۱. نقشه کلید واژه‌ها را برای سفر خرید تهیه کنید .

هر مشتری بالقوه سفر خود را با محصولی که آن‌ها می‌خواهند شروع کند ، نه اینکه همه نیاز به انجام تحقیقات گسترده داشته باشند .
کلمات کلیدی شما باید هر کسی را هدف قرار دهد که منافعشان با محتوای وب سایت شما مطابقت دارد .
فقط مطمئن شوید که مسیر خود را از سفر خرید به صفحه مناسب برنامه‌ریزی کنید .

مرحله آگاهی

مشتریان در مرحله آگاهی سعی دارند به یک راه‌حل برای مشکل خود اشاره کنند یا چه نوع محصول / خدمات به نیاز آن‌ها را ارضا کند .
برای این نوع جستجو ، مصرف کنندگان از عبارات کلی مانند ” نحوه تناسب اندام ” یا ” چه چیزی باید سگم را تغذیه کنم ” استفاده می‌کنند .
زمانی که کلمات کلیدی خود را برای این مرحله نقشه‌برداری می‌کنید، باید صفحاتی را ایجاد کنید که به پرسش‌های رایج مربوط به پیشنهادها شما پاسخ دهند و به سادگی خواننده را مطلع کنید که با فروش چیزی مخالف است .

مرحله توجه

حضار شما در حال حاضر به دنبال یک راه‌حل خاص و ارزیابی گزینه‌ها در مرحله مورد نظر هستند .
این به این معنی است که زمان ایجاد اعتماد و متقاعد کردن چشم اندازه‌ای شما برای رسیدن به راه‌حل مناسب است .
برای جذب این نوع از خریداران ، انتخاب کلیدواژه ‌های خود را بر روی ارزش راه‌حل خود متمرکز کنید .

مرحله تصمیم‌گیری

در این مرحله ، مشتریان شما قصد تجاری مستقیم دارند .
در این مرحله شما باید از کلمات کلیدی مانند ” خرید ” ، ” سفارش “، ” demo ” و غیره استفاده کنید .
سپس ، این بستگی به محتوای شما دارد که این چشم‌انداز را به یک مشتری جدید تبدیل کنید .

انتخاب کلیدواژه ‌های خود را بر روی ارزش راه‌حل خود متمرکز کنید

۲. از یک فهرست بهینه‌سازی کلیدواژه برای ساخت Lists استفاده کنید .

پی‌گیری هر جنبه از بهینه‌سازی کلید واژه می‌تواند سخت باشد .
هر بخش از وب سایت شما باید در نظر گرفته شود ، از subheadings گرفته تا meta . به همین دلیل است که یک چک لیست ضروری است .
داشتن یک جریان کار سازمان‌یافته کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کند . به همین دلیل است که وقتی در فهرست کلیدواژه خود کار می‌کنید باید از یک برنامه پیروی کنید .
این یک فهرست کوتاه است که می‌توانید از آن برای شروع و ایجاد گردش کار خودتان استفاده کنید :
تلاش‌های خود را اولویت‌بندی کنید و کلمات کلیدی خود را با تقسیم‌بندی صفحات وب به گروه‌ها براساس موضوع و نرخ تبدیل دسته‌بندی کنید .
صفحات و یا دسته‌های صفحات خود را با عبارات کلیدی مورد نظر خود ، حجم جستجو و نمره دشواری قرار دهید .
لیستی از تغییرات دنباله بلند را براساس کلمات کلیدی برتر خود ایجاد کنید .
اصطلاحات علامت‌گذاری شده را فراموش نکنید .
به کار انداختن جستجوی سایت در Google Analytics برای کشف شرایط جستجو که کاربران وب شما واقعا ً به آن علاقه‌مند هستند .
کلمات کلیدی را با geo – جمع‌آوری کنید .
یک آنالیز رقابتی برای کشف برخی کلمات کلیدی نادیده بگیرید .
کلمات کلیدی یافته خود را با صفحات موجود خود تنظیم کنید و یا صفحات وب جدید برای وب سایت خود ایجاد کنید .

