تولید یک ویدیو با کیفیت و داشتن آن توسط افراد مناسب که به عنوان یک امتیاز برای نخبگان و یا افرادی که منابع را داشتند ، مورد استفاده قرار می‌گرفتند . دیگر نه . هر دو ، تولید و توزیع ویدیو به شدت تغییر کرده‌است و روز به روز ارزان‌تر می‌شود .
امروز ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن تعداد زیادی از مردم مجهز به یک دوربین هستند . به علاوه ، راحت‌تر از همیشه است که فیلم‌ها را با کمک فیس بوک یا اینستاگرام پخش و توزیع کنید . به همین دلیل است که افراد بیشتری این کار را انجام می‌دهند .
بنابراین وقتی همه این کار را می‌کنند ، چرا متخصصان املاک و مستغلات باید پشت سر آن‌ها بمانند ؟
بازاریابی ویدئو یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به کیفیت بالاتر املاک و مستغلات و تولید کسب‌وکار بیشتر است . به طور عمده به این دلیل که خریداران احتمالی برای متقاعد کردن و تبدیل آن به یک سطح بصری آسان‌تر هستند . وقتی آن‌ها در واقع ویژگی را می‌بینند و یا هر گونه اطلاعات مرتبط را از طریق محتوای تصویری به دست می‌آورند ، شک و تردیدهای کمتری دارند .

بازاریابی ویدیویی املاک و مستغلات در واقع می‌تواند به شما کمک کند که در دراز مدت حرکت بیشتری به دست آورید . تحقیقات نشان می‌دهد که فهرست that که از روش‌های بازاریابی ویدیویی استفاده می‌کنند ، در مقایسه با آن‌هایی که انجام نمی‌دهند ، ۴۰۰ درصد بیشتر پرس و جو می‌کنند .
با بازاریابی ویدیویی ، شما تنها رهبری را ایجاد نمی‌کنید ، اما کیفیت منجر به شانس بیشتری برای تبدیل شدن شما خواهد شد . و با تامین مداوم مشتریان احتمالی ، کسب‌وکار شما همیشه مشتریان خواهد داشت .
بیایید به ۸ نکته بازاریابی داخلی موثر نگاه کنیم که به شما کمک می‌کند نتایج جهان واقعی به دست آورید .

نکته # ۱ : زمان خود را صرف برنامه‌ریزی موثر کنید

زمانی که برای پیدا کردن موفقیت در بازاریابی ویدیویی املاک و مستغلات به دست می‌آید ، باید مطمئن شوید که از کادر درست شروع می‌کنید . به عبارت دیگر ، شما نمی‌توانید در رویکرد خود شتابزده باشید و یا نتیجه نهایی نیمه پخته شود . بسیاری از متخصصان املاک فکر می‌کنند که ایجاد یک ویدئو کافی است ، حتی اگر سطح صحیحی از کیفیت داشته باشد . که به سادگی مناسب نیست .
به یاد داشته باشید که بازاریابی ویدیویی املاک و مستغلات به شما نیاز دارد تا به طور موثر محتوای ویدئو خود را برنامه‌ریزی کنید . شما باید به سوالاتی مانند …

  • چه نوع ویدئو بر روی شما تمرکز می‌کند ؟
    محتوای ویدئو چگونه به شما کمک می‌کند به چیزهای بیشتری نزدیک شوید ؟
    چگونه در حال فیلمبرداری از هر فیلم هستید ؟
    چه نوع ویرایش در هر ویدئو وجود دارد ؟
    کجا و چگونه آن‌ها را تبلیغ خواهید کرد ؟

برنامه‌ریزی در هر مرحله از قیف بازاریابی فیلم املاک و مستغلات شما ضروری است .

