مدت زمان تقریبی مطالعه : 10 دقیقه

طبق گفته شرکت مایکروسافت , امروزه انسان‌ها فقط چند ثانیه صبر می کنند . این به این معنی است که فرصت جذب مخاطب و درگیر کردن آن ها برای اینکه تا آخر سایت شما را ببینند به سرعت تمام خواهد شد . نوع طراحی وب سایت برای نشان دادن چشم‌انداز شما به محض ورود کاربر بسیار حیاتی است .
دانشگاه استنفورد همچنین گزارش داده که تقریبا ً نیمی از مصرف کنندگان به عنوان معیارهای برتر در هنگام تصمیم‌گیری (در مورد اینکه یک شرکت را معتبر می‌دانند یا نه ) طراحی وب سایت را به عنوان معیارهای برتر انتخاب می‌کنند . نه تنها ظاهر سایت می تواند خوانندگان را جذب کند , بلکه تاثیر ماندگاری بر شهرت کلی برند شما خواهد داشت .
به طور مشابه , ادوبی دریافت که مردم ترجیح می‌دهند محتوایی را بخوانند که زیبا به نظر می‌رسند . حتی با در نظر گرفتن آنچه که محتوا واقعا ً می‌گوید و ارزشی که ارائه می‌دهد , مردم ترجیح می‌دهند محتوایی را بخوانند که به صورت بصری جذاب به نظر می‌رسند . مردم همچنین اولین تاثیر را در عرض چند میلی‌ثانیه دریافت می کنند . این به این معنی است که محتوای شما باید فورا ً جذاب به نظر برسد .

وب سایت شما نه تنها باید جذاب به نظر برسد ، بلکه باید کاربردی نیز باشد . مشتریان امروزه در یک دنیای آنلاین بسیار سریع زندگی می‌کنند . با ویژگی‌هایی چون گوشی های لمسی که به طور فزاینده‌ای رایج می‌شوند ، مشتریان به وب سایت‌هایی عادت کرده‌اند که به سرعت بارگذاری می‌شوند و اطلاعات آن‌ها را تقریبا ً به طور آنی فراهم می‌کنند . این به این معنی است که سایت شما نیز باید ” کارساز ” باشد .
طراحی یک سایت ضعیف می‌تواند به راحتی زمان لود شما را کند، کند. زمان بار کند برای توانایی شما در برقراری ارتباط با کاربران زیان‌آور است . گروه آبردین دریافت که تنها یک تاخیر ۱ ثانیه‌ای در زمان بار می‌تواند منجر به کاهش ۷ درصدی تبدیلات مخاطب به فروش شود .
مشتریان چند ثانیه با ارزش برای شما فراهم می‌کنند . آن‌ها به شما شانس این را می‌دهند که آن‌ها را متقاعد کنید که وب سایت تان ارزش بررسی دارد . این چیزی است که شما برای به دست آوردن این فرصت به آن نیاز دارید .

طراحی ریسپانسیو : سنگ بنای طراحی وب حرفه ای

چند سال است که بهینه‌سازی برای تلفن همراه استاندارد مورد انتظار بوده‌است . هر سایت باید برای کاربران در دستگاه‌های تلفن همراه بهینه‌سازی شده‌باشد – که گزارش‌ها SimilarWeb نشان می دهد کاربران موبایلی شامل بیش از نیمی از کل ترافیک سایت شما هستند .
نه تنها شما می‌خواهید  کاربران را در دستگاه‌های تلفن همراه جذب کنید ، حتی خود گوگل به این شکل نگاه می‌کند که سایت شما چگونه بر روی دستگاه‌های تلفن همراه نمایش می‌دهد . آن‌ها همچنین در حال بحث در مورد یک الگوریتم اول موبایل هستند که کارشناسان SEO بر این باورند که این الگوریتم در سال جاری اجرا خواهد شد .
این الگوریتم ابتدا سایت‌ها را برای ارزش خود برای کاربران تلفن همراه رتبه‌بندی خواهد کرد، به جای اینکه به سایت‌های رتبه‌بندی براساس سودمندی آن‌ها برای کاربران دسکتاپ تبدیل شود . سایت‌هایی که برای موبایل آماده نیستند می‌توانند به طور بالقوه در رتبه‌بندی‌ها گنجانده نشوند.
طراحی ریسپانسیو به احتمال زیاد آسان‌ترین و موثرترین وسیله برای حصول اطمینان از این است که سایت شما برای کاربران تلفن همراه آماده شده‌است . طراحی ریسپانسیو به صفحه شما اجازه می‌دهد تا خود را به طور خودکار با هر صفحه اندازه منطبق کرده و آن را به راحتی برای همه مشتریان قابل‌استفاده کند .
اولین نکته برای طراحی وب سایت حرفه ای
استراتژی خود را مشخص کنید و زمانی که مشتریان به سایت شما می‌رسند باید فورا ً بدانند که چه کار باید بکنند . آن‌ها نباید در مورد هدف یک صفحه خاص شگفت‌زده شوند .