داشتن یک جریان کار سازمان‌یافته کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کند

۳. توجه ویژه به کلمات کلیدی همراه

مردم از همان نامه‌های پرس و جو برای جستجو در تمام سطوح استفاده نمی‌کنند .
در نتیجه ، رایج‌ترین کلمات کلیدی می‌تواند بسته به دستگاهی که کاربر از آن جستجو می‌کند ، تغییر کند .
در خصوص تلفن همراه ، به طور خاص ، پرس و جو‌ها به دلیل جستجوی صدا ( برای مثال ، کافی‌شاپ “پاریس ” یا ” جایی که نزدیک‌ترین مغازه قهوه است ) کوتاه‌تر هستند . ” ) .
دقت کنید که هر دو نسخه را در هنگام بهینه‌سازی برای کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت درنظر بگیرید .
یکی دیگر از جنبه‌های مهم توجه این است که مکان اجزای بسیار زیادی از جستجوهای موبایل است .
در حقیقت ، طبق گفته گوگل ، ۹۴ درصد از کاربران جستجوی اطلاعات مکانی را جستجو می‌کنند .
این به این معنی است که اگر یک مکان آجری و آجری داشته باشید باید توجه ویژه‌ای به کلمات کلیدی مانند ” نزدیک من ” و ” نزدیک ” داشته باشید .
همچنین ، صفحه کسب‌وکار گوگل را بهینه کنید و مطمین شوید که اطلاعات NAP صحیح است ، بنابراین شرکت شما نشان می‌دهد زمانی که کاربران به دنبال کسب و کارها در جایگاه شما هستند .

۴. انجام یک حسابرسی کلیدواژه

حتی اگر از یک چک لیست برای دستیابی به کلمات کلیدی جدید استفاده کرده‌اید ، هیچ وقت برای چک کردن کار شما به شخص ثالث اجازه نمی‌دهد که کار شما را چک کند .
این جا جایی است که ابزارهای حسابرسی SEO مثل Woorank و SEO سایت SEO به نمایش در می‌آیند . این ابزارها ، SEO ، صفحه SEO ، و حتی قابلیت استفاده موبایل وب سایت تان را بررسی می‌کنند .
بسیاری از آن‌ها نیز مسائلی مانند پیوندهای شکسته و صفحات وب ناقص را شناسایی می‌کنند . علاوه بر این ، بسیاری از ابزارهای حسابرسی SEO همچنین توصیه‌هایی برای بهبود قابلیت دید سایت و رتبه‌بندی ارائه می‌دهند .
همچنین می‌توانید حسابرسی را به صورت دوره‌ای بر روی محتوای قدیمی انجام دهید که هنوز هم برای تعداد زیادی کلمات کلیدی رتبه‌بندی است ، اما ممکن است نیاز به به روز رسانی داشته باشد تا عملکرد بهتری داشته باشد.
این راهی خوب برای کشف دوباره سنگ‌های مخفی قدیمی است و آن‌ها را وادار به رانندگی بهتر می‌کند . هر چه باشد ، فقط به این خاطر که محتوای کمی بزرگ‌تر است ، به این معنا نیست که کاملا ً بی‌فایده است .

۵. یک چشم را بر روی گرایش‌ها کلیدواژه نگاه دارید.

