رشد یک کسب‌وکار کوچک و گرفتن آن به سطح بعدی چیزی است که هر کارآفرین برای آن تلاش می‌کند . ابزارهای بازاریابی دیجیتال بسیاری وجود دارند که به شما در رسیدن به این هدف کمک می‌کنند ، اینستاگرام یکی از آن‌ها است .
در طول سال‌ها ، اینستاگرام یک کانال دیداری قوی برای ایجاد آگاهی از برند و یک مخاطب وفادار است که در واقع پاسخگو است . با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر که هر روز به اینستاگرام وارد می‌شوند ، پلت فرم وب سایت‌های ارتباط جمعی به کمک به تجارت‌های کوچک برای همه انواع افزایش دسترسی آن‌ها ادامه می‌دهد .
با این نوع پتانسیل ، هیچ یک از کارآفرینان تعجبی این قدر به ایجاد یک اینستاگرام در ادامه علاقه ندارند !
علاوه بر این، وقتی بحث در مورد نرخ‌های تعامل صورت می‌گیرد ، اینستاگرام به نتایج بسیار بهتری دست می‌یابند . در مطالعه فورستر ، مشخص شد که میانگین نرخ تعامل برای برندها در اینستاگرام تقریبا ً ۶۰ برابر بیشتر از غول وب سایت‌های ارتباط جمعی است .

با استفاده از اینستاگرام یک کسب‌وکار کوچک می‌تواند به طور موثر …

  • دسترسی به مشتریان احتمالی و اتصال به آن‌ها
    ایجاد و پرورش یک رابطه قوی‌تر با مشتریان موجود
    به بهبود شانس فروش از داخل برنامه کمک کنید


با این حال ، برای به دست آوردن مزایای واقعی بازاریابی اینستاگرام ، مهم است که بر روی ساخت یک اینستاگرام بعد از آن که می‌توانید روی آن حساب کنید تمرکز کنید . در این مقاله ، چیزهای کوچکی که می‌توانید برای داشتن تاثیر قوی بر روی اعداد پیرو خود داشته باشید را یاد خواهید گرفت .
پست در تایمز راست
زمانی که در حال انجام بازاریابی اینستاگرام هستید ، محتوای خود را تا جایی که ممکن است در بالای دستور کار خود قرار دهید . نه تنها به این دلیل که خواهان نوردهی هستید، بلکه به این دلیل است که شما خواستار سهام بیشتری هستید که منجر به پیروان بیشتری می‌شود . ایجاد یک اینستاگرام به دنبال کار کوچک شما در زمانی که در زمان مناسب پست می‌کنید آسان‌تر می‌شود .
پس چه زمانی بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام است ؟ به گفته بعد ، اینها سه بار برتر جهانی برای پست کردن در اینستاگرام برای هر روز از هفته هستند :

با این حال ، با توجه به این واقعیت که هر حساب اینستاگرام با یک مخاطب متفاوت تفاوت دارد ، اما شما هنوز باید بهترین زمان ارسال خود را پیدا کنید . ایده اینجا این است که در زمانی که تعداد زیادی از پیروان شما آنلاین هستند ، پست‌های اینستاگرام خود را برنامه‌ریزی کنید .
در زیر دو روش اثبات‌شده برای محاسبه بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام آورده شده‌است .
کشف زمانی که پیروان شما آنلاین هستند
حدس و گمان خود را کنار بگذارید و در حالی که در اینستاگرام مراقب خود هستید ، زمان ارسال در اینستاگرام خود را پیدا کنید ، یک ویژگی که به شما اجازه می‌دهد به فعالیت مخاطبین خود نگاه کنید .

