این درست است, شما می‌توانید به کسب‌وکار تان رونق بیشتری دهید و فروشتان را افزایش دهید , مسلما این کار هوشمنه ای است . با این حال باید درک کنید که یک مرزی بین پیام‌های اخلاقی و اسپم وجود دارد . روشی که شما می‌خواهید از در حساب اینستاگرام خود کار کنید , خیلی مهم است .

 فراخوان عمل دوست شماست :

برای اضافه کردن یک فراخوان عمل لحضه ای تردید نکنید چون کاربران اینستاگرام پیوسته روی آنها کلیک می کنند . اضافه کردن تصاویر زیبا به پروفایل اینستاگرام شما ممکن است باعث افزایش تعداد فالوران شما شود , اما شما همچنین باید کاری کنید که-آن‌ها-منجر به فروش بیشتر شما شوند.

شما می‌توانید با افزودن لینک به بیو به همراه محتوای مرتبط شروع کنید . و گاه به گاه , فراخوان عمل را به توضیحات خود اضافه کرد . این -فراخوان عمل- نباید رک باشد . در واقع می‌توانید از پروفایل اینستاگرام خود برای تولید کیفیت با و ارسال ترافیک به یک صفحه فرود خاص استفاده کنید . با شرکت فراخوان عمل خلاقیت بخرج دهید , اما زیاده‌روی نکنید .

تبلیغات و تخفیف‌های نقدی : آیا مردم محصول را در اینستاگرام می‌خرند ؟ بله , می‌خرند . اما اگر استراتژیی ندارید , پیدا کردن مخاطب موردنظرتان برای خرید محصولات یا خدمات شما دشوار می شود . آن‌ها انتظار دارند که چیزی متفاوت در اینستاگرام پیدا کنند .

یکی از موثرترین راه‌ها برای پاسخگویی به پیشنهادهای شما , ارائه تخفیف‌های دم به دقیقه است .

با ارائه تخفیف یا کوپن ، شما نه تنها فالوران خود تشویق به کلیک کردن می کنید، بلکه حتی توجه بسیاری از افراد غیر طرفدار {کاربرانی که شما را فالو نکردند}را نیز جلب خواهید کرد . برخی از آن‌ها به فالوران شما تبدیل می‌شوند در حالی که دیگران ( فالوئرهای شما ) به مشتریان تبدیل می‌شوند .

برای شروع ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ببینید کدام تصویر را با لینک تخفیف خود پست خواهید کرد . برای اینکه توجه خود را به شرکت سی تی ای ( فراخوان عمل ) جلب کنید ، ابتدا باید آن‌ها را جذب کیفیت بالا و رسانه‌های مرتبط کنید . همچنین اطمینان حاصل کنید که شرکت سی تی ای گیج‌کننده و یا خیلی طولانی نیست . با دقت تمرین کنید و نتیجه اش را خواهید دید .

5: بالا بردن به تبلیغات

استراتژی قدرتمند بازاریابی در اینستاگرام تقریبا ً همیشه شامل تبلیغات است . هنگامی که یک بنیاد قوی برای بازاریابی اینستاگرام خود ایجاد کردید ، باید به تبلیغات اینستاگرام خود ادامه دهید چون آن‌ها به شما اجازه می‌دهند به بهترین روش ممکن به مخاطبین مور دنظرخود دسترسی پیدا کنید .

تبلیغات اینستاگرام به شما امکان دسترسی به ابزارها و مخاطبینی را می‌دهد که ممکن است از طریق بازاریابی به آنها-بطور رایگان- دسترسی نداشته باشید .اگر تا به امروزهرگز از تبلیغات اینستاگرام استفاده نکرده اید ، پس طبیعی است که استفاده از آن‌ها کمی شما را بترساند . اما زمانی که مطمئن شوید چه چیزی می خواهید از بازاریابی اینستاگرام خود کسب کنید و اهداف خود را بدانید ، می‌توانید و باید از تبلیغات برای ارتباط با مخاطبین خود استفاده کنید .

به عنوان یک کاسب‌ ، اگر می‌خواهید استراتژی بازاریابی را در اینستاگرامتان به بهترین شکل انجام دهید ، نباید به نیازهای آلی خود وابسته باشید . ممکن است محتوای شما به اشتراک گذاشته نشود ، اما تبلیغ شما همیشه توسط افراد مناسب دیده می‌شود چون شما بابت این امتیاز پول می‌دهید .

