گوگل ادوردز در مشهد گامی موثر برای فروش محصولات

گوگل معتبرترین و بزرگترین شبکه مورد استفاده عموم مردم است. به طوری که افراد برای دریافت سوالات خود تنها در گوگل جستجو می کنند. بدون اغراق تبلیغات در گوگل یکی از بهترین روش ها در بین سایر شیوه های تبلیغاتی است. پس اگر قصد رونق تجارت خود را دارید حداقل یک بار استفاده از گوگل ادوردز را امتحان کنید.

گوگل ادوردز در مشهد ، تبلیغات گوگل در مشهد
گوگل ادوردز در مشهد ، تبلیغات گوگل در مشهد

شروع قیمت از 5 میلیون تومان

 مدیریت حرفه ای تبلیغات

 تماس بگیرید 09152454612

مزایای تبلیغات در گوگل ادوردز چیست ؟

موتور جستجوی گوگل به طور روزانه 5  میلیارد درخواست داشته و پرکاربردترین و رایج ترین موتور جستجو محسوب می شود. شما با تبلیغات در گوگل ادوردز رقابت در کسب و کار را پیشه گرفته و موجب افزایش ترافیک سایت خواهید شد. با افزایش ترافیک روز به روز به تعداد مشتریان سایت افزوده شده و درآمد کسب و کار بالا خواهد رفت.

با استفاده از گوگل ادوردز می توانید تبلیغات هدفمند ارائه دهید. شما می توانید افراد با علایق خاص را هدف تبلیغات خود قرار دهید. به طوری که ابتدای شروع تبلیغ، مکان نمایش تبلیغ، زبان و سن را مشخص کنید. گوگل ادوردز امکان تبلیغ از طریق دستگاه های گوناگون اعم از دسکتاپ و موبایل را فراهم می کند.

امکان کنترل بودجه در گوگل ادوردز فراهم است. شما می توانید با تعیین روزهای تبلیغات بر اساس بودجه خود تبلیغات را ارائه دهید. به عنوان مثال می توانید تعیین کنید که در روزهای شروع ماه و در روزهای پایانی ماه، تبلیغات به کاربران ارائه شوند. امکان تجزیه و تحلیل شیوه تبلیغاتی یکی دیگر از مزایای استفاده از گوگل ادوردز است.

هزینه پرداختی در گوگل ادز چگونه است ؟

هزینه پرداختی در گوگل ادوردز بسته به عوامل مختلف، متفاوت است. صنعت، کلمات کلیدی، کیفیت کمپین تبلیغاتی، کیفیت محتوای سایت، موقعیت جغرافیایی، هزینه پیشنهادی شما و .. روی قیمت هزینه هر کلیک تبلیغاتی تاثیرگذار است.

بنابراین نمی توان یک مبلغ مشخص و واحد برای تبلیغات گوگل ادوردز مشخص نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در حیطه هزینه تبلیغات باید ابتدا سیستم مزایده را به طور کامل درک کنید. کاربر با جستجوی کلمه کلیدی، گوگل به طور خودکار به حالت مزایده کار کرده و رتبه تبلیغ کسب و کار شما را نسبت به سایرین می سنجد. هزینه پیشنهادی شما به ازای هر کلیک با هزینه پیشنهادی سایر رقبا سنجیده شده و شما برای برنده شدن در مزایده مجبور به ارائه پیشنهاد بیشتر خواهید بود. موقعیت تبلیغات کسب و کار شما در گوگل ادوردز بسته به کیفیت و هزینه مبلغ پیشنهادی مشخص می شود.

نحوه عملکرد گوگل ادز چگونه است ؟

پس از تعریف گوگل ادوردز در این بخش بهتر است با نحوه عملکرد آن آشنا شوید. بدانید که گوگل ادز با توجه به پرداخت هزینه به ازای هر کلیک کار می کند. شما ابتدا به عنوان صاحب کسب و کار یک کلمه کلیدی خاص را به عنوان هدف تبلیغات قرار داده و سپس هزینه پرداختی پیشنهادی خود را ارائه خواهید داد. فرض بر این است که قیمت پیشنهادی شما بالاترین حد هزینه تبلیغاتی مد نظرتان است. با یک مثال این موضوع را جزئی تر شرح می دهیم. تصور کنید که گوگل هزنیه تبلیغات به ازای هر کلیک را برای یک کلمه کلیدی 2 دلار تعیین کرده و پیشنهاد شما 4 دلار است. مسلماً شما جایگاه تبلیغاتی مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد. اما اگر هزینه پیشنهادی شما 4 دلار باشد و گوگل هزینه تبلیغاتی برای کلمه کلیدی مورد نظر را بیش از 4 دلار تشخیص دهد. شما جایگاه تبلیغاتی مد نظر را دریافت نخواهید کرد.