اینستاگرام زمانی که به شما کمک می‌کند تا مخاطب هدف خود را درک کنید ، بسیار متنوع است . شما می‌توانید اطلاعاتی از قبیل …

  • موقعیت جغرافیایی پیروان شما
    چه آن‌ها مرد باشند یا مونث
    چه گروه‌های سنی در حال سقوط هستند؟
    بالاتر از همه ، هنگامی که فعالیت آن‌ها بالاترین است،
    زمانی که بفهمید چه زمانی بسیاری از پیروان شما آنلاین هستند ، می‌توانید در آن زمان پست خود را شروع کنید . همچنین به مناطق زمانی نگاه کنید تا ببینید آیا می‌توانید محتوای خود را برای افراد مختلف از مکان‌های مختلف برنامه‌ریزی کنید .
    آزمایش با ارسال دفعات ارسال ( ارسال مجدد)


اگر نمی‌خواهید فقط به تجزیه و تحلیل وابسته باشید ، می‌توانید شروع به آزمایش خود کنید . تمام چیزی که طول می‌کشد یک صفحه گسترده ساده است تا زمان‌هایی را که محتوای شما بیش‌ترین میزان تعامل را دارد ، سیر کند . هدف شما پی‌گیری تعداد لایک های & است که محتوای شما دریافت می‌کند .
با نگاهی به تجزیه و تحلیل خود ، باید درک روشنی از این که چه زمانی اعضای شما فعال هستند را درک کنید . به عنوان مثال ، اجازه دهید بگوییم که آن‌ها اغلب بین ۲ بعدازظهر و ۵ بعدازظهر PST – PC هستند ، شما می‌توانید پست‌های خود را در این پرانتز قرار دهید . زمان را به صورت هفتگی برای آزمایش نگه دارید .
بعد از یک یا دو ماه ، داده‌های مورد نیاز برای کمک به انتخاب بهترین زمان / روز برای پست کردن در اینستاگرام برای گرفتن تعامل بیشتر و ترافیک وب سایت را خواهید داشت .
محتوای جدید به طور مرتب
نوع محتوایی که در اینستاگرام پست می‌کنید ، نشان می‌دهد که اگر آن‌ها بخواهند حساب شما را دنبال کنند ، چه انتظاری می‌توانند داشته باشند . اما زمانی که آن‌ها را در حال ارسال به طور مداوم می‌بینند ، کاملا ً مشخص و مطمئن خواهند بود که شما را دنبال می‌کنند .
ایجاد یک اینستاگرام بعد از این که یک تلاش مداوم برای بیرون آوردن محتوای مربوطه انجام دهید ، بسیار آسان‌تر می‌شود . در مقایسه با سایر سکوهای رسانه اجتماعی ، Instagram به عنوان بهترین سطح تعامل شناخته می‌شود و این چیزی است که می‌توانید از آن به سود خود استفاده کنید .
زمانی که کسی برند شما را در اینستاگرام دنبال می‌کند ، آن‌ها این کار را انجام می‌دهند و یک رابطه مشخص با شما ایجاد می‌کنند . ثبات شما نه تنها به آن‌ها کمک می‌کند که از حساب شما ارزش دریافت کنند ، بلکه شانس به اشتراک گذاری آن‌ها و گسترش محتوای شما را نیز افزایش می‌دهد . که مشخصا ً منجر به پیروان بیشتری می‌شود .
و بله ، شما همچنین نمی‌خواهید که پیروان فعلی شما فراموش کنند که آن‌ها از شما پیروی کرده‌اند . اگر موافق نیستید ، ممکن است آن را به یاد نیاورند و از شما تشکر کنند. تنها روشی که برای کسب پیروان جدید مهم است ، حفظ قدیمی‌ها نیز مهم است .

