مدت زمان تقریبی مطالعه : 6 دقیقه

۱. نقشه کلید واژه‌ها را برای سفر خرید تهیه کنید .

هر مشتری بالقوه سفر خود را با محصولی که آن‌ها می‌خواهند شروع کند ، نه اینکه همه نیاز به انجام تحقیقات گسترده داشته باشند .
کلمات کلیدی شما باید هر کسی را هدف قرار دهد که منافعشان با محتوای وب سایت شما مطابقت دارد .
فقط مطمئن شوید که مسیر خود را از سفر خرید به صفحه مناسب برنامه‌ریزی کنید .

مرحله آگاهی

مشتریان در مرحله آگاهی سعی دارند به یک راه‌حل برای مشکل خود اشاره کنند یا چه نوع محصول / خدمات به نیاز آن‌ها را ارضا کند .
برای این نوع جستجو ، مصرف کنندگان از عبارات کلی مانند ” نحوه تناسب اندام ” یا ” چه چیزی باید سگم را تغذیه کنم ” استفاده می‌کنند .
زمانی که کلمات کلیدی خود را برای این مرحله نقشه‌برداری می‌کنید، باید صفحاتی را ایجاد کنید که به پرسش‌های رایج مربوط به پیشنهادها شما پاسخ دهند و به سادگی خواننده را مطلع کنید که با فروش چیزی مخالف است .

مرحله توجه

حضار شما در حال حاضر به دنبال یک راه‌حل خاص و ارزیابی گزینه‌ها در مرحله مورد نظر هستند .
این به این معنی است که زمان ایجاد اعتماد و متقاعد کردن چشم اندازه‌ای شما برای رسیدن به راه‌حل مناسب است .
برای جذب این نوع از خریداران ، انتخاب کلیدواژه ‌های خود را بر روی ارزش راه‌حل خود متمرکز کنید .

مرحله تصمیم‌گیری

در این مرحله ، مشتریان شما قصد تجاری مستقیم دارند .
در این مرحله شما باید از کلمات کلیدی مانند ” خرید ” ، ” سفارش “، ” demo ” و غیره استفاده کنید .
سپس ، این بستگی به محتوای شما دارد که این چشم‌انداز را به یک مشتری جدید تبدیل کنید .

انتخاب کلیدواژه ‌های خود را بر روی ارزش راه‌حل خود متمرکز کنید

۲. از یک فهرست بهینه‌سازی کلیدواژه برای ساخت Lists استفاده کنید .

پی‌گیری هر جنبه از بهینه‌سازی کلید واژه می‌تواند سخت باشد .
هر بخش از وب سایت شما باید در نظر گرفته شود ، از subheadings گرفته تا meta . به همین دلیل است که یک چک لیست ضروری است .
داشتن یک جریان کار سازمان‌یافته کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کند . به همین دلیل است که وقتی در فهرست کلیدواژه خود کار می‌کنید باید از یک برنامه پیروی کنید .
این یک فهرست کوتاه است که می‌توانید از آن برای شروع و ایجاد گردش کار خودتان استفاده کنید :
تلاش‌های خود را اولویت‌بندی کنید و کلمات کلیدی خود را با تقسیم‌بندی صفحات وب به گروه‌ها براساس موضوع و نرخ تبدیل دسته‌بندی کنید .
صفحات و یا دسته‌های صفحات خود را با عبارات کلیدی مورد نظر خود ، حجم جستجو و نمره دشواری قرار دهید .
لیستی از تغییرات دنباله بلند را براساس کلمات کلیدی برتر خود ایجاد کنید .
اصطلاحات علامت‌گذاری شده را فراموش نکنید .
به کار انداختن جستجوی سایت در Google Analytics برای کشف شرایط جستجو که کاربران وب شما واقعا ً به آن علاقه‌مند هستند .
کلمات کلیدی را با geo – جمع‌آوری کنید .
یک آنالیز رقابتی برای کشف برخی کلمات کلیدی نادیده بگیرید .
کلمات کلیدی یافته خود را با صفحات موجود خود تنظیم کنید و یا صفحات وب جدید برای وب سایت خود ایجاد کنید .