شما به سه حالت قادر به ثبت تبلیغات در گوگل ادوردز خواهید بود. هزینه به ازای هر کلیک (CPC)، هزینه به ازای هر 1000 نمایش (CPM)و هزینه به ازای هر تعامل که به آن CPE گفته می شود. با تعیین گزینه از سوی شما، گوگل هزینه پیشنهادی شما را با QS یعنی نمره کیفیت بررسی می کند. در واقع کیفیت تبلیغات شما از نظر گوگل مورد ارزیابی قرار می گیرد. هر چقدر کیفیت تبلیغات و کلمات کلیدی از نظر گوگل بهتر باشند، هزینه تبلیغات کاهش پیدا کرده و تبلیغ در جایگاه بهتری قرار می گیرد. نمره کیفیت بین 1 تا 10 تعیین می گردد. هر چقدر امتیاز کیفیت تبلیغات شما بالاتر باشد هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

به طور مثال کاربر با مشاهده تبلیغ شما در گوگل ادوردز بر روی آن کلیک کرده و شما به ازای هر کلیک کاربر موظف به پرداخت هزینه هستید. اما هر چقدر تعداد کاربران کلیک کننده بیشتر شوند. شما زودتر به هدف تبلیغات دست پیدا خواهید کرد. بنابراین هزینه تبلیغات در چنین شرایطی کاهش پیدا می کند.

گوگل ادوردز در مشهد ، تبلیغات گوگل در مشهد

گوگل ادوردز بهترین بستر برای عرضه انواع تبلیغات است. چرا که گوگل با داشتنن 259 میلیون مخاطب بیشترین بازدیدکننده را داشته و بستری مناسب برای ارائه انواع تبلیغات است. اگر برای توسعه کسب و کار خود و دیده شدن برند کسب و کار تمایل به تبلیغات و پرداخت هزینه دارید، پیش از ثبت تبلیغات در مورد موثر بودن شیوه تبلیغاتی تحقیق کنید. به طوری که پرداخت هزینه در ازای رونق کسب و کار صورت گیرد.

گوگل ادوردز برای اولین بار در سال 2000 مطرح شد اما با گذشت چند سال در سال 2018 با نام تجاری Google Ads در بین انواع شبکه تبلیغاتی معروف شد. تعداد بازدیدکنندگان گوگل به طور روزانه دلیل محکمی برای موثر بودن این بستر تبلیغاتی است. مطمئناً شما نیز بارها با جستجو در گل با نام تجاری Ad در کنار نام سایت تبلیغاتی روبرو شده اید. حتی ممکن است روی سایت مورد نظر کلیک هم کرده باشید.  

امروزه گوگل ادوردز در بین کسب و کارهای گوناگون بسیار محبوب بوده و معروف ترین بستر اینترنتی است. بدون اغراق تبلیغات در گوگل یکی از بهترین روش ها در بین سایر شیوه های تبلیغاتی است. پس اگر قصد رونق تجارت خود را دارید حداقل یک بار استفاده از گوگل ادوردز را امتحان کنید. پس از تصمیم گیری در این زمینه، برای شروع تبلیغات اقدامات زیر را انجام دهید. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مهم و لازم در مورد گوگل ادوردز را به شما ارائه دهیم. پس همراه ما باشید.

در مورد گوگل ادوردز چه می دانید؟

گوگل معتبرترین و بزرگترین شبکه مورد استفاده عموم مردم است. به طوری که افراد برای دریافت سوالات خود تنها در گوگل جستجو می کنند. نتایج جستجو در گوگل مورد رضایت عموم مردم قرار گرفته و این رضایت موجب استفاده مجدد شده است.