بنابراین چه نوع همسانی را باید برای زمانی که در اینستاگرام ارسال می‌کنید ، دنبال کنید ؟
طبق معیارهای اتحادیه ، اکثر مارک‌های تجاری که ترجیح می‌دهند بین ۱ تا ۲ بار در روز ارسال شوند . آن‌ها دریافتند که نشان‌های تجاری که تعداد بیشتری از آن‌ها را پست کرده‌اند ، هیچ نامزدی کم‌تر را تجربه نکرده و یا هر نماینده بد را به دست نمی‌آورند .
خط پایین این است که ارسال محتویات مربوطه در اینستاگرام به طور مداوم پرداخت می‌شود . سعی کنید یک نام تجاری باشید که به آن اهمیت می‌دهد و با ارسال به طور مداوم به آن‌ها ارزش منظم می‌دهد .
استفاده از the راست
به دنبال آن، پیروان فعلی خود را در دست خود با ایجاد یک اینستاگرام دنبال کنید . هدف شما باید این باشد که پیروان موجود خود را تا جایی که می‌توانید با آن وارد کنید تا هواداران برند شوند و به شما کمک کنند که به پیروی از آن‌ها رشد کنید . اما این کافی نیست . شما باید فراتر بروید و قدرت of را برای رسیدن به افراد جدید تقویت کنید .
با استفاده از وب سایت‌های ارتباط جمعی مربوطه ، مخاطبین هدف خود را آسان می‌یابند ، که شانس آن‌ها را به دنبال شما افزایش می‌دهد . اما باید این کار را بدون رفتن به دریا انجام دهید و یا این که اسپم به نظر برسد .

حال ، سوال این است که چه نوع of را باید در هنگام ساختن اینستاگرام دنبال کنید ؟
هدف شما استفاده از hashtags است که به شما در رسیدن به افراد جدید کمک می‌کند . دوره . زمانی که کار درست انجام شود ، شما می‌توانید نوردهی زیادی از نوردهی به دست آورید .
ایده این است که hashtags را پیدا کنید که بسیار مرتبط با برند شما هستند و سپس از آن‌ها در پست‌های خود استفاده کنید . که مشخصا ً نیازمند نوع درست تحقیقات است . The که انتخاب می‌کنید باید آنچه که نام تجاری شما در مورد آن است را توصیف کنید و همان زمان با آنچه که مخاطبین شما در اینستاگرام دنبال می‌کنند ، طنین‌انداز می‌شود .
ابزارهای زیادی مثل as وجود دارند که می‌توانید از اینترنت برای پیدا کردن hashtags استفاده کنید که مرتبط و با ارزش هستند .

یک راه ساده‌تر برای پیدا کردن hashtags مرتبط که محبوب هستند ، این است که به طور مستقیم برای واژه‌های کلیدی در اینستاگرام جستجو کنید . دقت کنید که قبلا ً تحقیق کلید واژه‌های خود را انجام داده‌اید .
به منظور حصول اطمینان از نتایج سازگار ، ممکن است بخواهید از انواع زیر استفاده کنید :
Branded hashtags : زمانی که از نام برند یا شرکت خود استفاده می‌کنید ، می‌توانید تعامل بیشتری با کسب‌وکار کوچک خود ایجاد کنید . استفاده از hashtags داغ در اینستاگرام برای شرکت‌ها غیر معمول نیست . در واقع ، بیش از ۷۰ درصد از hashtags اینستاگرام برای داغ کردن اتفاق می‌افتند .
روند (تمایل) : صفحه بررسی اینستاگرام یک گنجینه است زمانی که برای یافتن hashtags گرایش پیدا می‌شود که مربوط به جایگاه شما نیز هستند . ممکن است بخواهید گرایش بیشتری به محتوای خود از زمان به زمان اضافه کنید . این نه تنها به شما کمک می‌کند که به افراد بیشتری برسید ، بلکه مخاطبین خود را نیز نشان دهید که به روز رسانی می‌شوند .
hashtags مردمی : اکثر اوقات hashtags محبوب ، تفاوت بزرگی در نحوه دسته‌بندی محتوای شما در اینستاگرام ندارد . درست مثل این که برای کلمات کلیدی گسترده در موتورهای جستجو دشوار است ، استفاده از hashtags محبوب برای اهرم دشوار است ، زیرا رقابت بسیار زیادی وجود دارد . با این حال ، اگر آن‌ها مرتبط با پست شما باشند می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید .
موقعیت : اگر کسب‌وکار کوچک شما مشتریان محلی را هدف قرار می‌دهد ، پس چرا از hashtags محلی استفاده نمی‌کنید ؟ آن‌ها همچنین به عنوان geotags شناخته می‌شوند و تقریبا ً ۸۰ درصد بیشتر از برچسب‌های non هستند .


