بازاریابی ویدیویی همان چیزی نیست که چند سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت . امروزه بخصوص برای کسب و کارهایی که قبلا ً موفق به جذب مخاطب شده‌اند ، بسیار جدی تر و بسیار مؤثر تر شده است . تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک برای دستیابی به اهداف خود از بازاریابی محتوای ویدیویی استفاده می کنند تا از رقابت خارج نشوند.

چراویدیو ؟ زیرا جواب می دهد و این کار همواره کارساز خواهد بود. 

نگاهی به اطراف بیاندازید و خواهید فهمید که محتوای ویدیو مانند گذشته مورد استفاده قرار نمیگیرد. یوتیوب به دومین موتور جستجوی بزرگ جهان تبدیل شده است. درست است، نه بینگ نه یاهو، اما یوتیوب جایی ست که افراد بلافاصله بعد از گوگل ، برای سرچ (جستجو) همه چیز، به آن مراجعه می کنند. آنها دستور العمل ها، نسخه های نمایشی محصول، نحوه ی پخش- فیلمی که شما نام می برید- را برای شما تهیه می کنند.

در اینجا برخی از آمارهای ویدئویی دیگر برای متقاعد کردن شما درباره اینکه ویدیوی موجود در وب چه قدرتی دارد:

82% از کاربران توییتر محتوای ویدیویی را در سایت میکروبلاگینگ مصرف می کنند.

92% از بینندگان ویدیوهای تلفن همراه دوست دارند آنها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.

87% از بازاریابان اینترنتی برای دستیابی به اهداف تجاری خود از محتوای ویدیو استفاده می کنند.

ساده ست یعنی اینکه که شما به عنوان یک کاسب نمی توانید و نباید بازاریابی محتوای تان را به یک ویدیو بسنده کنید. با گذشت زمان، بیشتر رقابت شما در- بکار گرفتن- ویدیو خواهد بود، به این معنی که اکنون باید بخش اصلی  استراتژی بازاریابی شما باشد. مقدار ویدئو را نباید دست کم گرفت .

داستان گویی از طریق ویدیو

قبل از اینکه به نحوه استفاده شما از بازاریابی محتوای ویدیویی بپردازیم، مهم است که ابتدا بفهمید چه چیزی باعث موفق شدن ویدیو، می شود. در حالی که دلایل زیادی وجود دارد که به ذهن خطور می کند، بزرگترین مورد این است که فیلم ها به شما اجازه می دهند داستان بگویید. داستانهایی که می توانید برای ارتباط با مخاطب مورد نظر خود استفاده کنید.

داستان هایی که شما به عنوان بازاریاب می توانید از آنها برای ایجاد تاثیرات قدرتمند و روابط طولانی‌ مدت استفاده کنید. داستان هایی که به راحتی ارائه می شوند.

بله ، ویدئو این پتانسیل را دارد که به آینده شما کمک کند و مشتریان کسب‌وکار شما را درک کنند و زمینه‌ای برای تبلیغات در آینده ایجاد کنند . اما این هم یک روش شگفت‌انگیز برای گسترش ایده‌هایتان با داستان‌های معنادار است . و این چیزی است که باعث هیجان‌انگیز شدن آن می‌شود . شما ، به عنوان یک مصرف‌کننده ، به احتمال زیاد درگیر کدام هستید ؟ فیلمی که شبیه تبلیغ فروش است یا داستانی که ارزش محصول را به شما می‌گوید ؟ مصرف کنندگان اکنون بیشتر با یک برند ارتباط برقرار می کنند اگر احساس کنند که زندگی آن‌ها زمانی که از آن -برند- استفاده می‌کنند ، تغییر خواهد کرد  . با آن‌ها از لحاظ عاطفی ارتباط برقرار کنید ، این بخش مهم است .

می‌توانید از ویدئو برای تجربه محتوای جدید و شجاعانه و همچنین برای ارتباط برقرار کردن با جنبه احساسی مخاطب مورد نظرتان استفاده کنید . از آنجا که ویدئو ترکیبی از جلوه‌های بصری , حرکت و صدا است , به شما این امکان را می‌دهد که ارتباطات عمیق و عمیق‌تری با افراد ایجاد کنید .