بنابراین قبل از اینکه شما واقعا ً شروع به کار بر روی بخش ویدئو کنید ، اول باید بفهمید که کجا ایستاده‌اید و کجا می‌خواهید بروید . گرفتن یک رویکرد کور فقط نتیجه معکوس خواهد داشت . پس اطمینان حاصل کنید که …
ویدئوها را شناسایی کنید که در هر سطح از کمپین خود ایجاد می‌کنید .
اولویت‌بندی کنید که اول تولید می‌کنید و می‌توانید صبر کنید.
درک کنید که آینده شما به چه میزان روشنی نیاز دارد و چگونه می‌توانید آن را فراهم کنید .
بدانید که ویدئوی شما دقیقا ً چه چیزی را پاسخ خواهد داد .
یک ایده روشن درباره کدام کانال‌های بازاریابی که استفاده می‌کنید را داشته باشید .
آخرین کاری که شما می‌خواهید انجام دهید این است که غرق شوید . با برنامه‌ریزی مناسب ، شما نه تنها وضوح بیشتری به دست می‌آورید ، بلکه قادر خواهید بود از بودجه بازاریابی ویدیویی املاک تان در دراز مدت استفاده کنید .
بنابراین جلوتر بروید و مدتی در مورد مخاطبین خود تحقیق کنید و با اعضای تیم خود کار کنید تا مطمئن شوید که به اهداف بازاریابی خود دست پیدا می‌کنید . اما از هدر دادن وقت خود در برنامه‌ریزی زیاد اجتناب کنید . شما همچنین باید این برنامه را عملی کنید .

نکته # ۲ : تعریف نیروی داستان‌سرایی

افراد به دلایل بسیاری در یک ملک سرمایه‌گذاری می‌کنند ، همیشه یک خارج‌قسمت عاطفی درگیر وجود دارد . به همین دلیل است که استفاده از تلاش‌های بازاریابی ویدئویی املاک و مستغلات به عنوان ابزاری برای تعریف یک داستان جذاب منطقی به نظر می‌رسد .
فقط به هیچ داستانی نگو . به یک ایده قانع‌کننده بگویید که آینده شما می‌تواند با یک سطح احساسی ارتباط برقرار کند . با توجه به معلم بازاریابی ، ست گودین ” ، مردم داستان‌ها می‌خرند ، نه چیز ، و این داستان‌هایی است که منتشر می‌شوند ، نه چیز .”

people remember

ایجاد یک ویدیو که بر روی گرفتن فروش متمرکز است آسان است ، اما تبلیغ شما ممکن است به جای کمک به شما نتیجه معکوس داشته باشد. در عوض ، کاری که شما باید انجام دهید این است که …
به کفش‌های خریدار خانه بروید و بفهمید که از کجا می‌آیند .
احساسات اصلی خود را شناسایی کنید تا بتوانید احساسات درست را در ذهن خود به وجود آورید .
داستانی بگویید که به آن‌ها دلیل محکمی برای سرمایه‌گذاری در ملک تان می‌دهد .
ویدیوی بازاریابی املاک و مستغلات یک ویدیو ساده و پر معنی برای دستیابی به اهداف بازاریابی املاک و مستغلات نیست . این است که داستان‌سرایی را درگیر کنید .
در اینجا چند چیز وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید که داستان‌سرایی تان را جالب‌تر کنید …
از ویدئو خود برای کمک به چشم اندازه‌ای خود بر روی ملک استفاده کنید و بگذارید آن‌ها تصور کنند که آن‌ها در آنجا زندگی می‌کنند .
اگر می‌خواهید نشان دهید که مکان چقدر آرام است ، پس باید نگاهی به محیط آرام بیاندازید . چه یک دریاچه توسط خانه باشد و چه چیزهای سبز شاداب ، آن را به نمایش بگذارید .
این ویدئو را کم‌تر تجاری کنید زیرا می‌خواهید چشم اندازه‌ای خود را به یک سطح شخصی بیشتر متصل کنید .
بگذارید مردم دقیقا ً بدانند که چگونه و کجا می‌توانند با شما تماس بگیرند و یک حس فوریت در تماس شما با عمل اضافه کنند .
همراه با انجام معاملات املاک و مستغلات ، سعی کنید ویدیو را با استفاده از تبلیغات فیس بوک ترویج کنید . این کار به شما این امکان را می‌دهد که دست خود را به حداکثر برسانید و پرس و جوهای بیشتری را به دست آورید .
داستان‌هایی که شما با ویدیوهای خود می‌گویید می‌توانند تفاوت بزرگی در بازاریابی کلی شما ایجاد کنند . پس مطمئن شوید که زمان قابل‌توجهی را صرف ایجاد داستان‌های درست می‌کنید .