گوگل ادوردز یک بستر تبلیغاتی بسیار موثر در گوگل است که صاحبان کسب و کار با پرداخت هزینه به ازای هر کلیک برند کسب و کار خود را به عموم مردم معرفی می کنند. کاربران برای دریافت پاسخ سوالات خود کلمه ای خاص را در گوگل جستجو می کنند. در نتایج جستجو سایت های مختلف به کاربر نمایش داده می شود. یک سری از سایت ها به دلیل بهینه سازی سئو و کیفیت بالای محتوا و یک سری از سایت ها به دلیل تبلیغات Ad در نتیجه جستجوی گوگل به کاربر ارائه می شوند. اولین صفحه از نتایج گوگل بیشترین تاثیرگذاری روی کاربر را دارد. بنابراین این شیوه تبلیغاتی روی جذب کاربر و مشتری بیشترین تاثیرگذاری را دارد. شاید برایتان سوال پیش بیاید آیا کاربران با متوجه شدن تبلیغات باز هم روی سایت مورد نظر کلیک می کنند؟

در پاسخ به سوال شما: بله نرخ کلیک روی تبلیغات گوگل ادوردز حدود 8 درصد است. پس با خیال راحت از گوگل ادز بهره برداری کنید. این بستر تبلیغاتی می تواند کسب و کارتان را در بازه کوتاه به رونق دلخواه برساند. در ادامه بیشتر از مزایای گوگل ادز صحبت کردیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

چه زمانی از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنیم بهتر است ؟

زمانی از گوگل ادوردز استفاده کنید که کسب و کار شما آماده ترقی و رشد باشد.  چنانچه سایت شما تا به امروز از طریق جستجوی عادی و طبیعی بازدید کننده نداشته، برای جذب بازدید کننده و افزایش ترافیک سایت ملزم به تبلیغات در گوگل ادوردز خواهد بود. توجه داشته باشید که از طریق تبلیغات گوگل ادوردز رتبه وب سایت تغییری نخواهد یافت اما با افزایش ترافیک سایت روز به روز شمار بازدیدکنندگان وب سایت افزایش پیدا خواهد کرد. با افزایش بازدید کننده هم تعداد مشتریان به طور طبیعی بالاتر می رود.

برای شروع چه کار کنیم؟

اگر قصد تبلیغات در گوگل ادوردز را دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران شرکت های طراحی سایت و تبلیغات صحبت کنید. افراد فعال در حوزه تبلیغات سایت می دانند که نحوه شروع تبلیغات به چه صورت است.

آیا بهینه سازی سئو روی گوگل ادوردز موثر است؟

از آنجایی که بهینه سازی سئو روی تعداد بازدیدکنندگان سایت و افزایش رونق کسب و کار تاثیرگذار است. مسلماً هر چقدر سئوی سایت بهتر و قوی تر باشد، هزینه پرداختی در گوگل ادوردز کمتر خواهد شد. چرا که کیفیت سایت روی هزینه تبلیغاتی موثر است.

فرق بین گوگل ادوردز و بهینه سازی سئو چیست ؟

گوگل ادوردز و سئو دو مقوله جدا از هم هستند. تنها ویژگی مشترکشان تاثیرگذاری روی تعداد بازدیدکنندگان سایت است. تقویت سئو مستلزم هزینه تبلیغاتی نیست و به طور ارگانیک و طبیعی تعداد بازدیدکنندگان را بالا می برد. اما گوگل ادوردز بدون پرداخت هزینه هیچ نقشی در ترافیک سایت نداشته و کار نمی کند.

 با پرداخت هزینه در گوگل ادوردز سریع تر به افزایش ترافیک خواهید رسید. چرا که ایجاد کمپین تبلیغاتی زمان بر نبوده و خیلی سریع ترافیک مد نظر خود را دریافت خواهید کرد. اما بهینه سازی سئو مخصوصا برای کسب و کارهای نوپا بسیار زمانبر است. افراد به عنوان صاحب کسب و کار برای تقویت و بهینه سازی سئو باید صبر و شکیبایی پیشه کنند تا به هدف مطلوب خود برسند. پس یک سری بازدیدکنندگان به طور طبیعی از نتیجه گوگل وارد سایت می شوند و یک سری بازدیدکنندگان از طریق گوگل ادوردز با سایت مورد نظر آشنا می شوند.