داشتن یک جریان کار سازمان‌یافته کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کند

۳. توجه ویژه به کلمات کلیدی همراه

مردم از همان نامه‌های پرس و جو برای جستجو در تمام سطوح استفاده نمی‌کنند .
در نتیجه ، رایج‌ترین کلمات کلیدی می‌تواند بسته به دستگاهی که کاربر از آن جستجو می‌کند ، تغییر کند .
در خصوص تلفن همراه ، به طور خاص ، پرس و جو‌ها به دلیل جستجوی صدا ( برای مثال ، کافی‌شاپ “پاریس ” یا ” جایی که نزدیک‌ترین مغازه قهوه است ) کوتاه‌تر هستند . ” ) .
دقت کنید که هر دو نسخه را در هنگام بهینه‌سازی برای کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت درنظر بگیرید .
یکی دیگر از جنبه‌های مهم توجه این است که مکان اجزای بسیار زیادی از جستجوهای موبایل است .
در حقیقت ، طبق گفته گوگل ، ۹۴ درصد از کاربران جستجوی اطلاعات مکانی را جستجو می‌کنند .
این به این معنی است که اگر یک مکان آجری و آجری داشته باشید باید توجه ویژه‌ای به کلمات کلیدی مانند ” نزدیک من ” و ” نزدیک ” داشته باشید .
همچنین ، صفحه کسب‌وکار گوگل را بهینه کنید و مطمین شوید که اطلاعات NAP صحیح است ، بنابراین شرکت شما نشان می‌دهد زمانی که کاربران به دنبال کسب و کارها در جایگاه شما هستند .

اینو فراموش نکن بخونی
چگونه ایده‌های جدید را برای فروشگاه آنلاین خود پیدا کنید

۴. انجام یک حسابرسی کلیدواژه

حتی اگر از یک چک لیست برای دستیابی به کلمات کلیدی جدید استفاده کرده‌اید ، هیچ وقت برای چک کردن کار شما به شخص ثالث اجازه نمی‌دهد که کار شما را چک کند .
این جا جایی است که ابزارهای حسابرسی SEO مثل Woorank و SEO سایت SEO به نمایش در می‌آیند . این ابزارها ، SEO ، صفحه SEO ، و حتی قابلیت استفاده موبایل وب سایت تان را بررسی می‌کنند .
بسیاری از آن‌ها نیز مسائلی مانند پیوندهای شکسته و صفحات وب ناقص را شناسایی می‌کنند . علاوه بر این ، بسیاری از ابزارهای حسابرسی SEO همچنین توصیه‌هایی برای بهبود قابلیت دید سایت و رتبه‌بندی ارائه می‌دهند .
همچنین می‌توانید حسابرسی را به صورت دوره‌ای بر روی محتوای قدیمی انجام دهید که هنوز هم برای تعداد زیادی کلمات کلیدی رتبه‌بندی است ، اما ممکن است نیاز به به روز رسانی داشته باشد تا عملکرد بهتری داشته باشد.
این راهی خوب برای کشف دوباره سنگ‌های مخفی قدیمی است و آن‌ها را وادار به رانندگی بهتر می‌کند . هر چه باشد ، فقط به این خاطر که محتوای کمی بزرگ‌تر است ، به این معنا نیست که کاملا ً بی‌فایده است .

اینو فراموش نکن بخونی
چگونه بازاریابی فیلم می تواند رتبه بندی گوگل شما را بهبود بخشد

۵. یک چشم را بر روی گرایش‌ها کلیدواژه نگاه دارید.