نکته # ۳ : ایجاد یک ارتباط بیشتر

زمانی که از بازاریابی ویدیویی املاک استفاده می‌کنید ، باید درک کنید که محتوای ویدئو قدرت بر تصاویر ایستا تاثیر دارد . با ویدیوهایی که می‌توانید تصویری را منتقل کنید که با عکس‌ها نمی‌توانید عکس بگیرید . این چیزی است که می‌توانید از آن برای ایجاد یک ارتباط قوی‌تر و بسیار عمیق‌تر با چشم اندازه‌ای خود استفاده کنید .
شما باید اساسا ً از ویدئو استفاده کنید تا به آن‌ها نشان دهید که فقط مقداری ملک می‌خرند ، بلکه در رویای خود سرمایه‌گذاری می‌کنند . به آن‌ها بگویید که آنچه می‌فروشید ، یک خانه کامل است ، نه یک خانه بر روی بلوک .
چون اجازه بدهید با آن روبرو شویم ، چشم‌انداز شما واقعا ً به جزئیاتی مانند این که خانه چقدر پیچیده است اهمیت نمی‌دهد . آن‌ها به این موضوع اهمیت می‌دهند که چگونه و خانواده آن‌ها از آن بهره‌مند خواهند شد . به آن‌ها نشان دهید که زمانی که خانه را خریداری کرده‌اند چه احساسی خواهند داشت تا آن‌ها بتوانند تصور کنند که چگونه زمان را در آن سپری خواهند کرد .

marketing funnel

هر صحنه ویدئویی شما می‌تواند به شما در ایجاد ارتباط عمیق‌تر با دورنما کمک کند . که احتمال سرمایه‌گذاری آن‌ها را افزایش می‌دهد . حتی اگر خودشان در آن سرمایه‌گذاری نکنند , شاید آن را به کسی که می‌دانند توصیه کنند . در هر صورت برنده می‌شوید .
در اینجا چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که ویدیوهای شما به شما در انتقال دید درست کمک می‌کنند .
درباره مزایا بیشتر از ویژگی‌های ملک خود صحبت کنید . برای مثال , داشتن یک نمای لیک‌ساید , عالی است , اما چگونه به خانه ارزش می‌بخشد ?
از انتخاب درست کلمات استفاده کنید تا بتوانید ببینید چه چیزی می‌خواهید ببینید .
به کفش‌های ایده‌آل مشتری خود برسید و سعی کنید بفهمید از کجا می‌آیند و بعد ویدئوی خود را با شفافیت زیادی خلق کنید .
ویدئو خود را به نقطه‌ای نگاه دارید و از کتک زدن در اطراف آن اجتناب کنید و یا بیننده ممکن است علاقه به آنچه که نشان می‌دهید را از دست بدهد .

