شما مغازه آنلاین خود را اداره می‌کنید و مشاور SEO به شما گفته‌است که برای هزارمین بار به شما کمک می‌کند یک وبلاگ داشته باشید که در آن به طور مرتب محتوا را ارسال می‌کنید؟ عالی است، اما چطور می‌توانید به طور مداوم ایده‌های جدید را کنار بگذارید و سپس

ادامه مطب

۱. ساختار، داده ساختار یافته و ارتباط گوگل در پردازش داده‌های ساختار یافته و ثبت محتوا در وب سایت‌ها بهتر عمل می‌کند. حتی اطلاعاتی که نشانه‌گذاری نمی‌شود در حال حاضر می‌تواند به طورکامل توسط گوگل پردازش شود. Featured یا گوگل Answer مثال‌هایی هستند – در این موارد، محتوای وب سایت

ادامه مطب

یکی از خلاق ترین افراد در این موضوع گفت: “خلاقیت هوشی است ، لذت بخش است.” آیا درست است اجازه دهید دیگران با اعداد خسته کننده و روانشناسی فروش “علمی” سر و کار داشته باشند! اکنون خلاق هستیم و لذت خواهیم برد! البته، همه بازاریابان آنلاین، افراد خلاقی هستند، یا

ادامه مطب

بازاریابی ویدئویی یک راه های موثر برای افزایش دیده شدن  شما در Google است. این 5 توصیه برای بازاریابی ویدیو کمک خواهد کرد که استراتژی ویدئویی خود را برای نتایج بهتر موتور جستجو تعریف کنید . بازاریابی فیلم یکی از بهترین راههای بهبود رتبه بندی Google شما و ترافیک وب

ادامه مطب

پیش از این، ما در مورد چگونگی به اشتراک گذاشتن نظرات منحصر به فرد در مورد چارچوب محتوا صحبت کردیم. من می خواستم در این موضوع کمی عمیق شیرجه بزنم؛ به همین دلیل است که عدم اشتراک گذاری محتوای منحصر به فرد به عنوان سومین اشتباه بازاریابی محتوا شناخته می

ادامه مطب

در حالی که SEO یک مسیر بزرگ ترافیک به وب سایت شما است، بسیاری از افراد فعالیت های سئو بروی محتوا وب سایتشان را بیش از حد انجام می دهند و  این کار باعث می شود تا موتورهای جست و جو نتوانند رتبه بندی ارکانیگ از وب سایت را به

ادامه مطب

کلمات کلیدی (KEYWORDS) کلمه کلیدی به موتور جستجو می گوید که موضوع وب سایت و یا حتی مقاله شما در چه موردی است. هنگامی که شما یک جستجو انجام می دهید، Google صفحاتی را جستجو می کند که حاوی کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی شما هستند. این به این معنی

ادامه مطب

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی در سئو دارد ؟ رپورتاژ آگهی یک از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی است که به صورت همزمان می‌تواند به صورت همزمان رتبه‌ی سئو سایت و بازدید واقعی آن را افزایش دهد.رپورتاژ آگهی یک مطلب خبری یا مقاله علمی است که در سایت‌های پربازدید مثل سایت‌های

ادامه مطب

تکنیک های افزایش رتبه سایت در گوگل 1. تولید محتوای ارگانیک و مرتبط تولید محتوا ارگانیک، امروزه بیشتر از هر چیزی در بهینه سازی سایت تاثیر دارند. گوگل به سایت هایی که از محتوای ناب و غیر کپی استفاده می کند، بیشتر بها و امتیاز می دهند و آن هایی

ادامه مطب

سوالات استراتژیکی که باید به آن پاسخ داده شود: ۱٫ چطور باید منظور خود را به صورت آنلاین بیان کنیم؟ بعد از شناسایی نوع خدماتی که در بازاریابی سنتی عرضه می کنید، وقت آن است که ببینید آن خدمات را به صورت آنلاین چطور می توانید عرضه کنید. آیا اصطلاحاتی

ادامه مطب

بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت اگرچه امروزه، هیچ شکی در تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت شکی وجود ندارد، اما در شدت و میزان تاثیر سیگنال‌های شبکه های اجتماعی در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها، همچنان ابهاماتی مطرح است. مطالعات متعددی درباره وابستگی سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی و رتبه‌بندی سایت‌ها

ادامه مطب