شما با توجه به دو نکته کلیدی این کار را انجام می‌دهید :
نکته ۱ . دقت کنید که مشتری دقیقا ً بداند که شما می‌خواهید آن‌ها چه کاری انجام دهند . اگرچه این ایده می‌تواند ایده خوبی برای ارائه چندین گزینه به مشتریان باشد ، اما به این امید که حداقل یک انتخاب را انتخاب کنند ، بیش از یک انتخاب واقعا ً تعامل را کاهش می‌دهد .
مشتریان یک مسیر روشن می‌خواهند .

قانون hick به ما می‌گوید که مدت‌زمان طول می‌کشد تا کسی تصمیم بگیرد که با تعداد انتخاب‌هایی که دارند ، متناسب است . مشتریان خود را غرق نکنید 

نکته ۲ . یک تماس تلفنی را بنویسید که به وضوح به نقاط درد مربوط می‌شود که شما سعی دارید با آن‌ها صحبت کنید . شما باید درک قوی از مسیر خریدار داشته باشید و دقیقا ً بدانید که مشتریان چه می‌خواهند هنگامی که به وب سایت شما می‌رسند .از آنجا که شما می‌دانید مشتری به چه چیزی نیاز دارد ، پس باید تماس خود را با این نقطه درد هماهنگ کنید . اجازه دهید مردم بدانند که چرا باید آن‌ها را کلیک کرده و یا در غیر این صورت با تماس با شما درگیر شوند .

نمونه‌ای از طراحی وب سایت حرفه ای
Dropbox برای ما یک نمونه عالی از یک وب سایت با یک تماس تلفنی روشن فراهم می‌کند . زمانی که به وب سایت Dropbox می‌روید ، خواهید دید که شما انتخاب‌های مختلفی برای انجام دادن ندارید . چشم شما به سمت فرم ثبت‌نام کشیده می‌شود . این فرم از شما تنها برای اطلاعات ضروری سوال می‌کند و ایجاد حساب آزاد خودتان را آسان می‌کند .
این اقدام تماس نیز به شدت مرتبط است . اکثر افرادی که به دنبال Dropbox می‌گردند ، به یادگیری بیشتر در مورد استفاده از یک سیستم مبتنی بر ابر برای ذخیره‌سازی اسناد و هماهنگی با دیگران علاقمند خواهند بود . 

طراحی سایت حرفه ای منجر به فروش بیشتر می شود

دومین نکته برای طراحی وب سایت حرفه ای :