نکته # ۴ : انسانی کردن هر ویدئو

وقتی کسی خانه را می‌خرد , تجربه‌ای است که بسیار شخصی است . چیزی متفاوت از خریدن چیزی از فروشگاه بود . در اینجا باید به اولویت‌های آینده خود در سراسر ویدئو توجه کنید .
چطور ?
انسان بودن به جای اینکه به عنوان یک کسبوکار باشد که فقط به سود اهمیت می‌دهد . آخرین چیزی که می‌خواهید , ” فروش ” آن‌ها است . اضافه کردن ” شما ” به ویدئو تفاوت زیادی خواهد داشت .
انسانیت انسانی دو دلیل برای انسانی کردن بازاریابی دیجیتال املاک و مستغلات است :
بدیهی است که کل فرآیند خرید ملک برای مشتری احتمالی شما قابل‌توجه است . بنابراین قبل از گرفتن تصمیم خرید , تمام گزینه‌ها را وزن خواهند کرد .
حتی کوچک‌ترین چیز می‌تواند آن‌ها را پرت کند و باعث شود که آن‌ها تصمیم بگیرند . اگر ویدئو شما ریسک خرید ملک خود را به حداقل می‌رساند , آن وقت تنها افزایش آن است .
از آنجا که احساسات درگیر هستند , شما باید این کار را انجام دهید و چیزهای درست را در تمام ویدیوهای خود بگویید . چشم‌انداز شما فکر می‌کند و بیش از حد منطقی عمل می‌کند . و برقراری ارتباط با یک شرکت یا کسب‌وکار دشوار است .
اگر به برخی از موفق‌ترین فیلم‌های املاک و مستغلات نگاه کنید , یک چیز مشترک خواهید یافت : آن‌ها احساس می‌کنند . و این چیزی است که آن‌ها را قدرتمند می‌سازد . آن‌ها تصمیم می‌گیرند که با شرکت املاک و مستغلات در مورد خرید خانه مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید .
بنابراین بله , احساسات قوی هستند و می‌توانند استراتژی بازاریابی را به سطح بعدی ببرند . هرچه بیشتر به آن‌ها اضافه کنید ( به روش متعادل ) , نتایج بهتری خواهید دید .
خط پایین این است که مردم همیشه با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند . آن‌ها به شخص پشت این ملک متصل خواهند شد . آن‌ها می‌خواهند ببینند با چه کسانی برخورد خواهند کرد یا به آن‌ها اعتماد می‌کنند . پیوندهای انسانی با داستان‌سرایی , که قبلا ً در بالا بحث کردیم .

نکته # ۵ : استفاده از موزیک ویدیو برای صرفه‌جویی در وقت

در مورد این واقعیت تردیدی وجود ندارد که دلالان املاک برای موقع خرد می‌شوند , و اگر بتوانند هر روز بیش از نیم ساعت طول بکشند . عمدتا ً به این خاطر که زمان می‌برد تا ویژگی‌های اطراف یک به یک را نشان دهد , که می‌تواند به بهره‌وری تجاری غذا بخورد .
همچنین زمانی که شما سعی دارید یک خانه آنلاین را به صورت آنلاین بفروشید ( که در طبیعت ناملموس است ) , نمی‌توانید نشان دهید که آن چقدر خوب است زیرا فیزیکی است .
شما به چیزی در فرمت d نیاز دارید ; نه یک فرمت دو بعدی یکنواخت . فیلم‌های منظم این مشکل را تا حدی حل می‌کنند اما هنوز محدود هستند . آن‌ها کنترل چندانی به بیننده نمی‌دهند .
راه‌حل این است که فیلم‌های ویدئویی ایجاد کنید که باعث می‌شود مشتریان به اطراف نگاه کنند و تصمیم بهتری بگیرند . این ویدئو البته متفاوت از یک ویدیوی استاندارد است .
آن‌ها کنترل بیشتری دارند و می‌توانند گردش مجازی در اطراف ملک داشته باشند . با این تجربه واقعا ً همه‌جانبه , شما ” تردیدهای بسیاری را از ذهن چشم‌انداز خود حذف خواهید کرد , که آن‌ها در غیر این صورت خواهند داشت .