اگر بدانید چطور از آن استفاده کنید ، یک گرایش می‌تواند منجر به افزایش زیاد ترافیک شود .
علاوه بر این، اگر شما جلوتر از زمان سوار شوید رقابت کمتری در مقایسه با کلمات کلیدی عمومی وجود دارد .
برخی از ابزارهای تحقیقاتی کلیدی مانند Soovle می‌توانند کلمات گرایش روز را برای شما شناسایی کنند .
اگر هر کدام از آن‌ها به جایگاه شما مرتبط هستند ، آن‌ها را به فهرست خود اضافه کنید . فقط فراموش نکنید که هر بار این لیست را یک‌بار در یک زمان تمیز کنید ، به طوری که کلمات کلیدی قبلی شما زیاد نمی‌شوند .
این استراتژی می‌تواند یک افزایش کوتاه‌مدت به شما بدهد در حالی که شما منتظر محتوای بلند مدت شما هستید .
گوگل correlate یکی از بهترین روش‌ها برای کشف گرایش‌های فصلی است و با ایده‌های واژه‌های کلیدی جدیدی آشنا می‌شود .
این ابزار کم‌تر شناخته‌شده ، واژه‌های کلیدی را با الگوهای جستجوی منطقه‌ای یا منطقه‌ای برای جستجوی جستجوی شما نشان می‌دهد .

6.کلمات کلیدی دم دراز را دست‌کم نگیرید

جستجوی صدا به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌است ، حالا که دستیاران مجازی مثل Siri ، Cortana و الکسا در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند .
بسیاری از کاربران اکنون ترجیح می‌دهند از صدای خود برای یافتن چیزی که به جای تایپ کردن به دنبال آن هستند ، استفاده کنند . این موضوع به خصوص برای دستگاه‌های تلفن همراه و حتی تلویزیون اعمال می‌شود .
اما اگر شما فهرست کلیدواژه خود را برای این گرایش‌ها جدید تنظیم نکنید ، در این مورد از دست خواهید داد .
برای ارایه یک دیدگاه ، مطالعه ۱ ، ۱ میلیارد کلیدی ، نشان داد که ۲۹.۱۳ درصد کلمات کلیدی با جستجوهای ماهانه + ماهانه از سه یا چند کلمه تشکیل شده‌اند .
یک روش مطمئن برای اطمینان از گرفتن این که شما ثبت صدا را ثبت می‌کنید ، استفاده از کلمات کلیدی دم دراز بیشتر است .
هنگام صحبت کردن، کاربران به احتمال بیشتری سوال می‌پرسند که ” بهترین شرکت‌های تولید کننده در ایالات‌متحده چه هستند ؟ ” ، برخلاف تایپ کردن در ” بهترین شرکت‌های تولید نسل” .
این لحن مکالمه را هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای اطمینان از اینکه محتوای شما در جستجوی صدا به نظر می‌رسد ، حفظ کنید .

اینو فراموش نکن بخونی
انواع SEO که باید برای اجرای یک کسب‌وکار موفق بشناسید

۷. جستجو در جستجوی سایت داخلی

برخی از بهترین کلمات کلیدی ممکن است در کل زمان ، به طور خاص بر روی وب سایت خود ، در زیر بینی شما باشند .
نگاه کردن به این سوالات می‌تواند به شما کمک کند در مورد این که چطور مردم از سایت خود استفاده می‌کنند و ایده‌های کلیدواژه ‌هایی که هرگز به آن‌ها فکر نمی‌کنید را کسب کنید .
علاوه بر این، اگر شما متوجه شوید که برخی از جستجوهای شما دنبال می‌شوند ، مشتری وب سایت را ترک می‌کند ، شما می‌توانید محتوایی را ایجاد کنید که با آن شرایط مطابقت داشته باشد.
نتیجه‌گیری
تحقیقات کلیدواژه یکی از بالاترین فعالیت‌های SEO هستند – و این هفت نکته باید باعث افزایش چشمگیر ترافیک شما شوند .
و حتی اگر در حال حاضر بهترین روش‌ها را دنبال کنید و لیست تان به طور مداوم به روز شده باشد ، آزمایش می‌تواند نتایج شگفت انگیزی را به دست آورد .
بنابراین دفعه بعد که فهرست کلیدواژه خود را مدیریت می‌کنید ، از این رهنمودها برای نفس کشیدن یک زندگی جدید در استراتژی خود استفاده کنید .
چه کسی می‌داند ، شاید شما در برخی کلمات کلیدی سود آور گم شده‌اید !

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)