انتخاب تصاویر و رنگ‌های بهینه , تعامل با محتوا را افزایش می‌دهد . بر طبق گزارش‌ها , پست‌ها با تصاویر زمان غیرقابل باور نکردنی را در تعامل با افراد جذب می کنند تا پست هایی که فقط متن هستند . برای بهبود طراحی وب سایت خود , باید تصاویر را تا حد امکان ترکیب کنید .
هنگام انتخاب تصاویری در نظر داشته باشید باید به حجم سایت و سرعت لود سایت هم توجه داشته باشید . شما نباید تصاویری را انتخاب کنید که بسیار پیچیده یا سنگین باشند , حتی روی موبایل .
تصاویری که انتخاب می‌کنید نیز باید با محتوای آن مطابقت داشته باشند . باید برای افزایش تعامل و درک مطالب تان انتخاب شود .
باید به دقت انواع تصاویری که انتخاب می‌کنید را بررسی کنید .
اگر مشتریان مرتبا ً تصاویر شما را در وب سایت‌های دیگر ببینند , به شهرت شما آسیب می‌رسانند . هر تجربه منفی که مشتریان با وب سایت‌هایی دارند که از تصاویر مشابه سایت شما استفاده کرده می‌توانند به طور بالقوه به وب سایت شما منتقل شود.
طبق گزارش ها ۹۰ % از مشتریان معتقدند که هنگام تصمیم‌گیری خرید , تصاویر با کیفیت بالا بسیار مهم هستند . زمان را صرف کنید و از تصاویر واقعی محصولات , اعضای شرکت , یا حتی مشتریان واقعی استفاده کنید .
همچنین , همانطور که قبلا ً اشاره کردیم , جنبه بصری بخش حیاتی از یک طراحی سایت خوب بوده و در آن طرح رنگ شما قرار دارد . تم رنگ وب سایت شما باید با آرم تجاری شما هماهنگ باشد . و در مورد رنگ‌ها , طبق تحقیقات , کاربران بیشتر رنگ‌های روشن ‌تر را نسبت به رنگ‌های تیره‌تر دوست دارند .

با توجه به اینکه برندهای بیشتری شروع به درک ارزش بالای تصویر موجودی استاندارد کرده‌اند , ما شروع به دیدن تصاویر با کیفیت بالاتر می‌کنیم . وب سایت ساعت‌های رولکس را در نظر بگیرید . ساعت‌های ویژه آن‌ها نماد تجمل و ثروت محسوب می‌شوند و وب سایت آن‌ها این اهداف را نشان می‌دهد .
این سایت دارای متن حداقل است , اما به جای آن تحت سلطه عکاسی لوکس خود قرار دارد . تصاویر تاثیر مطلوب را می‌سازند . این وب سایت مردم را تشویق می‌کند بر روی تصاویری که به آن‌ها علاقه دارند کلیک کنند و برند هم اکنون تعامل خود را با سایت ایجاد کرده‌است .

طراحی سایت حرفه ای منجر به فروش بیشتر می شود

طراحی سایت حرفه ای منجر به فروش بیشتر می شود

سومین نکته طراحی وب سایت حرفه ای

همیشه اهمیت ناوبری را به یاد داشته باشید . مشتریان باید به راحتی قادر به حرکت در اطراف سایت شما باشند و هر چیزی که نیاز دارند را پیدا کنند . این پیمایش بر سایت شما در چندین سطح تاثیر می‌گذارد .
گوگل ، spiders که برای ” خواندن ” وب سایت شما می‌فرستد ، ناوبری شما را در نظر می‌گیرد . یک راهنمای گیج‌کننده می‌تواند علیه شما حساب شود . این می‌تواند باعث شود که گوگل به درستی ارزش و عمق سایت شما را درک نکند . همچنین ممکن است در هنگام شاخص گذاری وب سایت شما صفحات را از دست بدهد .
ناوبری همچنین بر تجربه کاربر تاثیر می‌گذارد . اگر مشتریان نمی‌توانند به راحتی در اطراف سایت  شما حرکت کنند ، به طور کلی تنها به جای تلاش برای یافتن چیزی که به دنبال آن هستند ، بر روی آن‌ها کلیک می‌کنند . با بیش از یک میلیارد وب سایت در حال حاضر آنلاین ، مشتریان می‌دانند که می‌توانند سایت دیگری پیدا کنند که به نیازهای آن‌ها پاسخ دهد .
شما از لینک‌های داخلی برای نشان دادن گوگل و کاربران خود در مورد چگونگی ارتباط محتوای موجود در سایت استفاده خواهید کرد . 
سپس می‌توانید این سلسله‌مراتب را در منوهای سایت وارد کنید . منوهای شما باید به طور واضح دسته‌های محتوا را به کاربران توضیح دهند . شما همچنین باید یک نقشه سایت داشته باشید که می‌توانید در گوگل آپلود کنید تا به موتور جستجو برای درک بهتر ساختار سایت کمک کنید .
به یاد داشته باشید هر گونه کلیدهای ناوبری یا منوها باید برای استفاده در صفحات لمسی آسان باشد . دکمه‌ها را بیش از حد به هم نزدیک نکنید و یا آن‌ها را کوچک بگیرید تا انتخاب آن ها سخت نباشد .