story telling

در زیر دو مزایای واقعی اضافه کردن ۳۶۰ ویدئو به آمیزه بازاریابی ویدیویی املاک و مستغلات تان آورده شده‌است .
۱. نشان دادن جزئیات بیشتر
تصاویر املاک و مستغلات فقط آنچه را که می‌توانند نشان دهند نشان می‌دهند . اما آن‌ها فاقد فضا و عمق هستند که در یک ویدئو پیدا می‌کنید . علاوه بر این ، روشنی زیادی در مورد نحوه طراحی خانه وجود ندارد . چیزی که بتوانید به راحتی بعد از راه رفتن از طریق ملک به آن‌ها چنگ بزنید .
این مشکل به راحتی با استفاده از ۳۶۰ ویدیو انجام می‌شود . این کار حتی به چشم‌انداز شما اجازه می‌دهد که به همه مکان‌هایی که برای شما اهمیت دارد نگاه کند . دقت کنید که دارایی تان به شکل بالا باشد ، زمانی که شما ۳۶۰ ویدئو خود را درست می‌کنید ، چون نمی‌خواهید چشم‌انداز اشتباه را به دست آورید .
۲. ساده‌تر برای چشم‌اندازها
زمانی که می‌خواهید یک خانه را تغییر دهید ، می‌خواهید به وضوح آن را در یک وضعیت عالی نشان دهید . اما مهم نیست که چقدر تلاش کنی ، همیشه اینطوری نیست . و سپس شما هرگز نمی‌دانید که مشتری احتمالی چه زمانی برای یک تور سریع تماس می‌گیرد . اگر خانه شما تمیز و یا برای آن‌ها آماده نشده باشد ، می‌تواند تاثیر بدی داشته باشد و بر نرخ تبدیل شما تاثیر بگذارد .
استفاده از ۳۶۰ ویدیو این فشار را تا حدودی از بین می‌برد ، زیرا تنها زمانی ایجاد می‌شود که خانه در بهترین شرایط خود قرار دارد . و بعد از تماشای ۳۶۰ ویدئوی شما ( و تحت‌تاثیر قرار گرفتن آن ) ، اگر کسی می‌خواهد برای یک سفر به داخل پیاده‌روی کند ، زمان کافی برای ارائه آن را خواهید داشت .

نکته # ۶ : استفاده از شهادت مشتریان براساس ویدیو

هر کاربر اینترنتی در یک زمان و یا یک گواهی‌نامه دیگر به دست آمده‌است . اگر یک وب سایت کسب‌وکار دارید ، ممکن است برخی از testimonials نوشته شده از مشتریان خود داشته باشید ، که بسیار عالی است . با این حال ، چیزی در مورد testimonials مبنی بر ویدئو وجود دارد که باعث می‌شود آن‌ها بایستند . آن‌ها به سادگی تاثیر قوی‌تر خواهند گذاشت .
بیایید با آن روبرو شویم ، چشم‌انداز تقریبا ً همیشه شک دارد ، به خصوص با معاملات املاک و مستغلات که در آن پول بزرگ در خطر است . و وظیفه شما این است که این شک را با تایید قابل‌اعتماد به شکل یک ویدئو از بین ببرید .
testimonials ویدئو ، اثبات اجتماعی مورد نیاز شما را به وب سایت شما اضافه می‌کنند . چشم‌انداز می‌تواند به روشنی ببیند که کار با بنگاه املاک و مستغلات شما قبلا ً برای دیگران کار کرده‌است ، بنابراین می‌تواند نتایج مشابهی به آن‌ها بدهد . از طرف دیگر ، شما اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد و آینده شما قادر خواهد بود به راحتی به شما اعتماد کند .
شما می‌توانید یک مصاحبه ویدئویی با یک مطالعه موردی کوچک‌تر ، فشرده و فشرده اعلام کنید که چشم‌انداز شما می‌تواند به سوالات او پاسخ دهد . testimonials ویدیویی ، بازاریابی ویدیویی املاک و مستغلات شما را موثرتر می‌سازند ، چرا که به ایجاد اعتماد به شیوه‌ای که وبلاگ نویسی می‌کند ، کمک می‌کنند . و در صنعت املاک و مستغلات ، اعتماد به چالش برانگیز بازاریابی ویدئویی املاک و مستغلات است که مشتری احتمالی آینده ممکن است پول خرید ملک را داشته باشد، اما آن‌ها هنوز مردد هستند زیرا این یک تعهد بزرگ است . به علاوه ، این یک انتخاب سبک زندگی است که تاثیر قابل‌توجهی در زندگی روزمره آن‌ها خواهد داشت . بنابراین آن‌ها قطعا ً می‌خواهند با یک موسسه املاک و مستغلات که می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند ، سر و کار داشته باشند .
مهم نیست که چقدر از دارایی خود تمجید می‌کنید و در مورد فواید آن صحبت می‌کنید ، تاثیر آن هنوز هم کم‌تر از یک رضایت‌نامه ویدئویی است که در آن مشتری صحبت می‌کند . مشتریان شما هرگز قبل از اینکه بتوانند خود را در مکان ” مشتری شاد ” خود تصور کنند ، به شما اعتماد خواهند کرد . این کار بر دوش آن‌ها سنگینی می‌کند .
testimonials ویدیویی به شما این امکان را می‌دهد که یک پایه قوی برای مشتری ایجاد کنید . پایه‌ای که …
relatable و مرتبط
Authentic و حقیقی
چه بهتر ، چه بهتر !

