پیش از این، ما در مورد چگونگی به اشتراک گذاشتن نظرات منحصر به فرد در مورد چارچوب محتوا صحبت کردیم.

من می خواستم در این موضوع کمی عمیق شیرجه بزنم؛ به همین دلیل است که عدم اشتراک گذاری محتوای منحصر به فرد به عنوان سومین اشتباه بازاریابی محتوا شناخته می شود .

قرار دادن محتوی خسته کننده تکراری کار بسیار ساده است

ایجاد یک محتوای مشابه که فقط ترکیبی از مقالات دیگر است که با هم مخلوط میشوند و همچنین به عنوان “محتوای معجزه” شناخته میشوند – هرگز به نفع هیچ کسی نخواهد بود و زمانی که مشتریان شما از وبلاگها برای انجام تحقیق استفاده میکنند، به شما تعلق خاطرندارند.

هنگام نوشتن هر نوع محتوا، از خودتان بپرسید: «چگونه می توانم محتوا منحصر به فردی تولید کنم که قبلا مشابه آن در موتورهای جست و جو ثبت نشده است ؟»

اگر نمیتوانید به آن پاسخ دهید، آن را منتشر نکنید.

محتوی بکر می تواند باعث جذب تعداد زیادی از مخاطبان شود ، اگر شما محتوا شما به اندازه کافی برای تحت تاثیر دادن مخاطبینتان مناسب نیست و تنها نکته آن جلب توجه آن هاست ، این محتوا به شما کمکی نخواهد کرد

ایده هایی برای تولید محتوای منحصر به فرد :

آیا نظر منحصر به فردی را در میان رقیبانتان بیان کرده اید ؟

ارائه نتیجه مطالعه ومواردی  که شما پیدا کرده اید یا انجام داده اید

یک نظرسنجی که مجموعه داده هایی را که جمع آوری کرده اید را بیان می کنید

به یاد داشته باشید که محتوا منحصر به فرد بهترین راه برای جلب توجه در بازار شلوغ است

توجه داشته باشید که بیش از ۲ میلیون پست وبلاگ در هر روز منتشر می شود!