Instagram چیست ؟
وچگونه به برند شما کمک می کنم ؟ اینستاگرام یک ابزار عالی برای افزایش رشد دنبال کنندگان شماست . هر چه دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید ، می‌توانید انتظار بیشتری داشته باشید که آنها به مشتری تبدیل شوند ، به خصوص اگر با آن‌ها تعامل داشته باشید . این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که روابطی ایجاد کنید و به مشتریان احتمالی خود اعتماد بدهید . این افراد می‌توانند سفیران برند شما شوند تا مطمئن شوید که دیدگاه مثبتی از کسب‌وکار شما دارند . هم چنین اینستاگرام برای دیده شدن  نشان تجاری عالی هستند . شما می‌خواهید که مردم برند شما ، لوگو ، سبک شما را بشناسند . اگر آن‌ها بتوانند این ارتباط را برقرار کنند ، شما قطعا یک مشتری مادام العمر را به دست آورده‌اید .
چرا یک محتوا را در اینستاگرام را پست کنیم ؟
مردم از چیزهای مجانی خوششان می‌آید و آن‌ها عاشق برنده شدن هستند . آن دو را کنار هم بگذارید اکنون شما یک دستورالعمل برای موفقیت دارید . وضعیت رسانه‌های اجتماعی شما به پیروان شما بستگی دارد . شما می‌خواهید که آن‌ها به برند شما تنظیم شوند تا آن‌ها بتوانند کلمه را پخش کنند . البته ، ارسال به طور منظم این کار را انجام خواهد داد . اما انجام دادن یک بخشش ، حتی اگر کوچک باشد ، به شما کمک می‌کند رشد پیرو را افزایش داده و اعتیاد به محصولات خود را ایجاد کنید . اگر شما در مورد این که چگونه چیزهای رایگان را رها می‌کنید ، می‌توانید به افزایش فروش آنلاین خود برای کسب‌وکار خود کمک کنید ، راهنمای خود را برای استفاده از قدرت آزادی بیان کنید .
چگونه در اینستاگرام کار کنید ؟
راه‌های مختلفی برای مشارکت در giveaways وجود دارد و رشد پیرو شما را افزایش می‌دهد . بیشتر اینستاگرام giveaways برای وارد شدن به giveaway ، دستورالعمل‌هایی برای هر کدام از دوستان خود یا برچسب استفاده می‌کنند . بسیار مهم است که افراد خود را وادار کنید تا افراد دیگری را که ممکن است هنوز از برند شما اطلاعی نداشته باشند، برچسب بزنند . این افراد هوادار خواهند شد و اگر شما به داشتن حضوری قوی بعد از این بخشش ادامه دهید ، این پیروان جدید پتانسیل تبدیل شدن به مشتریان همیشگی را دارند .

گروهی را در نظر بگیرید که یک کسب‌وکار کار یا کسب‌وکار دیگر را تشکیل می‌دهند . اگر شما یک بخشش اینستاگرام را با یک کسب‌وکار مشهور و یا influencer در صنعت خود اعلام کنید ، پیروان آن‌ها را به خوبی هر کسی که برای برنده شدن در رقابت برچسب می‌زنند ، ثبت می‌کنید .
به followers بگویید که یک عکس را به منظور ورود به آن‌ها به اشتراک بگذارید . دسترسی به این تاکتیک باور نکردنی است ! با انجام این کار ، مانند تبلیغات مجانی برای پیروان پیرو خود است . این کار مستلزم تلاش برای پایان کار کاربر است پس مراقب باشید که از پیروان خود بخواهید چنین کاری را انجام دهند .
از یک برچسب خلاق و سرگرم‌کننده استفاده کنید ! یک هشتگ را بردارید که فقط برای giveaway شما است . این کار را برای شما آسان‌تر می‌کند تا ببینید چه کسی وارد شده‌است و نام برند شما را تقویت می‌کند . اگر این هشتگ را همراه با سایر طرفداران مشهور دیگر استفاده کنید ، رقابت شما را قدرتمندتر می‌کند ! افرادی که به دنبال این hashtags مشهور می‌گردند ، قادر خواهند بود پست شما را نیز ببینند .