real estate marketing video content

که به این معنی است که نمی‌توانید آن‌ها را جعل کنید و یا برخی از آن‌ها را جعل کنید . آن‌ها را جدی بگیرید چون آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که بهتر ، بازده قابل‌توجه تری داشته باشید .
جمع‌آوری testimonials ویدیویی ممکن است چالش برانگیز باشد ، اما از آن بسیار دور است . تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که …
رسیدن به مشتری‌های قبلی و خوشحال که از کار کردن با شما لذت برده‌اند .
از آن‌ها بخواهید تا تجربه یا بازخورد مثبت خود را در یک فرمت ویدئویی ضبط کنند ( که می‌تواند با گوشی هوشمند خود انجام شود )
از رضایت‌نامه ویدئویی خود در فرمت RAW و unedited استفاده کنید تا آن را معتبر جلوه دهید .
بهترین رضایت‌نامه را در وب سایت خود ، مانند صفحه خانگی تان، قرار دهید .
حتی اگر تعداد انگشت شماری از این گزینه‌ها را به دست آورید ، تفاوت آشکاری در نحوه واکنش آینده شما به تلاش‌های بازاریابی خواهید دید .
در آخر نه تنها testimonials های ویدئویی تنها زمانی کار می‌کنند که از مشتریان راضی به اینجا می‌آیند . بنابراین اگر می‌خواهید یک جریان ثابت از چنین video را در راه خود داشته باشید ، باید به محض امضای قرارداد همه مشتریان خود را با بهترین روش ممکن درمان کنید .
کارهایی برای مشتریان خود انجام دهید . برای مثال ، برای آن‌ها روز جشن یا سالگرد ازدواج آن‌ها را بخواهید و یا آن‌ها را با یک کارت هدیه از یک رستوران خوب شگفت‌زده کنید . به این ترتیب ، مطمئن خواهید شد که زمانی که درخواست یک ویدئو می‌کنید ، این لطف را به شما باز خواهند گرداند .

نکته # ۷ : سعی کنید Videos را کوتاه نگه دارید

بازاریابی فیلم املاک و مستغلات بسیار با ویدیوهای کوتاه‌تر کار می‌کند چون آن‌ها تاثیرگذار هستند و زمان را هدر نمی‌دهند . به یاد داشته باشید که هر چه ویدئوی شما بلندتر باشد ، شانس رفتن بیننده بیشتر خواهد بود .
مردم یک محدوده توجه دارند که کوتاه‌تر از ماهی قرمز است . به همین دلیل مشخص شده‌است که تنها ۳۷ % از افرادی که یک ساعت مچی را به صورت آنلاین تماشا می‌کنند تا زمانی که بیننده نهایی به بیننده videoYour کمک کند ، یک مشتری احتمالی است ، و آن‌ها به وضوح به خرید ملک علاقه دارند . اجازه ندهید که آن‌ها این علاقه را از دست بدهند . تا جایی که ممکن است به بهترین نتیجه برسید تا بهترین نتایج را ببینید .
توجه آن‌ها را به خود جلب کنید
اگر در چند ثانیه اول توجه بینندگان خود را جلب نمی‌کنید ، چطور می‌توانید آن‌ها را در کل ویدئو تماشا کنید ؟ زمانی که آن‌ها بازی می‌کنند ، با بهترین قسمت درباره املاکی که می‌فروشید شروع کنید . برای آخرین بار اینکار را ادامه ندهید .
تحقیقات نشان می‌دهد که ۶۵ درصد از بینندگان که در سه ثانیه اول یک ویدیو وارد می‌شوند ، تا ۱۰ روز دیگر یا بیشتر حرکت خواهند کرد . پس بازگشایی را تا حد ممکن جذاب کنید .
آن را به بیش از ۶۰ ثانیه تبدیل نکنید
در دنیای رسانه‌های اجتماعی که در آن مردم به طور مداوم با ویدیوهایی بمباران می‌شوند ، شما باید از شما کوتاه‌تر کنید تا استراتژی رسانه اجتماعی تان را قوی‌تر کنید .
چقدر کوتاه ؟ مشخص شده‌است که ویدئوهایی که کم‌تر از یک دقیقه است تمایل به حفظ حدود ۸۰ % بیننده تا حداقل نیمی از ویدیو و ۶۰ درصد تا پایان آن دارد .