دوری از پیروان رقیب تان
یک راه جدید برای ایجاد یک اینستاگرام به دنبال این است که بر روی رقابت خود تمرکز کرده و سعی کنید با مخاطبین خود درگیر شوید . جذب توجه آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد زیرا آن‌ها قبلا ً از رقبای شما پیروی کرده‌اند که محصول / خدمات مشابهی را می‌فروشد .
دزدی از پیروان رقیب تان غیر اخلاقی نیست ، تا زمانی که شما این کار را درست انجام دهید . حالا ، رقیب ما به این معناست که نزدیک‌ترین نام تجاری رقیب تان که در حال حاضر با پیروان آن‌ها درگیر است .
زمانی که بحث بر سر ایجاد یک اینستاگرام در زیر است ، در اینجا نشان دهید که چطور می‌توانید از مخاطبین رقبای خود استفاده کنید …
مرحله ۱ : شناسایی رقبای شما
بهترین مکان برای شروع رقابت محلی شماست ، چون خیلی واضح است . آن‌ها را همراه با دیگر رقبای نزدیک به ” فهرست هدف ” خود اضافه کنید . فقط مطمئن شوید که برای انتخاب رقبای خود در اینجا عجله نمی‌کنید .
مرحله ۲ : آنالیز شکل زیر
Instagram یک برنامه محبوب است و بسیاری از افراد به آن اعتیاد پیدا کرده‌اند . اما این به آن معنا نیست که آن‌ها اینجا را ترک نمی‌کنند . کاربران اینستاگرام استفاده از آن را به طور منظم رها می‌کنند . به همین دلیل است که مهم است که تنها برای کاربرانی بروید که به احتمال زیاد دور هم جمع می‌شوند . هر چه کسی فعال‌تر باشد ، به طور مرتب از آن استفاده می‌کند .
همچنین می‌توانید به عادت‌های آشکار آن‌ها نگاه کنید که شانس بیشتری را برای پیروی از شما بعد از درگیری با آن‌ها نشان می‌دهد .

  • آیا آن‌ها به طور مرتب محتوا را پست می‌کنند ؟
    آیا آن‌ها تعداد خوبی از پست‌ها را به خود اختصاص داده‌اند ؟
    به اندازه کافی در اینستاگرام حضور داشته‌اند ؟
    آیا آن‌ها از hashtags استفاده می‌کنند ؟
    پیرو این نسبت به چه چیزی پیروی می‌کند ؟
    پاسخ به سوال بالا باید به شما شفافیت کافی در مورد اینکه آیا آن‌ها باید با آن‌ها درگیر شوند یا خیر ، به شما بدهد .