جشن تولد خود را با an در اینستاگرام جشن بگیرید . روز تولد کسب و کارتان را با جشن گرفتن مشتریان خود و دادن فرصتی برای برنده شدن در برخی محصولات جالب جشن بگیرید . یک بخشش سالیانه برای حتی بیشتر نوردهی کردن انجام دهید .
برای اله‌ام آماده هستید ؟ این ۱۰ نمونه از giveaways awesome در اینستاگرام را بررسی کنید !
پیتزا پیتزا:
dominos زنجیره‌ای محبوب پیتزا ، dominos را در اینستاگرام به نام ” مسابقه پای ” ایجاد کرد . آن‌ها از طرفداران خواستند تا یک کار ساده را انجام دهند ؛ یک عکس بگیرید که ثابت می‌کند شما یک طرفدار فوق‌العاده هستید . این عکس‌ها از قلعه‌های box پیتزا گرفته تا پیشنهادهای پیتزا ، در نوسان بودند . در پایان ، طرفداران بیش از ۱۰۰۰ عکس با برچسب # pieceofthepiecontest پست کردند .
پس آن‌ها چه چیزی را رها کردند ؟ جایزه‌ای به مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار . اگرچه این رقابت محدود به اینستاگرام نبود اما این پست طرفداران مشتاق زیادی داشت . ویدئویی که آن‌ها ارسال کردند ، دیدگاه‌های ۲۴، ۹۵۵ را دریافت کردند .

این پست به چند دلیل کار می‌کند . این عنوان کوتاه و شیرین است و پیروان به راحتی می‌توانند دستورالعمل‌های این رقابت را دنبال کنند . با داشتن followers پس از عکس‌ها ، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنند . آن‌ها همچنین از مردم می‌خواهند که از آن‌ها پیروی کنند و امیدوار باشند که تعدادی از پیروان جدید را دستگیر کنند . با پول جایزه مثل این که یک عکس را پست نمی‌کند ؟
چرا یک برند که در حال حاضر یک پرده بسیار بزرگ دارد ، پنهان کاری در اینستاگرام دارد ؟ آن‌ها هنوز هم رقبای خود را دارند و باید به مشتریان وفادار خود وفادار بمانند . این نشان می‌دهد که صرف‌نظر از اندازه شرکت شما ، همیشه می‌توانید از اینستاگرام giveaways استفاده کنید .
فهرست Bucket آتلانتا
ATL Bucket فورا ً یکی از بهترین محصولات غذایی آتلانتا شد . آن‌ها با رستوران‌ها و other influencers در صنعت کار می‌کنند تا چندین تن از giveaways اینستاگرام را کنار هم قرار دهند ! کار کردن با افراد دیگر راهی خوب برای بالا بردن برند شما است . اگر به آن‌ها کمک کنید ، به شما کمک خواهند کرد و در دراز مدت یک جامعه عالی در حیطه کاری خود خواهید ساخت .
atl bucketlist instagram giveaway
این مقاله یک عکس عالی با یک عنوان عالی دارد . اولین کلمه ” بخشش ” است که باعث می‌شود بسیار روشن شود که این یک بخشش اینستاگرام است . همچنین چندین کسب‌وکار دیگر برچسب زده‌شده و دستورالعمل‌های روشن در مورد چگونگی ورود به آنجا وجود دارد . این نوشته کمی طولانی‌تر است ، اما برای توضیح این رقابت لازم است . این پست یکی از many است که ATL Bucket تهیه کرده‌است و بیش از ۲۰۰۰ لایک و بیش از ۹۰۰ نظر دارد .