اگر بدانید چطور از آن استفاده کنید ، یک گرایش می‌تواند منجر به افزایش زیاد ترافیک شود .
علاوه بر این، اگر شما جلوتر از زمان سوار شوید رقابت کمتری در مقایسه با کلمات کلیدی عمومی وجود دارد .
برخی از ابزارهای تحقیقاتی کلیدی مانند Soovle می‌توانند کلمات گرایش روز را برای شما شناسایی کنند .
اگر هر کدام از آن‌ها به جایگاه شما مرتبط هستند ، آن‌ها را به فهرست خود اضافه کنید . فقط فراموش نکنید که هر بار این لیست را یک‌بار در یک زمان تمیز کنید ، به طوری که کلمات کلیدی قبلی شما زیاد نمی‌شوند .
این استراتژی می‌تواند یک افزایش کوتاه‌مدت به شما بدهد در حالی که شما منتظر محتوای بلند مدت شما هستید .
گوگل correlate یکی از بهترین روش‌ها برای کشف گرایش‌های فصلی است و با ایده‌های واژه‌های کلیدی جدیدی آشنا می‌شود .
این ابزار کم‌تر شناخته‌شده ، واژه‌های کلیدی را با الگوهای جستجوی منطقه‌ای یا منطقه‌ای برای جستجوی جستجوی شما نشان می‌دهد .

۶٫کلمات کلیدی دم دراز را دست‌کم نگیرید

جستجوی صدا به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌است ، حالا که دستیاران مجازی مثل Siri ، Cortana و الکسا در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند .
بسیاری از کاربران اکنون ترجیح می‌دهند از صدای خود برای یافتن چیزی که به جای تایپ کردن به دنبال آن هستند ، استفاده کنند . این موضوع به خصوص برای دستگاه‌های تلفن همراه و حتی تلویزیون اعمال می‌شود .
اما اگر شما فهرست کلیدواژه خود را برای این گرایش‌ها جدید تنظیم نکنید ، در این مورد از دست خواهید داد .
برای ارایه یک دیدگاه ، مطالعه ۱ ، ۱ میلیارد کلیدی ، نشان داد که ۲۹.۱۳ درصد کلمات کلیدی با جستجوهای ماهانه + ماهانه از سه یا چند کلمه تشکیل شده‌اند .
یک روش مطمئن برای اطمینان از گرفتن این که شما ثبت صدا را ثبت می‌کنید ، استفاده از کلمات کلیدی دم دراز بیشتر است .
هنگام صحبت کردن، کاربران به احتمال بیشتری سوال می‌پرسند که ” بهترین شرکت‌های تولید کننده در ایالات‌متحده چه هستند ؟ ” ، برخلاف تایپ کردن در ” بهترین شرکت‌های تولید نسل” .
این لحن مکالمه را هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای اطمینان از اینکه محتوای شما در جستجوی صدا به نظر می‌رسد ، حفظ کنید .

۷. جستجو در جستجوی سایت داخلی

برخی از بهترین کلمات کلیدی ممکن است در کل زمان ، به طور خاص بر روی وب سایت خود ، در زیر بینی شما باشند .
نگاه کردن به این سوالات می‌تواند به شما کمک کند در مورد این که چطور مردم از سایت خود استفاده می‌کنند و ایده‌های کلیدواژه ‌هایی که هرگز به آن‌ها فکر نمی‌کنید را کسب کنید .
علاوه بر این، اگر شما متوجه شوید که برخی از جستجوهای شما دنبال می‌شوند ، مشتری وب سایت را ترک می‌کند ، شما می‌توانید محتوایی را ایجاد کنید که با آن شرایط مطابقت داشته باشد.
نتیجه‌گیری
تحقیقات کلیدواژه یکی از بالاترین فعالیت‌های SEO هستند – و این هفت نکته باید باعث افزایش چشمگیر ترافیک شما شوند .
و حتی اگر در حال حاضر بهترین روش‌ها را دنبال کنید و لیست تان به طور مداوم به روز شده باشد ، آزمایش می‌تواند نتایج شگفت انگیزی را به دست آورد .
بنابراین دفعه بعد که فهرست کلیدواژه خود را مدیریت می‌کنید ، از این رهنمودها برای نفس کشیدن یک زندگی جدید در استراتژی خود استفاده کنید .
چه کسی می‌داند ، شاید شما در برخی کلمات کلیدی سود آور گم شده‌اید !