چهارمین نکته طراحی وب سایت :

استفاده از فضای سفید به معنای فضای خالی نیست . وب سایت شما باید برای داشتن یک جریان خاص طراحی شود . شما می‌خواهید که چشم بیننده خود را به یک جهت خاص هدایت کنید تا به آن‌ها کمک کنید اطلاعاتی را که می‌بینند هضم کنند . اگر فضای سفید کافی در محل خود نداشته باشید ، صفحه شما به سرعت شلوغ خواهد شد . 
صفحات حاوی مطالب بسیار زیاد نیز تمایل دارند که خیلی شلوغ به نظر برسند . آن‌ها زیبا و جذاب به نظر نمی‌رسند . همچنین می‌تواند برای کاربرانی که نمی‌دانند در صفحه چه کاری می‌خواهند انجام دهند یا جایی که می‌خواهید آن‌ها بروند گیج‌کننده باشد .
از فضای سفید استفاده کنید تا محتویات آن به راحتی درک شود . محتوای خود را به‌گونه‌ای سازماندهی کنید که همه چیز در صفحه مستقیما ً به هدف آن صفحه خاص مرتبط باشد . هر چیزی که لازم نباشد باید حذف یا به صفحه دیگری منتقل شود که در آن منطقی‌تر است .
یک راه عالی برای دیدن چیزی که مردم در سایت شما پیدا می‌کنند استفاده از یک نقشه گرمایی است . این به شما این امکان را می‌دهد که بدانید افراد در کجا به صفحه شما نگاه می‌کنند و چیزی هایی هست که با آن درگیر نمی‌شوند . شما می‌توانید از این اطلاعات استفاده کنید تا ببینید آیا کدامیک از بخش‌های مهم سایت شما نادیده گرفته می‌شوند و چگونه چیدمان شما ، کاربران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . اطلاعاتی که شما جمع‌آوری می‌کنید می‌تواند به شما در بهینه‌سازی بیشتر طراحی تان کمک کند .

پنجمین نکته طراحی وب سایت حرفه ای :

جستجو برای هر گونه خطا در اجرای یک سایت منظم باید بخش مهمی از طراحی وب باشد . به عنوان بخشی از این حسابرسی سایت ، شما می‌خواهید به دنبال هر گونه خطا در سایت خود بگردید . این ممکن است شامل پیوند ” ۴۰۴ ”  باشد .
این خطاها می‌توانند به سرعت اتفاق بیفتند . اگر شما محتوای خاصی را در سایت خود جابه جا کنید و به درستی در یک مسیر قرار دهید ، آنگاه می‌توانید یک صفحه خطا برای هر مشتری که سعی دارد به صفحه قبلی برسد ، داشته باشید . 
دو نوع تغییر جهت ، ۳۰۱ و ۳۰۲ وجود دارد . یک گرایش ۳۰۱ به این معنی است که یک صفحه برای همیشه به یک مکان جدید منتقل شده‌است . یک مسیر ۳۰۲ به این معنی است که این حرکت موقتی بوده‌است .
اگر می‌خواهید قبل از اینکه اجازه دهید ترافیک دوباره به آن‌ها مراجعه کند ، می‌توانید از یک ۳۰۲ استفاده کنید . سعی کنید یک صفحه از سایت خود را حذف نکنید تا در تجربه مشتری اختلال ایجاد نکنید .