Foundwildproject – Drone Giveaway
این giveaway در اینستاگرام شامل چندین برند و یک محصول با ارزش بالا است . ” پروژه وحشی پیدا شده ۳۰۰ دلار به علاوه یک هواپیمای بدون سرنشین با ارزش حدود ۸۰۰ دلار را پرداخت می‌کند . این یک بخشش بزرگ است اما ارزش زمان و پول برای پیروان و درک برند که شرکت به دست خواهد آورد را دارد . در حالی که این واقعیت دارد که هر چه میزان جایزه تان بیشتر باشد ، نامزدی شما بالاتر خواهد بود ، giveaway در اینستاگرام نباید برای شما یک دست و یک پا هزینه داشته باشد . کوچک شروع کنید و راه خود را به یک جایزه بزرگ تبدیل کنید . این می‌تواند ساده باشد مثل یک محصول جدید که شما امتحان می‌کنید یا یکی از محصولات نهایی پایین تان . هدف این است که مردم درباره برند شما صحبت کنند .

به منظور وارد شدن به این بخشش ، آن‌ها از مردم می‌خواهند که از دو برند که در بخشش دست دارند پیروی کنند . آن‌ها هم چنین درخواستی دارند و از مردم می‌خواهند که سه دوست را برچسب بزنند . برای ورودی‌های اضافی ، افراد می‌توانند دوستان بیشتری در این پست داشته باشند . زمانی مشخص وجود دارد که آن‌ها برنده را اعلام کنند . این کلید هر گونه giveaway در اینستاگرام است . شما باید یک برنده اعلام کنید ، یا در صورتی که افراد فکر نکنند شما برنده یک برنده را انتخاب کرده‌اید ، در صورتی که افراد فکر نکنند شما برنده را انتخاب کرده‌اید ، giveaways نیز مشارکت خود را از دست خواهد داد .
لباس‌های آفتابی – کت و شلوار قرمز ویروسی
لباس‌های آفتابی برای دادن یک لباس شنا قرمز رایگان به هر کسی که عکس آن‌ها را می‌گیرد و برچسب گذاری آن‌ها را می‌زند ، ویروسی شده‌است . این مبلغ ۶۵ دلار بود و تمام مصرف کنندگان باید این کار را انجام می‌دادند . این پیشنهاد ممکن است افراطی به نظر برسد اما هم‌کاری سانی به سرعت از طریق این پنهان شدن اینستاگرام محبوبیت کسب کرد و پایه fan را افزایش داد . این دو بار این giveaway را انجام داده‌اند ! اولین بار که عکس آن‌ها به صورت ویروسی با ۳۴۱، ۰۴۲ لایک و ۱۲۱ k در نظر گرفته شد .
رسوا کردن سانی Co
دومین بار آن‌ها ۵۶، ۵۴۹ و ۱۱.۴ k نظرات را دریافت کردند . از زمانی که این دو سال را در یک ردیف انجام داده‌اند ، مشتریان احتمالا ً این کلمه را منتشر خواهند کرد و مردم در سال آینده به دنبال همین بخشش خواهند بود . افرادی که لباس شنای قرمز خود را دریافت کردند ، بدون اینکه حتی از آن آگاهی داشته باشند، به سفیران شرکت هم‌کاری سانی تبدیل شدند . آن‌ها به دوستان و خانواده‌های خود درباره این برند می‌گویند و آن‌ها قبلا ً روی Instagrams شخصی خود تبلیغ کرده‌اند . با giveaways مثل این که شما پولتان را به تبلیغات تبدیل می‌کنید .
Caboodles حقیقی
شرکت Real یک شرکت است که مواردی را می‌فروشد تا آرایش یا محصولات دیگر را سازماندهی کند . آن‌ها تصمیم گرفتند که مد روز باشند و یک بخشش کلاسیک انجام دهند . بسیار مهم است که شرکت شما با سبک یا گرایش فعلی بماند . واضح است که انگور به سبک باز می‌گردد بنابراین giveaway بسیار مرتبط است . همچنین باید به خاطر داشته باشید که مشتریان هدف تان چه کسانی هستند . تو نمی‌تونی فقط به هر محصولی دست بزنی . به این فکر کنید که مشتریان احتمالی شما دوست دارند در giveaway در اینستاگرام برنده شوند . اگر به آن‌ها جوایزی اهدا کنید که واقعا ً می‌خواهند ، شما می‌توانید نتایج بهتری کسب کنید . اگر مطمئن نیستید ، از آن‌ها بپرسید . بله ، از مشتریان خود بپرسید که چه محصولی می‌خواهند ببینند . این روش شما با درگیر کردن آن‌ها در فرآیند و نیز دریافت بازخورد و تعامل با آن‌ها تعامل دارید .