با این حال، برای اینکه از ویدیو نهایت بهره را ببرید و در کنار آن موفق شوید، باید به عنوان یک بازاریاب چگونگی استفاده از آن را به روش صحیح بدانید و درک کنید. تا زمانی که متوجه قدرت واقعی ویدیو نشوید و قدم های صحیحی -در جهت نهایت استفاده از آن- برندارید، نوع نتیجه ای را که انتظارش را دارید مشاهده نخواهید کرد.

بازاریابی محتوای ویدیویی دقیقا چیست؟

بازاریابی محتوایی درساده ‌ترین شکل چیزی جز تولید و توزیع آنلاین محتوای آموزشی نیست که در نوع خود آموزنده است . هدف از این محتوا تبدیل مصرف کنندگان محتوای آنلاین به مشتری احتمالی/ مشتریان است و همچنین ارائه اطلاعات کافی به مشتریان فعلی و در نهایت تبدیل آن‌ها به خریداران دائمی بازاریابی محتوا در کانال های مختلف و با کمک انواع مختلفی از محتوا مورد استفاده قرار می گیرد. این بدان معنی است که به متن محدود نمی شود، و ویدیو بخش بزرگی از آن است.

از آنجایی که ویدیو روشی قوی و مؤثر برای انتشار پیام بازاریابی شماست، می تواند تلاش های بازاریابی محتوای شما را به سطح بعدی برساند. اما باز هم به این بستگی دارد که شما چقدر کمپین بازاریابی محتوای ویدیویی خود را خوب انجام می دهید. و چه چیزی می خواهید از طریق آن به دست آورید.

5 دلیل معتبر که چرا تجارت شما به بازاریابی محتوای ویدیویی نیاز دارد

در حال حاضر شما باید بدانید بازاریابی محتوای ویدئو دقیقا ً چیست و چگونه به سرعت در حال رشد است . این یک ترفند است که کسب‌وکار شما برای کسب بازده بالاتری نسبت به تلاش‌هایتان -در زمینه ی بازاریابی آنلاین– به آن نیاز دارد . حال بیایید به چند دلیل جدی بپردازیم که چرا باید در بازاریابی محتوای ویدیو سرمایه گذاری کنید و آن را به بخشی از استراتژی اصلی تجارت خود تبدیل کنید.

بازاریابی بیشتر

هنگامی که نوبت به اجرای یک کمپین بازاریابی آنلاین می رسد، معیار نهایی که اهمیت دارد نرخ تبدیل است. چون اگر شما  مشتری احتمالی تان (مشتری احتمالی به محصول یا خدمت ما علاقه دارد و تمایل دارد اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدست بیاورد و سپس پس از کسب اطلاعات و مذاکره، قرارداد ببند ) را به یک بازاریاب (در اینجا به معنا اشخاصی که علاقه ای به محصول شما نشان می دهند) یا مشتری تبدیل نکنید، کسب‌وکار شما رشدی نمی کند، به همین سادگی.

 با اعمال بازاریابی در محتوای ویدیو، می توانید تعداد بیشتری از افراد را برای عضویت در خبرنامه خود یا خرید آخرین محصول خود بدست آورید. در مقایسه با انواع دیگر محتوا، محتوای ویدئویی می تواند شفافیت لازم را برای تصمیم گیری نهایی به مشتری احتمالی شما بدهد. این به شما امتیاز خاصی در سرتاسر رقابت می دهد و از آنجایی که فیلمبرداری -با کیفیت -به آسانی تولید نمی شود،ممکن است مدتی طول بکشد تا دیگران با شما روبرو شوند

یک تحقیق که خیراً انجام شده نشان می دهد که 71% از بازاریابان، محتوای ویدئویی را بیشتر به مذاکره ای (دوستانه و غیر رسمی) تبدیل کرده اند. وقتی درست انجام شود، می تواند به راحتی به شما کمک کند با حداقل تلاش، نتایج بهتری کسب کنید.

ارتباط عاطفی بهتر

 اگر به مشتریان احتمالی در رسانه های اجتماعی نگاه بیاندازید، متوجه می شوید که فیلم ها در مقایسه با سایر انواع محتوا بیشترین اشتراک گذاری را دارند. در حالی که دلایل زیادی در مورد اینکه چرا مردم دوست دارند ویدیوها را به اشتراک بگذارند وجود دارد، یکی از قوی ترین “چرا “این است که افراد با ویدیو های صحیح در سطح احساسی ارتباط برقرار می کنند. ایجاد فیلم هایی که احساسات مخاطبان مورد نظر شما را تحت تاثیر قرار می دهند،  برای آنها جذابیت دارند، شما نه تنها به آنها دلیل می دهید تا محتوای شما را مصرف کنند بلکه آن را در شبکه ی ( خط های ارتباطی که به یک مرجع وصل است ) خود گسترش می دهید..