شما هم چنین باید به دنبال هر گونه لینک شکسته داخلی در سایت خود بگردید . مشخص کنید که لینک‌های داخلی شما به صفحات مناسب روی سایت شما می‌روند . به طور ایده‌آل ، شما باید هر گونه ارتباطی که منجر به صفحات بیرونی می‌شود را بررسی کنید و اگر آن صفحات دیگر فعال نیستند آن‌ها را حذف کنید .
پیوندهای شکسته و صفحات اشتباه ، تجربه کاربر را مختل می‌کنند . به یاد داشته باشید که امروزه برندها نمی‌توانند رقابت شدید را نادیده بگیرند . وب سایت‌ها باید برای ارائه اطلاعات مفید به مشتریان زمانی که آن را می‌خواهند آماده باشند .
سایت‌هایی که کدهای خطا و پیوندهای ضعیف دارند به راحتی کاربران را ناامید می‌کنند. آن‌ها به شهرت برند آسیب می‌زنند و ممکن است حتی شروع به از دست دادن اعتماد کنند . حفظ یک سایت و اداره حرفه‌ای آن نیاز به توجه به این جزئیات دارد ، شما می‌توانید یک تیم طراحی سایت را استخدام کنید تا مطمئن شوید که تعمیر و نگهداری به طور منظم برای شما انجام می‌شود .

ششمین نکته طراحی سایت خوب :

مشتریان می‌خواهند بدانند که می‌توانند به شما و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید اعتماد کنند . از وب سایت خود به عنوان یک فرصت برای پرورش این اعتماد استفاده کنید .با اعتماد اجتماعی شروع کنید . طبق اظهارات نیلسن ، توصیه‌های کلامی ، قوی‌ترین اشکال تبلیغاتی را ارایه می‌دهند . مشتریان به احتمال زیاد به آنچه از مشتریان قبلی خود می‌شنوند ، اعتماد می‌کنند تا اینکه به احتمال زیاد به مطالبی که شما خودتان منتشر می‌کنید ، باور داشته باشند .
برای ایجاد اعتماد اجتماعی به وب سایت خود ، تجربیات مشتری واقعی را در سایت داشته باشید . با اجازه آن‌ها ، تصاویر مشتریان و نظراتشان را نشان دهید . به دنبال فرصت‌هایی برای ترکیب تجربیات مثبت مشتری بگردید . اگر شما یک صفحه وب سایت‌های ارتباط جمعی محبوب داشته باشید ، می‌توانید از دکمه‌های اشتراک گذاری اجتماعی که می‌گویند چند نفر از دنبال کنندگان شما دارند ، استفاده کنید .
اگر شما جوایز یا رتبه‌های بالا را از طریق مکان‌های امن و امنیتی داشته باشید، به مشتریان اطلاع دهید . این به خصوص اگر می‌خواهید مشتری از طریق سایت شما خرید کند بسیار مهم است . بگذارید مردم بدانند که برند شما به خوبی دیده شده‌است و یا دیگران به طور عمومی از شما حمایت کرده‌اند .

 

اینو فراموش نکن بخونی
آشنایی با on-page و off-page سئو

طراحی سایت حرفه ای منجر به فروش بیشتر می شود

moz یک کار عالی با این فاکتور طراحی سایت انجام می‌دهد . آن‌ها تعداد مشتریانی را که به آن‌ها اعتماد می‌کنند ، اندازه جامعه شان ، و حتی اطلاعات کمی در مورد مقدار داده که پردازش می‌کنند ، لیست می‌کنند .آن‌ها خودشان را سنگ بنای بازار نشان می‌دهند . آن‌ها این کار را برای مشتریان آسان می‌کنند تا آن‌ها را به عنوان رهبر ببینند و با آن‌ها کار کنند .

طراحی یک وب سایت می‌تواند یک چالش باشد . شما می‌خواهید مطمئن شوید که استفاده از این سایت برای افرادی که آن را پیدا کردن آسان است . سایت شما باید به طور واضح ارزش پیشنهادی شما را به مخاطب نمایش دهد . پیروی از این نکات برای طراحی وب سایت حرفه ای ، شما را در مسیر درست به سمت ایجاد یک سایت هدایت خواهد کرد که به خوبی رتبه‌بندی شود و به مشتریان تان خدمت کند . با ما تماس بگیرید تا نشان دهیم که چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم این عوامل طراحی وب سایت حرفه ای را در صفحه کسب‌وکار خود اجرا کنید .

09152454612 – سایت ساز آرت دیزاین

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.33 (3 رای)