این عبارت ” شما نمی‌توانید این ANYWHERE را پیدا کنید ” یک برنده است . این کار باعث اختلال در حول این محصول خاص می‌شود و آن را مطلوب می‌سازد . عبارتی دیگر که ما دوست داریم ” ویرایش محدودی ” است که راه مطمئنی برای گرفتن پیروان و مشتریان احتمالی شما در مورد بخشش شما است .
از آنجا که این بخشش منقضی شده‌است ، آن‌ها پست خود را به روز کرده‌اند تا بگویند که بسته شده‌است اما نگران نیستند زیرا آن‌ها در آینده giveaways بیشتری خواهند داشت .
شرکت خریدار عطر
شما مجبور نیستید یک شرکت بزرگ باشید تا an را در اینستاگرام انجام دهید . عطر سیگار یک شرکت کوچک عطر طبیعی است که در لوئیزیانا مستقر است . بخشش آن‌ها شامل تعدادی از محصولات خود مراقبت از خود را از برنده‌ای مختلف تشکیل می‌دهد . آن‌ها همچنین توصیف کوتاهی از آنچه که هر محصول با برچسب گذاری ‌هایی که با آن کار می‌کنند ارایه می‌دهند .
بوی دود از giveaway به مشام می‌رسید.
اگر محصولات دیگر را رها می‌کنید و یا با برنده‌ای دیگر کار می‌کنید ، آن‌ها را در زیر عنوان خود و در عکس خود مشخص کنید ! این یک فریاد عظیم برای آن‌ها است و رابطه آن‌ها با دیگر برندها را تقویت می‌کند . Instagram اینستاگرام مانند این ها مانند تبلیغات مجانی برای برند هایی هستند که با هم کار می‌کنند .
آن‌ها از کاربران می‌خواهند که دو دوست را برچسب بزنند و قصد دارند برای تابستان یک قصد بنویسند ، اما تنها در صورتی که مردم احساس کنند که این کار را انجام می‌دهند . این به آن‌ها فرصتی می‌دهد تا با پیروان خود تعامل داشته باشند، اما آن‌ها را وادار به اظهار نظر نمی‌کنند . آن‌ها هنوز ۸۹ نظر درباره عکس‌ها و ۳۰۰ دوست دارند . این برای یک برند کوچک که به کندی در حال کار کردن است عالی است ! مردم علاقمند به برند شما هستند . و برنده یا برنده ممکن است هرگز محصولات شما را امتحان نکرده باشند ، بنابراین این بهترین راه برای دادن نمونه به آن‌ها است .
Fabletics
Fabletics یک برند بزرگ است که به نوع و لوازم ورزشی و لوازم ورزشی اختصاص‌داده شده‌است . آن‌ها از افراد مشهور به عنوان spokespeople برای برند خود استفاده می‌کنند . شما می‌توانید این کار را برای برند خود نیز انجام دهید . اگر شما یک مارک کوچک‌تر هستید ، ممکن است قادر به کار با افراد مشهور بزرگ نباشید ، اما قطعا ً می‌توانید با influencers in در صنعت خود ارتباط برقرار کنید . با آن‌ها رابطه برقرار کنید و سپس برخی محصولات رایگان برای آن‌ها بفرستید . اگر محصولات شما در دستان کسی قرار دارند که مرد چاقی به دنبال داشته باشد ، می‌تواند کاره‌ای بزرگی را برای برند کوچک شما انجام دهد .