نکته # ۸ : بهبود کیفیت تولید

بازاریابی ویدیویی فروش املاک و مستغلات ، تماما ً در مورد کیفیت است . چون این یک صنعت است که ارزان بازی نمی‌کند . شما نمی‌توانید کیفیت را کاهش دهید و انتظار نتایج را داشته باشید . این طوری کار نمی‌کند .
اگر کسب‌وکار شما ابزار داشته باشد ، پس باید کاری را که برای تولید ویدئوهای با کیفیت بالاتر لازم است انجام دهید . چه خریدن یک دوربین با کیفیت بالا و یا نوع درست نورپردازی برای روشن کردن ویدئو تان به نظر حرفه‌ای تری نیاز دارد ، باید به طور جدی سرمایه‌گذاری را در نظر بگیرید .
با سرمایه‌گذاری در بهبود کیفیت تولید خود ، از چشم اندازه‌ای خود جلوگیری خواهید کرد .

داشتن ادراک یا تصوری که سرویس شما واقعا ً ارزش آن را ندارد .

video equipment
فکر می‌کنم شما فقط سعی دارید یک تبلیغ با کیفیت پایین را به آن‌ها وارد کنید .
شما می‌خواهید بازاریابی ویدیویی املاک و مستغلات به شما کمک کند تا به کسب‌وکار خود کمک کنید و تصویر شما را لکه‌دار نکنید . حالا ، قبل از اینکه شروع به محاسبه ” سرمایه‌گذاری‌هایی ” کنید که ممکن است مجبور به انجام آن باشید ، به خاطر داشته باشید که لازم نیست هزاران دلار سرمایه‌گذاری کنید .
برای مثال ، لوازم عکاسی حرفه‌ای ممکن است برای شما به اندازه ۵۰ دلار هزینه داشته باشد ، که ارزان و موثر است . ارزش این سرمایه‌گذاری‌ها در کیفیتی است که به شما در رسیدن به آن کمک می‌کند . این یک راه طولانی برای کمک به چشم‌انداز شما برای باور کردن به شما است .
این مثال از چیزهایی است که ممکن است بخواهید در … ویدئو سرمایه‌گذاری کنید ، اما نه حداقل ، تکالیف خود را قبل از خرید هر چیزی برای کاره‌ای بازاریابی ویدئویی املاک تان انجام دهید . بیش از حد سرمایه‌گذاری نکنید جایی که نیاز نیست .
واضح است که هیچ رازی وجود ندارد که بازاریابی ویدئویی برای املاک و مستغلات یک مطلق باشد اگر شما امسال بیشتر از سال گذشته مشتری بخواهید . شاید شما قبلا ً این ویدئو را دارید اما به کمک به افراد بیشتر در اینترنت کمک کنید . ما قطعا ً می‌توانیم با این موضوع به شما کمک کنیم !
از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا بلاگ ها را وبلاگ نویسی کنید ، ما مهارت‌ها را برای افزایش مشتریان خود مانند هرگز قبل از بازاریابی ویدیویی املاک و مستغلات پیدا کرده‌ایم .

یک تلفن به ما بدهید و یا این فرم را کامل کنید و بیایید در مورد این که چطور برنامه بازاریابی تان شروع شد صحبت کنیم .