به عنوان مثال، اگر به یک پست وبلاگ قدیمی نگاهی بیاندازید، علائم عاطفی ناشی از محتوای ویدیویی را پیدا نخواهید کرد. درست از لحن صدا گرفته تا جلوه های صوتی / موسیقی مورد استفاده، همه چیز می تواند تأثیر مثبتی بر بیننده داشته باشد. که در نهایت باعث می شود محتوای شما از بقیه متمایز شود و همچنین به یاد ماندنی باشد. هنگامی که افراد علاقه مند ویدئوی شما را تماشا می کنند که قوی ترین احساسات آنها را برانگیخته است (شادی, ترس, عصبانیت و غیره)، ممکن است آنها فورا عکس العملی نشان ندهند. با این حال، این امر به آنها کمک خواهد کرد که بعداً وقتی چندین محتوای بیشتر را از شما مشاهده می کنند، تصمیم  به خرید بگیرند.

بنابراین چه در بازار -بازاریابی بیزنس به بیزنس-باشید و چه در بازار -بازاریابی شرکت به مصرف کننده ( حالتی از بازاریابی است که در آن شرکت محصولات و خدمات خود را مستقیما به مصرف کننده نهایی می‌فروشد ) ، تحت تأثیر قرار دادن احساسات مخاطبانتان در بازاریابی ویدیویی، می تواند و به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار بیشتری کسب کنید. 

بازاريابی محتوا ويديويی برای افزايش مشارکت و همکاری

دسترسی بیشتر

بیایید با آن روبرو شویم ، تولید ویدئو دیگر کار دشواری نیست بطوری که چند سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت . شما دیگر نیازی به صرف یک ماه زمان برای ساخت یک ویدئو یا داشتن بودجه زیاد برای رسیدن به کیفیت سطح استودیو ندارید . بله ، ما در مورد محتوای ویدئو صحبت می‌کنیم که تنها افراد خاصی قادر به تولید آن بودند . به لطف پیشرفت تکنولوژی و با استفاده از ابزارهای جدید / خلاقانه در دسترس ، ایجاد و راه‌اندازی ویدئو شما بسیار مقرون‌به‌صرفه شده‌است . در حقیقت ، در سال‌های آینده این کار آسان‌تر خواهد شد ، چرا که کسب و کارهای بیشتری ادامه به تولید ویدیوهای خود و شروع کانال‌های خود هستند

سطح مشارکت قوی تر

بسیاری از مطالعات ثابت کرده اند که وقتی محتوای مخاطب شما را درگیر می کند، محتوای تصویری عالی عمل می کند. امروزه مردم دوست دارند از محتوایی استفاده کنند که از نظر بصری جذاب و جالب باشد. اکنون، این فقط به تصاویر یا عکس ها محدود نمی‌شود. ثابت شده‌است که -محتوای ویدئویی- بخشی بزرگ از جنبش “محتوای بصری” است.

با افراد بیشتری که محتوای ویدئو را در سایت‌های ارتباط جمعی مانند یوتیوب, فیس بوک و تویی‌تر تماشا می‌کنند, می‌توانید ببینید که چطور ویدیو به ایجاد تعامل قوی با کاربران  کمک می‌کند. زمانی که محتوای ویدئو را با فالوران خود به اشتراک می‌گذارید و به اشتراک می‌گذارید, حدود 10 برابر شانس بیشتری برای شرکت در ویدئو دارید, که اغلب به معنای  ترجمه کردن نظرات وبه اشتراک گذاشتن بیشتر است. با این حال, به خاطر داشته باشید که کیفیت بازاریابی محتوای ویدئو تا حد زیادی مهم است و بر نوع نتایجی که قادر به تولید آن هستید تاثیر مستقیم دارد.