با این giveaway Instagram ، Fabletics پیروان خود را تشویق می‌کند تا برند خود را دنبال کنند و برند من به نام Tagalongs را به منظور برنده شدن ۴۰۰ دلار در محصولات دنبال کند .
پس آن‌ها واقعا ً چه کار می‌کنند ؟ برای شروع عکس از محصولات آن‌ها عالی است ! ساده است و یک مشت محصولات را بدون نگاه کردن خیلی شلوغ نشان می‌دهد . آن‌ها همچنین یک عنوان جالب دارند که اشاره می‌کند برنده و بهترین دوست آن‌ها برخی لباس‌های جالب و لوازم جانبی را به دست خواهند آورد . قوانین ورودی روشنی وجود دارند و اگر شما هر دو علامت تجاری را دنبال کنید ، می‌توانید شانس بردن شما را افزایش دهید ” این عبارت می‌تواند به افزایش تعداد افرادی که شرکت می‌کنند کمک کند . با دادن راهی برای ورود به چندین بار ، اغلب اوقات آن‌ها هر کاری را در لیست انجام خواهند داد تا شانس برنده شدن را افزایش دهند .
اگر یک کسب‌وکار کوچک هستید و سعی دارید an اینستاگرام را مخفی کنید ، نگاهی به برند های بزرگ‌تر بیندازید . به عکس‌های آن‌ها نگاه کنید ، چه کسی با آن‌ها کار می‌کند ، آن‌ها چه می‌گویند . شما می‌توانید این چیزها را از آن‌ها یاد بگیرید و در مسیر خود باشید تا giveaway کامل خود را به دست آورید .
Knockaround sunglasses
این شرکت عینک آفتابی در کالیفرنیا ، با یک تن دیگر از برندها برای انجام یک نمایش بزرگ در اینستاگرام شریک است . جایزه بزرگ این است که یک قایق پارویی به همراه عینک آفتابی Knockaround و جوایز دیگر مارک‌های دیگر که با آن‌ها شریک می‌شوند ، باشد . از آنجا که این بخشش بسیار بزرگ است ، به کاربران یک ماه فرصت می‌دهد تا در آن شرکت کنند . این کلید است . هر چه قدر giveaway بیشتر باشد ، باید به مردم اجازه ورود بدهید . شما می‌خواهید تا آنجا که ممکن است تعداد افراد و افراد بیشتری را ثبت کنید تا ارزشش را داشته باشید .
knockaround instagram giveaway
Knockaround از ویژگی اینستاگرام استفاده کرده‌است که به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین عکس را فورا ً بارگذاری کنند و برای followers که از درون آن‌ها عبور می‌کنند . از آنجا که آن‌ها با برنده‌ای مختلف زیادی کار می‌کنند ، این راهی خوب برای نشان دادن چیزی است که هر برند به ما می‌دهد . آن‌ها از عکس‌های با کیفیت بالا همراه با هر کدام از برندها استفاده می‌کنند که برای شرکت‌های دیگر عالی است چون آن‌ها به رسمیت شناخته شدن برند را افزایش خواهند داد .
فلاسک آب.
این شرکت دوست دارد نوشیدنی‌های خود را با آب سرد و بطری‌های آب قابل‌استفاده مجدد نگه دارد . آن‌ها همچنین عاشق Instagram giveaways هستند و هر ماه چندین بار دارند ! داشتن چندین کارت در اینستاگرام یک ماه یا حتی یک سال بیشتر وقت شما را افزایش خواهد داد و این کلمه را در مورد برند شما پخش خواهد کرد . این کار باعث خواهد شد که سطوح تعامل و پیروان بیشتر از این انتظار بخشش و بخشش را داشته باشند . حتی اگر آن‌ها برنده نشوند ، ممکن است وسوسه شوند تا محصول شما را بخرند که در یکی از giveaways شما قرار دارد اگر شما بتوانید یک اعتیاد به اندازه کافی ایجاد کنید .