زمانی که آن به تبلیغات اینستاگرام می‌رسد ، شما مطمئن شوید که :

از تصاویری جذاب استفاده کنید : اینستاگرام از تبلیغات محلی استفاده می‌کند ، که به این معنی است که تبلیغات آن‌ها با محتوای دیگر ترکیب می‌شوند . پس به جای چشمگیر و ناخوشایند بودن ، این تبلیغات بومی شبیه به یک پست معمولی اینستاگرام هستند .

آن‌ها نفوذی اند و کاربران آن‌ها را مفید می‌یابند . بنابراین اگر شما هر کاری که از دستتان بر می آید انجام ندهید تا محتوای مورد پشتیبانی شما متفاوت و منحصر بفرد به نظر برسد ، تبلیغ شما در میان انبوهی از مطالب دیگر گم خواهد شد .

از تصاویر و / یا ویدیو در آگهی‌های خود استفاده کنید که فورا ً با مخاطب هدف شما عجین شود . چون اگر شما با مدیریت صحیح آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهید ، شما پیشرفتی آشکار به همراه خود به دست می‌آورید .

هدف با دقت : اگر شما بیش از حد با آگهی اینستاگرام خود سروکار دارید، از دیدن نتایج مطلوب نا امید خواهید شد . از آنجا که اینستاگرام خیلی دقیق است . بنابراین وقتی شما کاربرانی عضو کمپین تبلیغتان در اینستاگرام هستند را انتخاب می‌کنید ، سعی کنید روی آن تمرکز کنید بطوری که بتوانید نرخ تبدیل بالاتری به دست آورید .

به جای درنظر گرفتن کل ماجرا به آن به عنوان راهی برای دستیابی به زیرمجموعه‌ای از بازار هدفتان فکر کنید . اگر تبلیغ شما سعی می‌کند همه را در بازار تحت‌تاثیر قرار دهد ، به هیچ وجه کسی تحت‌تاثیر قرار نخواهد گرفت . یک راه بهتر برای روبه رو شدن با این مساله ، تمرکز بر روی بخش‌های مختلف بازار هدف شماست . این بخش‌ها را شناسایی کنید و ببینید چگونه می‌توانید هر کدام را با یک تبلیغ مناسب هدف قرار دهید . هر چه تبلیغ شما برای مخاطبینش سفارشی تر باشد ، نتایج بهتری خواهید دید .

یک صفحه ورود اختصاصی درست کنید : فکر می کنید ارسال پیام تبلیغاتی شما در اینستاگرام شما باعث ایجاد ترافیک در صفحه اصلی وب سایت شما می شود؟دوباره فکر کنید . مگر اینکه نتایج متوسط یا بدی را بخواهید ، همیشه باید ترافیک آگهی خود را به یک صفحه مخصوص فرود بفرستید .

سفارشی‌سازی این صفحه ورود به طوری که عناصر با صفحه فرود شما مطابقت داشته باشند درست از عنوان تا رنگ تماس با دکمه ، همه را با هم مطابقت دهید. مهمتر از همه ، به این نکته توجه کنید که پیشنهادی که در صفحه فرود خود ارائه می دهید کاملاً مرتبط با پیشنهادی باشد که در تبلیغتان ارائه می دهید

ایجاد بازاریابی صحیح ، تماما ً در مورد کسب عوامل بالا درست است . چه برای اینستاگرام و یا یک کسب‌وکار با تجربه جدید باشد ، گرفتن بالاترین بازده از بازاریابی اینستاگرام به شما کمک میکند که خطرات آموزشی و یک رویکرد حساب‌شده را پشت سر بگذارید .

متخصصان موسسه بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی ما عینا می دانند یک کسب‌وکار هنگام کار با اینستاگرام میتواند با چه نوع چالش‌هایی که مواجه شود . به همین دلیل است که ما به کسب و کارهایی مانند شما کمک می‌کنیم تا یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام ایجاد کنید که به سادگی کار می‌کند .

بفرمایید و نگاهی به صفحه تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی ما بیندازید تا ببینید چگونه می‌توانیم با بازاریابی اینستاگرام به شرکت شما کمک کنیم ، یا به سادگی با ما تماس بگیرید تا درباره چالش‌هایی که ممکن است با آنها رو به رو شوید  با شما صحبت کنیم .