نتایج سئو(بهینه‌سازی موتور جستجو) آسان تر

آیا بازاریابی محتوای ویدئویی در سئو تاثیر دارد ? پاسخ مثبت است

با توجه به اینکه شما آن را درست انجام می‌دهید . شکی نیست که موتورهای جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو مانند بینگ , محتوای ویدئو را دوست دارند و در رتبه‌بندی آن نسبت به مقالات قدیمی تردید دارند . با توجه به تحقیقی که در این زمینه صورت‌گرفته است, با اضافه کردن محتوای ویدئویی به سایت خود، 53 درصد شانس بیشتری دارید که در صفحه اول صفحه نتایج موتور جستجو ها قرار بگیرید. این فقط نشان می دهد که محتوای ویدیویی با کیفیت می تواند تفاوت بزرگی را نه تنها در نرخ تبدیل شما بلکه در ترافیک جستجوی ارگانیک شما ایجاد کند.

درک قیف بازاریابی ( یعنی مشتری ابتدا از کالا یا محصول شما آگاه می شود سپس توجهش به آن جلب می شود، به مشتری تبدیل شده و خریداری می کند، به برند یا محصول یا خدمات شما وفادار می شود و درنهایت از برند یا محصولتان دفاع می کند ) – محتوای ویدیویی استفاده از ویدئو برای بازاریابی – وقتی که شما مشتریان احتمالی را به سمت یک  قیف بازاریابی با محتوای خوب  هدایت می کنید،- بسیار کارآمدتر می‌شود . با اجرای ویدئو ، شما می‌توانید فروش بیشتری با استراتژی محتوای خود ایجاد کنید .

 مهم نیست که از چه نوع محتوای ویدیویی استفاده می کنید. با کمک یک قیف بازاریابی  مناسب برای محتوای ویدیویی، می توانید:

  • ضمن ایجاد تأثیر مثبتی بر روی آنها، در بین مخاطبان خود نسبت به محصول یا خدمات خود  آگاهی بیشتری ایجاد کنید. این اولین و مهمترین مرحله بازاریابی محتوا است زیرا بدون آگاهی، جلب اعتماد غیرممکن است.
  • روی مسئله و راه حلی که ارائه می دهید متمرکز شوید و به صورت شفاف در مورد مزایای استفاده از محصول خود و آموزش مخاطبان خود توضیح دهید. این دومین مرحله است که به شما در مقابل خریداران آینده نگر کمک می کند تا درک کنند که دقیقاً چگونه محصول / خدمات شما می تواند  به آنها کمک کند
  • برای استفاده بیشتر از قیف بازاریابی محتوای خود، مهم است که از نوع مناسب محتوا استفاده کنید تا خریداران بالقوه را از طریق آن بدست آورید.زمانی که از محتوای ویدئو استفاده می‌کنید ، قیف شما نه تنها قوی‌تر می‌شود ، بلکه می‌توانید بازده بالاتری را در سرمایه‌گذاری به دست آورید .و در نهایت متوجه خواهید شد که این ویدئو ، بهترین رسانه برای دستیابی به همه چیز است .

7 نکته ساده برای بازاریابی محتوای ویدیویی کارآمد

اگر می خواهید بازاریابی محتوای ویدئویی شما به نتیجه ای برسد، باید رویکردی محاسبه شده برای آن در نظر بگیرید. شما نمی توانید کورکورانه بازی بازاریابی ویدیویی را انجام داده و انتظار داشته باشید بازده ی خوبی مشاهده کنید. در اینجا هفت نکته اثبات شده وجود دارد که به شما کمک می کند تا از تلاشهای بازاریابی محتوای ویدیویی خود نهایت استفاده را ببرید.

 1: توجه آنها را سریع جلب کنید

کاربران اینترنت مانند گذشته صبور نیستند. امروزه، همه چیز در مورد پیدا کردن بهترین مطالب است. پس اگر مردم  از ویدئوی شمابرای دیدن ویدئوی دیگری گذشتند تعجب نکنید ( اینکه اگر به اندازه کافی  جذابیت در ویدئوی شما پیدا نکردند به دنبال فیلم دیگری باشند ).

راه حل این است که با بیننده های خود را بدون هدر دادن وقت آنها و تحقق وعده های خود ارتباط برقرار کنید. برای تحت تأثیرقرار دادن آنها فقط چند ثانیه زمان دارید (کمتر از 10 دقیقه). بنابراین یک شروع جذاب و جالب برای فیلمبرداری داشته باشید و برای رسیدن سر موضوع اصلی صبر نکنید. چه ویدئو طولانی باشد چه کوتاه, به بینندگان خود دلیلی برای تماشای آن بدون گذر از آن بدهید.