چه راه بهتری برای جشن گرفتن پیروان شما وجود دارد تا پنهان شدن ! این یک موضوع محبوب برای اینستاگرام giveaways و به خاطر دلایل خوب است . پیروان اینطور احساس می‌کنند که چیزی در عوض دنبال کردن برند شما بر روی رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند . ۹۱ درصد از پست‌ها که ۱۰۰۰ یا بیشتر نظر دارند ، اینستاگرام giveaways هستند . فلاسک Hydro در مقایسه با پست non که به طور متوسط حدود ۵۰ نظر در هر پست دارند ، بیش از ۸، ۰۰۰ اظهارنظر درباره این پست دریافت کرده‌است .
مقایسه hydroflask
آیا می‌توانید حدس بزنید که کدام یک از این عکس‌ها صرفا ً با نگاه کردن به تعداد نظرات ، نشانه بخشش است ؟
برنده giveaway hydroflask
اگر عکس وسطی را انتخاب کردید ، صحیح بود ! این پست ، giveaway است که میزان غیر عادی درگیری را دریافت می‌کند . این تایید می‌کند که پست‌های دولتی حاکی از درگیری و نظرات بیشتری نسبت به پست‌های معمولی هستند .
plated
plated یک سرویس تحویل غذا است که برای شما یک بسته هفتگی از مواد اولیه برای پختن غذاهای خوش‌مزه به شما می‌دهد . آن‌ها با یک برند بزرگ‌تر دیگر هم‌کاری کرده‌اند تا برنده جوایز بزرگی برای روز مادر شوند ! استفاده از روزه‌ای خاص و یا تعطیلات راه عالی دیگری برای بالا بردن giveaways در اینستاگرام است . plated از یک روز محبوب برای گرفتن تعامل بیشتر استفاده می‌کند . آن‌ها روز مادر را هم خراب کرده‌اند . بسیار مهم است که قبل از پست شما یک تحقیق برچسب دار انجام دهید تا مطمئن شوید که hashtags مرتبط هستند ! این پست ۴۱۴ نظرات و بیش از ۶۰۰ مورد را دریافت کرد .
در حالی که giveaway را پوشانده بود ،
اکثر این giveaways ها چیزهای کمی دارند . آن‌ها اعلام کردند که این پست یک پست رسوا کننده از چوب است تا پیروان آن‌ها بدانند که خواندن را ادامه دهند . آن‌ها همچنین از عکس‌های فریبنده از محصولاتی که مردم می‌توانند برنده شوند استفاده می‌کنند . زمان انتخاب یک عکس جذاب را در نظر بگیرید که کیفیت بالا و جالب باشد . همیشه دستورالعمل‌های giveaway برای افرادی وجود دارد که از آن‌ها پیروی کنند یا خواندن آن دشوار یا دشوار نیست . همه این برندها شامل یک جدول زمانی هستند تا افراد بدانند که چه زمانی انتظار دارند برنده اعلام شوند .

حالا که نمونه‌های شگفت انگیزی از Instagram اینستاگرام را دیدید ، تقریبا ً آماده اید که خودتان را راه‌اندازی کنید ! در اینجا چند نکته سریع برای پنهان کردن اولین کارت giveaway در اینستاگرام حضور دارید .
– تصمیم بگیرید که چه چیزی می‌دهید . لازم نیست که این جایزه یک جایزه بزرگ دلاری باشد . شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چقدر یا چقدر می‌خواهید برنده باشید .
– معین کنید که چگونه پیروان باید با giveaway خود تعامل داشته باشند – آیا می‌خواهید آن‌ها عکس شما را دوست داشته باشند ، نظر بدهند ، از شما پیروی کنند، دوستان خود را برچسب بزنند یا تمام موارد بالا را مشخص کنید ؟ هر چیزی که انتخاب می‌کنید ، مطمئن شوید که روشن است و قوانین زیادی برای پیروی از آن‌ها وجود ندارد . اگر احساس می‌کنید که نیاز به توضیح بیشتر در رقابت خود دارید ، می‌توانید پیوندی را در بیو for برای اطلاعات بیشتر قرار دهید . دقت کنید که در caption بگویید که در بیو اطلاعات بیشتر یک لینک وجود دارد !