مرحله ۳ : تعامل با آن‌ها
به محض اینکه با طرفداران رقبای خود کار کنید و مطمئن شوید که ارزش پرداختن به آن‌ها را دارید ، باید به سمت درگیر شدن با آن‌ها حرکت کنید .
سه روش اصلی برای تعامل با دیگر کاربران در اینستاگرام وجود دارد :
با liking از پست خود
با اظهار نظر درباره پست خود
با پیروی از آن‌ها
این کاری است که شما می‌توانید انجام دهید تا با پیروان رقیب تان راه درست را پیدا کنید .
درباره تجربیات خود سوال کنید
ایده در اینجا برقراری ارتباط با آن‌ها در یک سطح شخصی ، با نشان دادن جنبه انسانی برند است . درخواست از سوالاتی که هم جذاب و هم عمیق هستند می‌توانند به شما کمک کنند که نه تنها یک واکنش را جلب کنید، بلکه آن‌ها را وادار کنید که از شما پیروی کنند .
بر روی این تجربه تمرکز کنید که آن‌ها در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته می‌شوند . بنابراین چه درباره روز آن‌ها سوال کنید و یا در مورد یک تجربه خاص که به تصویر آن‌ها مربوط می‌شود ، اطمینان حاصل کنید که ارزش جواب را دارد .
درباره محتوای unpopular توضیح دهید
اگر می‌خواهید کسی از شما پیروی کند ، باید بر روی رادار خود سوار شوید . یک راه هوشمندانه برای انجام این کار پیدا کردن یک عکس یا تصویری است که آن‌ها با انتظارات بالا پست کرده‌اند ، اما توجه زیادی به آن جلب نشده است. این پست‌ها ممکن است نرخ تعامل کمی داشته باشند، اما معمولا ً به اندازه کافی ارزشمند هستند که نظر بدهند . پس چرا از این پست‌ها یک تمجید واقعی not ؟
مثل پست اخیر شون
دوست داشتن در پست اخیر آن‌ها را به اطلاع آن‌ها می‌رساند و به آن‌ها اجازه می‌دهد که در مورد شما بدانند . ممکن است ساده به نظر برسد ، اما کارساز است . این فعالیت تنها اگر زمانی را برای دوست داشتن دسته‌ای از عکس‌ها به طور منظم پیدا کنید ، ارزشش را دارد . انتظار داشته باشید که ۳ تا ۴ نفر از هر ۱۰۰ شغلی که دوست دارید را پیدا کنید .
از نظر استراتژیک از آن‌ها پیروی کنید
افراد را دنبال کنید تا آن‌ها از شما پیروی کنند . این می‌تواند قدیمی‌ترین استراتژی در این کتاب باشد . این کار وقتی به صورت استراتژیک انجام می‌شود عالی عمل می‌کند . فقط مثل آن‌هایی که در لیست شما هستند ، نه هیچ‌کس و همه . کاربرانی که ۱ : ۱ پیرو دارند به احتمال زیاد از شما پیروی می‌کنند .
به مردم آنچه می‌خواهند را بدهید
چه در فیس بوک یا اینستاگرام است ، بهترین رشد رشد پیرو ارگانیک است . هیچ چیز نزدیک به داشتن مخاطب وجود ندارد که واقعا ً برند شما را دوست دارد و به محتوای شما علاقه دارد .
ایجاد یک اینستاگرام به دنبال ارگانیکی ، علم موشک نیست . تمام چیزی که شما نیاز دارید بر دادن به افراد مرتبط و با کیفیت بالا تمرکز کنید . محتوای آن‌ها با منافع آن‌ها طنین‌انداز می‌شود . این تنها راهی است که می‌توانید توجه آن‌ها را جلب کنید و آن‌ها را دوست داشته باشید ، از شما پیروی کنید و در نهایت با شما دست و پنجه نرم کنید.

بنابراین چه کار می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که تنها بهترین محتوا را به اشتراک می‌گذارید ؟ از کجا می‌دانید که مخاطبین هدف شما از شما چه می‌خواهند ؟
بله ، می‌توانید حدس بزنید ، اما ارزشش را ندارد . در عوض می‌توانید موارد زیر را انجام دهید :
بر رقبای خود نظارت داشته باشید
نزدیک‌ترین به اینستاگرام چیزهای زیادی برای آموزش دادن به شما است . شما فقط باید از فعالیت اینستاگرام خود مراقبت کنید . و ببینید چه نوع مطالبی را به طور مرتب ارسال می‌کنند .
روی کشف جواهر تمرکز کنید . به عبارت دیگر ، به دنبال پست‌هایی بگردید که بیش‌ترین توجه را داشته باشند. به عنوان مثال ، آیا رقابت شما بیش‌ترین توجه را به عکس‌های محصول جلب می‌کند ؟ یا عکس‌ها با یک عنصر انسانی ؟ آن‌ها چگونه از برنامه‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند ؟
روند ( Trending ) را بشناسید
اگر بتوانید آنچه در فضای شما می‌گذرد را دنبال کنید ، پس شما قادر خواهید بود که محتوایی که در تقاضا وجود دارد را ایجاد کنید . بنابراین ، دقت کنید که پروفایل مشتریان خود و همچنین the بالای این پست را به طور مرتب کنترل کنید .