2: ارزش واقعی را تحویل دهید

بازاریابی قدرتمند محتوای ویدیویی در مورد ارزش دادن به بیننده به هر شکلی که شما انتخاب کنید, است. استراتژی محتوای شما باید روی ارزش دادن (حس ارزشمندی دادن)به زندگی مخاطبان مورد نظر شما متمرکز شود. نحوه ارائه این مقدار ذهنی است. زیرا ممکن است چیزی که برای مخاطبان شما با ارزش باشد، برای نوع دیگری از مخاطبان ارزشمند نباشد.

به عنوان مثال، اگر می دانید با ایجاد و انتشار محتوای ویدیویی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده، می توانید -به مخاطبین خود- ارزش(حس ارزشمندی) دهید، این کار را انجام دهید. یا اگر می‌خواهید از طریق ایجاد ویدئوها حتی مسیر ساده‌تری را انتخاب کنید, حتی آن هم خوب است.  به خاطر داشته باشید که هر ویدئویی که تولید می کنید باید قابل تماشای و لذت بخش باشد. زیرا اگر طولانی باشد، فایده ای ندارد.

بنابراین جالب، مرتبط و به دنبال بازاریابی باشید.

 3 : فراتر از یوتیوب بروید

در حالی که هیچ شکی وجود ندارد که برنامه بازاریابی محتوای ویدئو شما نمی‌تواند بدون یوتیوب کامل شود ، اما این کافی نیست . به عبارت دیگر ، بسیاری دیگر از کانال‌های اشتراک ویدیویی با ارزش دیگری وجود دارند که شما می‌توانید علاوه بر یوتیوب وارد آنها شوید . هدف شما این است که به بهترین روش ممکن به مخاطب موردنظر خود دست پیدا کنید، و اگر تنها بر روی یوتیوب متمرکز شوید ، این اتفاق نخواهد افتاد .

 واضح ترین دلیل -برای اینکه چرا شما نیاز دارید سیستم عامل های دیگری را نیز در نظربگیرید – امکان ارتباط با مخاطبان گوناگون است. به عنوان مثال، نوع افرادی که شما می‌توانید با آنها از طریق ویدیوهای خود در فیسبوک تماس بگیرید، شبیه یوتیوب نیست. به این دلیل که کاربران فیس بوک محتوای ویدئو را به شیوه‌ای متفاوت کشف می‌کنند. هم چنین افراد با گروه‌های سنی مختلفی از این سیستم عامل های متنوع استفاده می کنند

به همین دلیل منطقی است که بخواهید هر چه میتوانید از سیستم عامل های ویدیویی بیشتری بهره ببرید. با این حال، بیشتر وقت خود را به سیستم عاملی اختصاص دهید که احتمالاً مخاطب مورد نظر شما در آن یافت می شود.

4: در رویکرد خود سازگار باشید

سازگاری نقش بزرگی در ساخت ویدئوی شما از رقابت ایفا می‌کند. چرا؟ از آنجا که ویدئو، تصویری هستند، که به این معنی است که شما در نحوه ارائه محتوای آن محدود نیستید. با هر ویدیو که ایجاد می‌کنید ، می‌توانید به بینندگان خود کمک کنید تا از طریق سازگار شدن ، با پیامتان انس بگیرند  . شخصیت ، ظاهر و طرح برند شما به میزان قابل توجهی در حفظ پایداری شما اهمیت دارد .

به عنوان مثال, اگر شما در حال ساخت فیلم- باحضور بازیگرانی در آن- هستید , بهتر است از همان بازیگرانی استفاده کنید که بینندگان شما با چهره های آنها آشنا هستند.

به همین ترتیب، اگر فیلم های شما فقط صدا دارند، به این نکته توجه کنید که طرح ها و رنگ هایی که استفاده می کنید با فیلم همخونی داشته باشند . همچنین ممکن است بخواهید محتوای ویدیوی خود را از قبل به خوبی برنامه ریزی کنید (یک تقویم محتوای ویدیویی ایجاد کنید) تا مطمئن شوید که با زمان بندی نیز مطابقت دارد.با این حال، زمانی که به سیستم‌عامل ویدیویی مربوط می‌شود، فیلم‌های شما باید برای هر کدام سفارشی انجام شوند. -یک سایز/ جلوه برای همه- در اینجا بکار نمی‌آید. اگر ویدئویی را در اینستاگرام پست می‌کنید،پس کمک می‌کند که طبیعی‌تر، بی نظیر و یا یهویی به نظر برسند. اما در یوتیوب و فیس بوک افراد انتظار چیزی حرفه ای را دارند، پس این چیزی است که شما به آن‌ها می‌دهید.