یک جدول زمانی بر روی giveaway بگذارید و اجازه دهید مردم بدانند که چه زمانی یک برنده را انتخاب خواهید کرد . افراد را تشویق کنید که سریع عمل کنند ، بنابراین فراموش نکنید که وارد شوید !
به پیروان خود یادآوری کنید که با پست و یا شمارش معکوس ، giveaway را در اینستاگرام خود وارد کنید .
زمانی که برنده شما انتخاب شد ، یک پست به آن‌ها تبریک بگویید ! با اعلام علنی برنده خود ، می‌توانید با پیروان خود اعتماد کنید . هم چنین ایده خوبی است که پست خود را به روز رسانی کنید و بگویید giveaway بسته شده‌است .
می‌توانید در کنار اینستاگرام خود برای افزایش مشارکت بیشتر چه کار کنید ؟
پاسخ به نظرات . اگر از پیروان خود بخواهید درباره پست خود نظر بدهند و یا به یک سوال پاسخ دهند ، سعی کنید به اکثر آن‌ها در صورت امکان پاسخ دهید . این می‌تواند به معنی دنیا برای مشتریان احتمالی شما باشد و به آن‌ها نشان دهد که در طرف دیگر برند شما فردی وجود دارد .
influencers که در giveaway شرکت کردند را دنبال کنید . این می‌تواند به شما کمک کند یک رابطه با آن‌ها ایجاد کنید و از آن‌ها بخواهید که در آینده به شما کمک کنند . شما حتی می‌توانید از آن‌ها بخواهید که محصول خود را بررسی کرده و طرفداران آن‌ها را تشویق کند تا آن را امتحان کنند .
دقت کنید که عکس‌های خوبی از آنچه که می‌دهید ، داشته باشید . چه یک محصول ، سرویس و یا getaway باشد ، به یک عکس با کیفیت بالا نیاز دارید که دقیقا ً نشان می‌دهد که پیروان شما چه چیزی می‌توانند برنده شوند.
captions را کوتاه نگه دارید . اگر به دنبال توضیحات طولانی و خسته‌کننده باشید ، مشتریان تان ممکن است سود خود را از دست بدهند و یا نمی‌دانند که چگونه شما را پنهان کنند .
atl bucketlist با حمایت مالی
۵. از مارک‌های تجاری که بزرگ‌تر از شما هستند حمایت مالی کنید ! این راهی خوب برای ایجاد ترافیک بیشتر است . شما راه خود را از میان influencers ایجاد کنید و ممکن است بتوانید حمایت بزرگی را به دست آورید . ATL Bucket List یک نمونه اولیه از دریافت پشتیبانی از برند های بزرگ‌تر است . اینستاگرام که به عنوان یک پروژه شور و هیجان شروع شد به سرعت به حساب اصلی مواد غذایی اصلی تبدیل شد . چندین سال بعد صاحب این حساب به طور منظم از برند های بزرگ خارج می‌شود .
نوبت شماست

حالا شما تمام ابزارهایی که برای موفقیت با موفقیت در اینستاگرام دارید را دارید . اگر Instagram درست اجرا شود ، giveaways می‌تواند کسب‌وکار شما را افزایش دهد و برند کوچک شما را به دنیا معرفی کند . این کار زمان و تلاش و تلاش اولیه شما ممکن است موفقیت‌آمیز نباشد . آیا شما سوالاتی در مورد فرار an در اینستاگرام دارید ؟ بگذارید افراد حرفه‌ای در سایت آرت دیران به شما کمک کنند کمپین خود را راه‌اندازی کنید . امروز برای تمام رسانه‌های اجتماعی و یا سوالات بازاریابی دیجیتال با ما تماس بگیرید !