  • آن‌ها چه نوع تصاویری دارند ؟
    آن‌ها به سمت‌های خود افزوده‌اند ؟
    آیا آن‌ها یک روند خاص را دنبال می‌کنند؟
    آن‌ها چگونه با محتوای خود درگیر می‌شوند ؟
    آن‌ها در پست خود چه سوالاتی دارند ؟

این راهی طولانی برای کمک به ایجاد محتوای عالی برای حساب شما خواهد بود ، که اکنون روند و تقاضا بین مخاطب شما است .
از پیروان خود بپرسید
گاهی بهترین راه برای دانستن این که چه چیزی ایجاد می‌کند این است که از پیروان فعلی خود بپرسید . آن‌ها باید ایده‌هایی را به شما بدهند که می‌تواند منجر به رشد ارگانیک شود . این روشی است که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید .
ویژگی اینستاگرام رئیس اینستاگرام این کار را انجام دهید
انتخاب گزینه ” رای ”
شروع به جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل ایده‌ها و بازخورد
مهم است که چقدر در جایگاه خود بایستید ، از دیدن عواقب آن شگفت‌زده خواهید شد . It’s بسیار مفید است ، به خصوص وقتی که شما در دو ذهن هستید .

اجرای یک Giveaway مناسب
بهترین قسمت مربوط به ارسال محتوا در اینستاگرام این است که افراد می‌توانند دوستان / پیروان خود را در بخش نظرات برچسب بزنند . این اساسا ً روشی است که آن‌ها را برای دیدن محتوای شما دعوت می‌کند . چنین نظراتی از دو روش به شما سود می‌رساند …
آن‌ها به افزایش تعامل محتوای شما کمک می‌کنند ، که پست‌های خود را در کتاب‌های خوب اینستاگرام قرار می‌دهد .
آن‌ها به شما کمک می‌کنند با آوردن افراد جدید بیشتر نوردهی کنید ، که باعث می‌شود که اینستاگرام این کار را آسان‌تر انجام دهند .
حالا ، اگر صدها هزار نفر از طرفداران درگیر در اینستاگرام حضور داشته باشید ، نمی‌توانید انتظار یک تن از افراد را داشته باشید تا دیگران را در این نظرات ذکر کنید . به همین دلیل است که باید این کار را برای آن‌ها آسان کنید .
آن‌ها را تشویق کنید که با اجرای یک مسابقه یا بخشش ، دوستان خود را برچسب بزنند . به آن‌ها بگویید تنها راه مشارکت این است که حساب تان را دنبال کنید و یک یا دو دوست را در قسمت نظرات ذکر کنید . این ممکن است در ابتدا یک استراتژی بسیار ساده به نظر برسد ، اما اگر آن را درست اجرا کنید ، می‌تواند قدرتمند باشد .