 5: جنبه کیفیت را نادیده نگیرید

تنها به این دلیل که شما فیلم‌های یوتیوب و آپلود می‌کنید , به این معنی نیست که باید کیفیت را فراموش کنید . در واقع , حفظ کیفیت در این رسانه های اجتمایی بسیار مهم است زیرا آن‌ها توسط جوامع واقعی تعدیل شده‌اند . کاربران اگر کیفیتی مشاهده نکنند قبل از اینکه ویدئو را ببینند ,آن را رد می کنند و در این مورد دو بار فکر نمی‌کنند(تردید نمی کنند) .

بنابراین به ویدئوهای کم کیفیت جواب منفی بدهید ( انتخاب نکنید ) و به ویدئوهای اچ دی ( باکیفیت ) سلام برسانید ( انتخاب کنید ) چون مردم‌دوست دارند باکیفیت ببینند و با دیگران به اشتراک بگذارند . با پیشرفت سیستم عامل های ویدیویی در کیفیت و خدمات , انتظار می‌رود که به کاربران تجربه بهتری بدهند .و این تنها در صورتی روی خواهد داد که صبر و حوصله بینندگان خود را با فیلم‌های بد تست کنید . به یاد داشته باشید که کیفیت کمیت قانون شماره یک برای ایجاد محتوای ویدئو شگفت‌انگیز است .

6:  لذت بردن از سکوت

علاوه بر یوتیوب، سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام تمایل دارند به طور خودکار فیلم ها را بدون صدا پخش کنند. کاربر ممکن است آن را با صدا تماشا کند یا نکند. اما آمار نشان می دهد که حداکثر 85 درصد از فیلم های مشاهده شده در فیس بوک بی صدا مشاهده می شوند.

دلیل ساده ” انقلاب سکوت ” در دنیای ویدئوی آنلاین ( به ویژه در ارتباط با رسانه‌های اجتماعی ) این است که مردم به طور فزاینده‌ای ویدیو را در دستگاه‌های تلفن همراه خود تماشا می‌کنند . از آنجا که تجربه اجتماعی عمدتا ً ساکت است ، به خصوص با وجود  افرادی که در اطراف هستند، تعجبی ندارد که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند ویدیو را بی صدا تماشا کنند .

بنابراین چگونه زمانی که آن‌ها فقط تماشا می‌کنند و گوش نمی‌دهند میتوانید  آنها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهید ؟ با ایجاد تصاویری جالب و جذاب که ویدئو را جذاب می‌کند . اگر در ویدئو شما گفت و گو وجود دارد ، پس زیرنویس انگلیسی اضافه کنید . به طور خلاصه ،  ویدئوی شما صدا دار است ، اما سکوت نیز لذت بخش است .

7: یک تماس به کارکرد [سبک فیلم] اضافه کنید

 از بازاریابی محتوای ویدیویی چه استفاده ای می کنید؟ به لحاظ تجاری، اگر در زمینه بازاریابی محتوای ویدیو سرمایه گذاری می کنید، به نتایج قابل اندازه گیری نیاز دارید.با داشتن CTA ( دکمه‌ای است که کاربر را به سمت هدف مشخص شده سوق می‌دهد. این دکمه معمولا در بخش پایانی یک بیانیه فروش استفاده می‌شود؛ تا مشتریان چیز بیشتری بدانند یا کاری انجام دهند.)  روشن ، کسب و کار واقعی را حس می کند و نباید از آن چشم پوشی کرد.

تماس با کارکرد ها در فیلم ها باید پیچیده باشد. سادگی باعث می شود بازدید بینندگان از وب سایت شما یا عضویت در خبرنامه شما در انتهای ویدیو معمولاً کافی باشند. اما اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید، ممکن است در وسط فیلم وقتی تماشاگر عمیقاً در فیلم غرق شده است، با یک تماس از کارکرد او را به اوج بیاورید . با این حال , پر کردن ویدیوهای خود با تماس متعدد از کارکرد ,قطعا اشتباست. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که همچین چیزی به دست بینندگان شما برسد . چرا که بینندگان عصبانی از این فیلم پرهیز خواهند کرد و به هیچ وجه  آن را با دیگران به اشتراک نمی گذارند .