به نکات زیر مراجعه کنید تا مطمئن شوید که بخشش اینستاگرام یک موفقیت واقعی است …

یک تم انتخاب کنید
بخشش شما باید از بقیه محتویات در اینستاگرام خارج شود . به همین دلیل است که باید موضوعی برای مسابقه خود داشته باشید . برای مثال , اگر کریسمس نزدیک باشد , می‌توانید از آن به عنوان فرصتی برای جلوگیری از بخشش استفاده کنید . یا می‌توانید نقطه عطف شرکت مانند سالگرد را جشن بگیرید . چیزی که انتخاب می‌کنید به ترجیح خود بستگی دارد , اما ببینید که موضوع خلاقانه و جالب است . به هر حال , شما می‌خواهید که مردم در جشن به شما بپیوندند .
قوانین را تنظیم کنید
هدف از دست دادن اینستاگرام شما در اینجا افزایش تعداد پیروان شماست . بنابراین قوانین ورود می‌تواند به سادگی به حساب شما و برچسب زدن کس دیگر در توضیحات باشد . این کار باعث می‌شود که بخشش شما آسان‌تر باشد .
یک مهلت انتخاب کنید
داشتن مهلت مناسب برای موفقیت در مسابقه مهم است . تمرکز شما باید هنگام انتخاب طول زمان برای رقابت بر روی ایجاد تعادل باشد . خیلی طول نکشید که مردم کلا ً فراموشش کنند . و آن را خیلی کوتاه نکنید چون عنصر فوریت را می‌گیرد .
یک پاداش انتخاب کنید
این مرحله را ساده و پیچیده کنید . انتخاب پاداش یا جایزه نباید براساس آنچه احساس می‌کنید درست باشد . بهتر است کسی را انتخاب کنید که به کسب‌وکار کوچک شما مربوط باشد .
دادن یک آی پد یک ایده بد است چون همه را جذب خواهد کرد. به جای آن , هدیه را به فضای خود بازگردانید . شما فقط می‌خواهید افراد مرتبط و علاقه‌مند در مسابقه شرکت کنند .
مراقب پیروان خود باشید
ایجاد یک اینستاگرام زیر تنها بخشی از معادله است . نیمه دیگر آن را نگه‌داشته است . اگر می‌خواهید به سرعت از دست خواهید داد چه فایده‌ای دارد ?
شما می‌خواهید با توجه به اینکه آن‌ها در حال رشد هستند و چقدر با محتوای خود درگیر هستند , می‌خواهید از نزدیک بر اینستاگرام خود نظارت کنید . آخرین چیزی که می‌خواهید این است که پیروان علاقه خود را به آنچه که پست می‌کنید از دست بدهند .
تعدادی ابزار رایگان وجود دارند , مانند تیغه اجتماعی , که می‌تواند به شما کمک کند تا رشد پیروان خود را به همراه اطلاعات درباره اینکه چگونه پیروان خود را از دست می‌دهید , تحلیل کنید . از آن‌ها برای صرفه‌جویی در زمان و بهبود استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود استفاده کنید .

اگر یک حساب کاربری اینستاگرام دارید ، باید به Analytics اینستاگرام دسترسی داشته باشید . از این ابزار رایگان برای درک بهتر followers استفاده کنید و بینش دقیقی درباره فعالیت آن‌ها بردارید . این به شما می‌گوید که همه چیز از شمار افرادی که پروفایل شما را مرور می‌کنند و دارای نرخ تعامل بالا هستند ، همه چیز را به شما می‌گوید .
این داده‌ها باارزش هستند چون شخصی شخصی است و شما نمی‌توانید آن را در هر جای دیگر بگیرید . هر زمان که احساس می‌کنید در ایجاد یک اینستاگرام بعد از پی‌گیری و یا حفظ پیروان خود دچار مشکل می‌شوید ، می‌توانید از این داده‌ها برای دیدن آنچه که باید ثابت شود استفاده کنید .
همچنین می‌توانید استراتژی محتوای وب سایت خود را با درک اینکه کدام یک از پست‌های شما از نظر تعامل خوب عمل کرده‌است ، بهبود بخشید . این کار به شما این امکان را می‌دهد که محتوای بهتری را در آینده منتشر کنید و پیروان بیشتری را جذب کنید .
زمان شروع ساخت یک شکل زیر در اینستاگرام
حالا که ابزار را دارید و بدانید چه کار باید بکنید ، می‌توانید برند خود را افزایش داده و دست خود را در اینستاگرام افزایش دهید . اگر شما واقعا ً می‌خواهید تلاش‌های بازاریابی خود را به سطح بعدی ببرید ، استخدام یک شرکت بازاریابی اینستاگرام را در نظر بگیرید . یا حتی اینستاگرام را به استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود پرتاب کنید .
ما می‌توانیم هر دو به شما کمک کنیم . تنها کاری که باید انجام دهید این است که با تکمیل این فرم تماس ، فریاد بزنید ، و در مورد اینستاگرام خود صحبت کنید . زود حرف بزن !